Darčeky I.



Dnes Vám konečne môžem predstaviť môj Vianočný darček číslo jeden. Ako som písala čerstvo po Vianociach môj Ježiško bol veľmi štedrý a keďže vie, že mám veľmi rada kozmetiku tak sa celkom zameral aj týmto smerom. Prvým darčekom, ktorý Vám dnes predstavím je moja nová voňavka s výstižným názvom Femme od pre mnohých známej značky Fleur de Santé. Pre mnohých som nenapísala len tak, ale z toho dôvodu, že Fleur de Santé je firma, ktorá je na našom trhu pomerne dlho a predsa podľa mňa nevníma jej existenciu každý. Ja osobne si pamätám ešte keď som bola malá ako moja mamina mala doma kopec krémikov tejto značky a odvtedy ju mám veľmi dobre a pozitívne zafixovanú. 


Femme je vôňa ideálna podľa mňa na každé ročné obdobie. Je to drevitá, ťažšia vôňa o čom svedčí aj to, že základ vône tvorí pižmo. Moji čitatelia vedia, že to je úplne podľa môjho gusta – čiže Ježiško ma pozná veľmi dobre. Vôňa má síce silný základ, vydrží dlho ale nepôsobí ťažko (aj preto je podľa mňa kludne použiteľná aj na leto).
Má pomerne jednoduchý, aj keď elegantný flakón, ktorý pôsobí (aspoň na mňa) jemne, žensky. Voňavka bola zabalená v zlatej škatuľke, ktorá len znásobovala moje elegantné pocity. Jej veľkosť je 50ml a tým, že voňavka nie je predekorovaná je výhodné v tom, že si ju kľudne môžete zobrať zo sebou do školy, či do roboty aj keď to v podstate nie je vôbec potrebné pretože vôňa vydrží naozaj celý deň, nie je treba prestriekavať ju. 
 
 




Ja osobne som sa veľmi potešila, voňavky patria vždy medzi moje najobľúbenejšie darčeky, pretože vydržia najdlhšie a s vôňami sa mi vždy spájajú nejaké spomienky. Už sa teším na akú spomienku sa mi naviaže táto vôňa, čo mi ju bude pripomínať.
A čo Vy? Dostali ste na Vianoce nejaký parfém? Plánujete si nejaký teraz zaobstarať? Poznáte Fleur de Santé ( http://sk.fleurdesante.com/ )? Teším sa na Vaše komentáre!
Previous
Next Post »

20 komentárov

Pre písanie komentárov
Nickyna
AUTHOR
2. januára 2013, 2:52 delete

Ano,Fleur De Santé poznám,dříve nám chodily katalogy a měli tam celkem pěknou kosmetiku :)
Jinak já jsem letos parfém osobně nedostala,ale mamina dostala sadu,kde byly dva a jeden v malém provedení a ten mi věnovala. Na ten parfém si nemohu stěžovat! Tento parfém vypadá krásně,už jen ten design :)

Reply
avatar
2. januára 2013, 9:19 delete

značku znám :) ale jak voní tenhle konkrétní parfém nevím

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
2. januára 2013, 12:28 delete

Ja som mala kedysi s Fleur de sante toaletku L pour Elle, nádherná vôňa ale zistila som, že je absolútne totožná z Eclat D´ Arpege od Lanvin (hlavu a základ majú to isté, fakt!)a tak si kupujem tú :)

Reply
avatar
Nicole Em
AUTHOR
2. januára 2013, 14:36 delete

vypadá vážně dobře !!

Reply
avatar
timi
AUTHOR
2. januára 2013, 15:58 delete

pekný blog...
pozývam na moju novoročnú giveaway -> http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

Reply
avatar
Ew*Edens
AUTHOR
2. januára 2013, 18:59 delete

tá musí voniať..♥

Reply
avatar
2. januára 2013, 20:59 delete

vážne? To by som nepovedala, ale stáva sa, že niečo vonia naozaj identicky :)

Reply
avatar
2. januára 2013, 20:59 delete

Tak to je super, že ti mamka dala svoj! To ťa muselo potešiť:)

Reply
avatar
2. januára 2013, 21:00 delete

Ďakujem a určite sa pozriem:)

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
3. januára 2013, 1:18 delete

Krásny flakón a isto aj vonia krásne :)

Pozývam na Giveaway, ktorá prebieha tu:

http://spwfashion.blogspot.sk/2013/01/unusual-giveaway.html

Reply
avatar
Sabina K
AUTHOR
3. januára 2013, 14:18 delete

Dobrý článok, voňavka vyzerá pekne :)

http://madnessofthislife.blogspot.sk/

Reply
avatar
Lole
AUTHOR
3. januára 2013, 16:18 delete

Aaaah já jakožto parfémovej úchyl jsem dostala Diane von Furstenberg a Kenzo summer, který miluju už asi tak sto let. :)

Reply
avatar
Alex
AUTHOR
3. januára 2013, 17:50 delete

túto vôňu nepoznám ale môže byť super :)

http://slyfestyle.blogspot.sk/

Reply
avatar
Vanesa
AUTHOR
3. januára 2013, 20:49 delete

vypadá dobře :) od fleur de santé už jsme měli pár výrobků, ale moc mě neuchvátily:)

Reply
avatar
3. januára 2013, 21:05 delete

vážne? To ma mrzí,a pamätáš si ešte aké? Aby som si nezaobstarala nejaké blbosti ani ja :)

Reply
avatar
Anah Jalliyah
AUTHOR
3. januára 2013, 21:18 delete

Krásna voňavka. Fľaštička vyzerá skvelo.

pls. follow my blog. thanks
http://anahjalliyah.blogspot.sk/

Reply
avatar
Darčeky
AUTHOR
20. mája 2013, 14:11 delete

Fleur De Santé poznám, ale osobne mi nevyhovuje kozmetika ako darček, lebo väčšinou končí nepoužitá niekde v kúte. :D

Reply
avatar