Maska na sobotu

 Dnešná recenzia bude najmä pre tých, ktorí majú problém s mastnou a aknoznou pleťou a ja by som dodala ešte aj, že možno aj pre tých, ktorí majú pleť citlivú. Od firmy Nobilis Tilia  som dostala na testovanie niekoľko produktov, ktoré Vám rada v blízkej dobe predstavím a prvý z nich je práve táto maska. Tak ako väčšina masiek obsahujúcich bahno z mrtveho mora aj táto je určená najmä na mastnú a zmiešanú pleť. Pleťová maska s bahnom z mrtveho mora obsahuje regeneračné a adstrigentné zložky, ktoré pomáhajú najmä tomuto typu pokožky, ktorý má tendencie silno sa mastiť a upchávať.

Na rozdiel od iných bahenných masiek má výrazne slabšiu ,,bahennú" parfumáciu, vonia naozaj veľmi jemne, neviem si predstaviť, že by to niekomu prekážalo. Konzistencia je akoby mastnejšia - pričom sa teraz dostávam k samotnej veľmi veľkej výhode danej masky. Kým bahenné masky majú tendenciu Vašu pleť vysušiť táto sa práveže akoby vpije do pokožky. Absolútne ju nevysúša, nedráždi. Skôr zregeneruje a dodá jej pružnosť.
Pre mňa to bolo pomerne nezvyčajné, lebo som sa naozaj, ešte s takouto konzistenciou bahennej masky nestretla a hodnotím to veľmi kladne.

Sami môžete vidieť aj na mojej pokožke, že je to skôr ľahká maska ako nejaká hutná. Pomaly sa vpije do pokožky a potom ju už len odstránite obrúskom.

A čo Vy? Čo vyhovuje viac Vám? Skôr masky čo stiahnu pleť alebo sa vpijú?
Budem rada ak mi dáte vedieť :)
Previous
Next Post »

4 komentárov

Pre písanie komentárov
Džejna
AUTHOR
1. septembra 2012, 9:36 delete

ja mám na lícach suchšiu pleť, takže jednoznačne tie čo sa vpijú a hydratujú.. neznášam pocit stiahnutej suchej pleti :-)

Reply
avatar
1. septembra 2012, 10:08 delete

Ja to mám pomerne čudné, ale napr. v zime mám pleť veľmi suchú a aj napriek tomu sa mi robia vyrážky, preto je super, že táto hydratuje a zároveň prečisťuje :)

Reply
avatar
1. septembra 2012, 11:05 delete

Uprednostnujem take tie stahovacie masky, pouzijem sem tam aj vpijacie, ale neviem preco, stale sa mi zda, ze tie vpijacie mi len drozdia pokozku a casto aj upchavaju pory...hm, mozno len zle vyberam :-). Ale bahenne mam rada, svojho casu u mna viedla ta od Avonu, urcite ju poznas, bol to hit :-)

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
1. septembra 2012, 15:09 delete

Tak táto ma vážne zaujala ;)

Reply
avatar