piatok 12. októbra 2012

Zimné krémiky 1

 Keďže nadišiel čas výmeny pleťových krémov postupne Vám prinesiem moje tipy. Začnem s tým najlacnejším a zároveň neskutočne dobrým. Veľa z Vás mi v komentároch písalo, že mám zo Ziaje vyskúšať niečo z ,,kozej" rady a mne nedalo nedať na Vaše odporúčania. Popravde som mala pred týmito výrobkami trochu rešpekt, lebo jednak som pomerne citlivá čo sa mojej tváre týka a jednak neholdujem výrobkom z kozieho mlieka čiže to bolo pre mňa najprv aj trochu premáhanie. Kozí krém na tvár napomáha obnove pleti,vyhladzuje menšie vrásky, zvláčňuje pleť a robí ju krásnou a hladkou :) A môj názor? Súhlasím! Poďme  postupne!


Navonok má krém 50ml a v celku príjemné podľa mňa jednoduché pekné balenie. Biela v kombinácií zo striebornou pôsobí, čisto pekne. Balenie krému aj keď má štandardných 50ml je naozaj malé, napr. Ryor očný krém má tiež 50ml ale má asi raz tak veľké balenie. Je to na poličke rozkošné, keď očný vyzerá byť väčší ako na tvár:) Pomerne dosť som sa bála vône krému lebo predsalen - kozí krém :) ale tá vôňa je jeden z dôvodov prečo ho mám tak rada :) Vonia neskutočne! Čisto, krásne príjemne tak ako krémiky kedysi bez tých prehustených umelých prísad. Viem, že to teraz nebude znieť extra vábne ale pripomína mi vôňu mojej maminy a možno aj babky keď som bola malá, taký Marína krém :) (aj keď prirovnanie k tomuto krému neberte vážne lebo netuším ako vonia, ale pamätám si, že taký kedysi bol:) naozaj úžasná vôňa!


 Krém odporúčam pre ľudí, ktorí majú suchú pleť a náchylnú k vysúšaniu v zime. Nie pre mastnú! Je to hutnejší krém, ktorý krásne premastní, hydratuje. Po nanesení sa na suchej a suchšej pokožke ihneď vsiakne, pleť je krásne hladká, príjemná na dotyk. S kľudom na neho naneste make-up veľmi dobre sním spolupracuje, make-up krásne drží.
 Neviem čo by som Vám k nemu ešte napísala, jeho cena je nízka ostatne ako všetkých Ziaja výrobkov. Je naozaj momentálne to najlepšie čo v drogérkach nájdete. Ak máte suchšiu pleť, nerozmýšlala by som ani pol sekundy. Celkovo sa mi Ziaja strašne osvedčila a som veľmi vďačná aj Vám, za Vaše rady o ich výrobkoch.
Ako vždy krémik kúpite v Tescu, Kauflande alebo na internete cez http://www.fortis-slovakia.com/ziaja-kozie-mlieko-denny-krem-50-ml/ . Tam je ten výber asi najlepší a ceny sú rovnaké ako aj inde :)

Nedá mi neopýtať sa:) Čo mi ešte poradíte?:)

39 komentárov:

  1. Tak ten by pro mě nebyl, mám spíš mastnější pleť :). Já teď používám Yves Rocher Cure Solutions 24H revitalizační péči proti únavě a jsem zatím moc spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to by teda nebol :) O tom som počula, ževraj je super! Ja mám doma vzorku tak aspoň skúsim :)

      Odstrániť
  2. ja mám od Ziaja očný krém z kozieho mlieka, a teda nič moc, aspoň pre mňa :( STRAŠNE ma z neho štípali oči, a na mieste kde sa pri oku tvoria vejárovité vrásky, som mala tak vysušenú kožu, že sa ma kamarátky pýtali či nemám nejaký ekzém :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wow to nemyslíš vážne? to je aká sila! Ja si nedokážem predstaviť že to tak vysušuje lebo mne sa práve páči aký je mastný! To ma mrzí :(

      Odstrániť
  3. Budu uvažovat nad jeho koupí, protože mám spíš pleť smíšenou...
    Jinak od téhle značky ti můžu určitě doporučit pomerančovou řadu, krásně svěže voní a nejvíc mi vyhovuje tělové máslo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som chcela veľmi vyskúšať ale neviem ho v obchode zohnať tak asi skúsim cez net :) Ďakujem!

      Odstrániť
  4. Tenhle článek mě přinutil se zamyslet nad zimním krémem. Mám tisíce těch lehoučkých, ale pravej hutnej na zimu ještě nie...:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Děkuju za tip, taky už přemýšlím o krémovém zazimování. Navíc tahle kozí řada moc hezky voní, mám od ní tělový krém.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak ak vonia rovnako ako tento na tvár tak to musí byť vážne super:)

      Odstrániť
  6. SUPER POST, ALE BOHUZEL NIC OD TEHLE KOSMETIKY NEZNAM.
    +přidávám pidi pozvánku na GA na mem blogu http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. poznám ziaju používam super krém má mamka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krém nutně potřebuji,v zimě se bez něj neobejdu :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten vypadá skvěle! Na zimu bych si měla nějakej pořídit.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja ho milujem, tiez som si nanho robila recenziu a mne sa strasne paci ta vona a konzistencia

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Musím říct, že mně po tvém článku hodně zaujal!
    Nicméně, já používám celoročně a už hodně let pořád ten stejný krém Hydra od Biodermy, naprosto perfektní krém v zimně i v létě! :-)

    P.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som nad Hydrou :)rozmýšlala, ale na zimu som si teraz zaobstarala ten červený legér :)do zásoby keď domíňam tento- tak vyskúšam a zrecenzujem :)

      Odstrániť
  12. akurat posledne dni rozmyslam, ze si potrebujem kupit nejaky krem. Sice som pobehovala po drogerke, ale potom som si povedala, ze najskor si precitam nejake recenzie, nech aspon trochu viem, co kupujem. a hla - si ma navnadila tak, ze si pon skocim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hey thеre! I could have sworn Ι've been to this website before but after reading through some of the post I realized it's new tο me.
    Anyhow, I'm definitely delighted I found it and I'll bе bоoκ-maгking anԁ checking back оftеn!



    My page - how to save money at disney world
    Also see my page > how to save money at disney

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hmm іt seemѕ liκe yоuг ωebsitе ate mу fiгst сommеnt (it was super lоng) so І guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughlу еnϳοyіng your blog.
    I as well am аn аsрiгing blog blοggеr but I'm still new to the whole thing. Do you have any tips for rookie blog writers? I'ԁ rеally apρгeciate іt.



    My blοg ροst - ringing in the ears treatment

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Todаy, ωhile I wаs at work,
    my cousin stоlе mу аpple іρad
    and tеѕteԁ to see if it can surѵіνe a forty
    foot dгoρ, just so she can be а yοutube ѕеnsatіοn.
    Μy aρρle iрad іs now brоken
    аnd she has 83 viеws. Ι knоω thіs is сοmpletely off topic but Ӏ had tο
    shаre it ωith someone!

    Fеel free to νisit my web page :: can fires burn good without grate

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hello wоulԁ you mind shaгing whiсh blоg platfοrm you're using? I'm looκing
    to start my own blog soοn but I'm having a tough time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm lοoking for ѕоmethіng completely unique.
    Ρ.S Apologies for getting off-topic but I hаd to ask!


    My weblog: how to make your own solar panel

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Howdy, There's no doubt that your web site could possibly be having browser compatibility problems. Whenever I take a look at your site in Safari, it looks fine however, when opening in IE, it's got
    some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up!
    Other than that, wonderful site!

    Also visit my web page ... survival kit for large family

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Hi to all, how is everything, I think every one is getting more
    from this website, and your views are good in favor of new visitors.


    Feel free to surf to my website :: http://englishrepublic.Ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. I am not sure where you're getting your info, but great topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for fantastic info I was looking for this information for my mission.

    Feel free to visit my homepage :: www.showmy.name

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ηmm it loοks likе your webѕite ate mу first comment (it was extremely long) sо I
    guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm
    thoroughly enjοying your blog. I aѕ
    well am аn аspігing blоg blogger
    but Ӏ'm still new to everything. Do you have any helpful hints for novice blog writers? I'd
    definitely aρpreсiate it.

    Hеre iѕ my homepage http://presidentialsmoke.com/index.php?do=/profile-43041/info/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Write more, thats all I haѵe to say. Literallу, it seems as though you гelied on thе videο to make your
    point. You cleаrly know what уoure
    talking about, why waste уour intelligence оn just pоsting νideos to your blog
    when you could bе giνing us sοmething enlightening to
    read?

    Look into my web-sitе simple woodwork projects

    OdpovedaťOdstrániť
  22. I knоw this if οff toρic but I'm looking into starting my own weblog and was wondering what all is needed to get setup? I'm assumіng havіng a blog like yourѕ ωoulԁ cost a рretty pennу?
    I'm not very internet savvy so I'm not 100% sure.
    Αny recοmmendаtions оr advісe would be grеatlу appreciateԁ.
    Kuԁos

    Check out my homepage ... http://www.youtube.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ϻy partner and I stumbled over herе from a ԁifferent ωеb adԁгеsѕ аnd thought I
    shoulԁ сheck thіngs out. I like
    ωhat Ι see sо now i'm following you. Look forward to going over your web page for a second time.

    my website; solihull double glazing

    OdpovedaťOdstrániť
  24. I am nοt pοѕitive where you're getting your info, but good topic. I must spend some time studying much more or understanding more. Thanks for great information I used to be on the lookout for this information for my mission.

    Also visit my blog post :: emergency plumbers birmingham

    OdpovedaťOdstrániť
  25. I dοn't know if it's just me οr іf еνeгyone else expeгiеncing problems ωith your
    blog. It appears as though sοme of thе
    written text ωithin your content aгe
    running off thе sсгeen. Can someboԁy else please сοmmеnt and
    let me know if this іѕ hapρening to them too?
    Thiѕ coulԁ be a isѕue ωith mу internet browser becаuse I've had this happen previously. Thanks

    My blog natural breast enlargement

    OdpovedaťOdstrániť
  26. This is a ruffianly workout and it can safely
    be allege that every man motives at least 3 cardiovascular employment outs per week to remain in good circumstance for member expansion.
    Best Tips How To Get 6 Pack Abs For young womans Every missy desires the proper solid solid foods every day
    and resting forth from the wrong solid nutrients at least 80% of the time.


    Visit my web-site click now ()

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Awesome blog you have here but I was curious аbout if you
    knеw of any mеѕsage boards thаt cover the sаme toρics dіscuѕsed іn this article?

    I'd really like to be a part of community where I can get responses from other knowledgeable people that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Kudos!

    Check out my web page: Hypothyroidism Treatment

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Jednoznacne odporucam Dolivu intenzive s vitaminom A,E. Ja sa uz druhu zimu vraciam k tomuto kremu. Citim ze moja plet je naozaj chranena, vyhladena a hlavne nerobia sa mi vyrazky a vdaka tomu nepouzivam make up. Krem ma presne emulziu typu voda v oleji ktora je vhodna na zimne obdobie a naozaj zarucene chrani pokozku.
    Skusala som rozne kremy ale ani jeden krem nema taky skvely efekt na plet ako rada intenzive. Na jar tento krem prestriedam za dolivu intenzive light ktora mi vydrzi az do jesene. Na tychto kremoch mi vyhovuje to zlozenie olivoveho oleja a vody. Od pradavna je jasne ze olej ovela lepsie fixuje vodu v pokozke ako samotna voda ktora sa posobenim slnka odpari. Preto kremy ktore su zalozene iba na cistej vode su podla mna neefektivne. Ked si uz len zoberieme kvalitnu opalovaciu kozmetiku typu daylong konzistencia mi presne pripomina dolivu. Myslim si ze ovelaj lepsie je kred krem obsahuje kvalitny olej ako tuk. Pretoze olej je lahsi a neupchva pory (vid doliva) ako krem ktory ked si dame na tvar po 2 hodinach citime ako keby nam tuk stal na pleti.Olej sa naopak rychlejsie vstrebe samozrejme vsetko zavisi od pomeru oleja a vody v kreme. Vek (24)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. este pre zaujimavost pridavam kratucke video http://www.doliva.cz/?video=poko%C5%BEka :) nie som blogerka ale velmi ma zaujima kozmetika a s cim som spokojna tak to pouzivam roky sem tam nieco vyskusam ale stale sa vratim k overenym produktom. Keby si mala zaujem staci ak mi tu odpises a ja ti mozem poslat zoznam ktore produkty ja pouzivam od hlavy po paty:)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne