Urban decay na utorok


Dnes to bude o tieňoch, ktorých farba mi pripomína počasie minulého týždňa:) Každopádne keďže moje nadšenie z kozmetiky Urban Decay stále pretrváva, dnes Vám predstavím môj najnovší úlovok- matné očné tiene v odtieni revolver. Tiene majú netradičné balenie pripomínajúci historický lístok do metra v New Yorku. Ako hovorím, netradičné :) Pekný historický dizajn je ešte završený klasickým Urban Decay balením s milým popisom.



 Z mojej strany nebol výber týchto tieňov náhodný, už dlho som zháňala nejaké matné šedé tiene a verte alebo nie, ono to nie je také jednoduché. Keďže v poslednej dobe pomerne často nosím čiernu linku, chcela som ju ozvláštniť nejakým podkladovým tieňom iným ako basic béžový. Tento mi úplne vyhovuje, pretože jeho šedá je naozaj ideálna na každodenné nosenie a v kombinácií s čiernou, šedou a striebornou linkou vyzerá úplne neskutočne. Naozaj každodenné jednoduché líčenie. Tieň sa nanáša veľmi dobre hocijakým štetcom (mne najviac vyhovuje štetec z H&M za 0,99) a vydrží úplne celý deň.
 Ak linku nenosíte, výborne sa tieňuje pri smokey eyes či už ako čierno- šedé, alebo modré šedé. Je to veľmi multifunkčný mono tieň, ktorý je dobré mať doma. Ja som sním veľmi spokojná a do budúcnosti budem rozmýšlať nad nejakou ďalšou farbou, ktorú by som mohla využiť. Tým, že ide vyslovene o matné farby, nemusíte sa báť pretrblietkovaného oka :) Tak ako vždy Urban Decay zoženiete na http://www.kvalitnakozmetika.sk/ a zrovna tento tieň je momentálne vo výpredaji, čiže ak sa Vám páči, lacnejší už nebude :)


A čo Vy? Kupujete si mono tiene? Máte radi matné tiene, či radšej lesklé?
Previous
Next Post »

13 komentárov

Pre písanie komentárov
stylish fox
AUTHOR
4. decembra 2012, 9:26 delete

Niečo také zháňam, dakujem :)

Reply
avatar
4. decembra 2012, 10:34 delete

Som rada, že som pomohla :)

Reply
avatar
4. decembra 2012, 12:09 delete

Já mám ráda stíny matné i lesklé, a vlastním jich docela požehnaně. Od téhle značky ale zatím žádné :).. Tyhle stíny co tu máš mají dokonalý obal :)

Reply
avatar
4. decembra 2012, 12:20 delete

Súhlasím, úplne netypický :)

Reply
avatar
Ew*Edens
AUTHOR
4. decembra 2012, 14:03 delete

takýto odtieň som ešte nevidela :O vyzerá fakt :OOO

Reply
avatar
Witch_Izabel
AUTHOR
4. decembra 2012, 16:53 delete

Tak túto značku musím zaručene vyskúšať. Ten tieň vyzerá priam božsky :D Vďaka za tip

Reply
avatar
4. decembra 2012, 17:58 delete

Rado sa stalo a určite budeš spokojná :)

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
4. decembra 2012, 18:59 delete

O téhle značce jsem ještě neslyšela, díky za tip :-) A děkuji za návštěvu blogu, přidávám se k tvým pravidelným čtenářkám a doufám, že ty budeš moji :o) Hezký zbytek večera =*

Reply
avatar
vd
AUTHOR
4. decembra 2012, 19:37 delete

Juj Bianca neprovokuj, už ďalšie tiene nepotrebujem a Ty sem dáš toto?! Ako tá cena je priam neuveriteľná, ale snáď vydržím neobjednať, lebo už dáke kozmetické sarapatičky máme s Ježiškom dohodnuté =D

Reply
avatar
Alice-Little
AUTHOR
4. decembra 2012, 20:18 delete

Zvu tě ke mně na giveaway.:)

Reply
avatar
4. decembra 2012, 20:25 delete

:) aj s Mikulášom si už stihla urobiť dohodu? :)

Reply
avatar
Sofia
AUTHOR
5. decembra 2012, 14:18 delete

Ooo krasny tien :-)

Reply
avatar