Oblečenie na Vianoce

Práve dumám nad tým, čo si vezmem na víkend k babke, na ktorý ideme po Vianociach. Vždy keď niekam idem nosím si zo sebou zbytočné kilá batožiny a keď nad tým teraz rozmýšľam k babke budem v podstate potrebovať tri veci: pekné šaty na návštevu, tepláky na pobyt u babky a hrubú bundu alebo kabát lebo na východe mrzne. Práve si prechádzam všakovaké obchody a napadlo ma podeliť sa s Vami s obrázkami a oblečením, ktoré sa mi na tento víkend páčia:


Jednoduché pekné šaty, ktoré nie sú príliš prečačkané, ale na druhú stranu sú pekné, ženské. Na návštevu sú ideálne, človek pôsobí upravene, pekne, slušne.







Moje teplákové súpravy čo mám doma sú skôr výkrik zbytkového oblečenia, ktoré mi bolo ľúto vyhodiť. Existujú vôbec pekné tepláky? Po takmer hodinovom klikaní na internete smutne konštatujem – existujú, ale tie moje domáce to nie sú.





Ak idete na východ potrebujete poriadny kabát, žiadny ľahký pseudoflaušák.






Dúfam, že sa Vám môj zoznam páči a teraz ma napadlo, že ho možno využijete aj Vy ak sa chystáte na nejakú chatu či už po Vianociach alebo na Silvestra.
A čo Vy? Máte na doma pekné tepláky či čo dom dal ako ja? Nosíte vo veľkých mrazoch teplé bundy či mrznete vo flaušákoch?
Previous
Next Post »

8 komentárov

Pre písanie komentárov
Ľubka
AUTHOR
22. decembra 2012, 13:22 delete

neviem kde si na to prisla, ale na vychode je teplo :) a hlasia tu este teplejsie, urcite sa nemusis obliekat ako keby si sla do Ruska niekde :)

Reply
avatar
Storm
AUTHOR
22. decembra 2012, 16:22 delete

U nás je napůl zima a napůl teplo :D

Reply
avatar
24. decembra 2012, 4:01 delete

ty zelene saty jsou uzasne !

http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,boys&drama)

Reply
avatar
Sezka
AUTHOR
29. decembra 2012, 7:47 delete

jeee tie druhe teplaky s tou presitou latkou su uzasne

Reply
avatar
Ew*Edens
AUTHOR
29. decembra 2012, 13:24 delete

hej presne tak tu Slnko páli ;)
inač šaty prvé
tepláky druhé
a bunda tretia ;)

Reply
avatar
29. decembra 2012, 16:38 delete

Tie šaty sú perfektné :)

Reply
avatar
Evs
AUTHOR
29. decembra 2012, 18:41 delete

tie zelené šaty sú krásne :)

Reply
avatar