Odporúčam!


Čo sa lakov na vlasy týka kupujem si drahé aj lacné, značkové aj neznačkové. Častokrát podľa nálady a zľavových kuponov v DM. Minule som mala náladu opäť si zaexperimentovať a kúpila som si tento Balea lak na vlasy za čosi okolo dvoch eúr. Jeho úlohou je spevniť a urobiť ich lesklými. A verte alebo nie funguje. Aspoň tak, že keď si odmyslíme nereálne zázraky a pripočítame k tomu cenu dvoch eúr = super :)
Lak na vlasy má veľmi príjemnú vôňu, a vlasy sa po ňom naozaj príjemne lesknú - vyzerajú pekne, zdravo. Navyše sa veľmi ľahko vyčesáva a vlasy nezlepuje (ale musíte dodržať 15-20 cm vzdialenosť). Dokonca si ho odomňa párkrát požičala aj moja mamina a tá je verná najmä Matrixu (to už je čo povedať:)
Ja ho určite odporúčam, osobne sa mi osvedčil viac ako Wella.

A čo Vy a laky na vlasy? Používate ich? Lepia Vám vlasy? Ak áno , ktoré značky?
Previous
Next Post »

7 komentárov

Pre písanie komentárov
9. septembra 2012, 2:02 delete

Som verná Schwarzkopfu- Taft - čierny, teraz som ho po dlhej dobe vymenila za Lybar - Extra silno tužiaci a to je čistá katastrofa, nedrží, vlasy mi z neho elektrizujú, takže naspäť k taftu :)

Reply
avatar
Tonkiss
AUTHOR
9. septembra 2012, 15:29 delete

jaa som tiež rozmýšľala, že si kúpim iba nejaký od Baley, lebo moc lak na vlasy nepoužívam, ale sem tam predsa len treba!, tak sa po tomto pokukám :)

Reply
avatar
10. septembra 2012, 8:01 delete

Úplne s tebou súhlasím a odporúčam. Ja mám od Baley doma taký fialový a zhruba presne spĺňa to, čo raz za čas potrebujem - drží na mieste rozlietanú ofinu a výborne sa vyčesáva, čo sa napr. nedá povedať o nivey, welle, tafte atď.

Reply
avatar
10. septembra 2012, 12:07 delete

Ďakujem :) fialový je určený načo?

Reply
avatar
Beatrix P.
AUTHOR
14. septembra 2012, 12:02 delete

Díky za radu :) pravdepodobne ho vyskúšam. :)

Reply
avatar