Sensibio AR, alebo čo teraz používam

 Ako iste všetci viete, Bioderma micelárky sú jednoznačne to, čo u mňa doma musí doma byť. Aj keď je to pre mnohých nepochopiteľné my si domov kupujeme obe- zelenú na tvár a červenú na oči a najlepšie s hektolitrami v zásobe. Podľa mňa sa ani jednej z nich nedá absolútne nič vytknúť. Môžete mať akurát pocit, že v nich nebadáte nič špeciálne pokiaľ Vás s pleťou nič netrápi, ale ak Vás trápi verte mi, že ak ich vyskúšate a oni Vám pomôžu (čo určite pomôžu) už ich preč z rúk nedáte. U nás doma to bolo trochu otočené - ja som zbožňovala zelenú a mamina červenú. Potom som začala chodiť do roboty, školy na magisterskom neúmerne pribudlo a mám pocit, že na počítači možno netrávim tak 6hodín denne - pozor to je toľko čo pri ňom nie som..Začala som mať neskutočne citlivé oči a zároveň oceňovať možno viac Sensibio ako Sébium. Teraz som v štádiu, že rovnako zbožňujem obe, len každú na niečo iné.

Čo oceňujem ešte viac je však nová micelárka Sensibio H2O AR, ktorá obsahuje patent Rosactiv, ktorý napomáha červenej pokožke, a zmierňuje jej začervenanie a pomáha tomu aby opätovne nevznikalo.  V podstate je to akoby zložka navyše a okrem nej sa na našej milovanej klasickej červenej Sensibio micelárke nič nemení. Stále slúži na odličovanie, je extrémne šetrná k pokožke, úžasne odlíči aj to čo by ste povedali, že sa nedá, pleť a ani oči nedráždi. A samozrejme na záver je hyperalergénna.
Podľa môjho názoru, by ste si možno ani rozdiel na obale  a ani pri používaní nevšimli. Mne príde možno viac upokojujúca, teraz v zime mám naozaj veľmi citlivú pleť a najmä posledné dni síce slnko svieti ale o tom viac mám pocit, že chlad páli. Rozdiel ocenia najmä tí, ktorých tento nepríjemný problém trápi a bojujú s ním.
Tak ako vždy ju zoženiete v 250ml a 500ml balení za super ceny a ďalšie info na www.bioderma.com 

A čo Vy? Používate Bioderma micelárky? Všimli ste si túto novinku? Čo na ňu hovoríte?

Previous
Next Post »

7 komentárov

Pre písanie komentárov
Evča Dubová
AUTHOR
9. februára 2013, 23:11 delete

Hmmm... zajímavé :)
Takže je to vlastně skoro to samé ;)
Já používám tu bez AR a není špatná, ale přece jenom jsem od ní čekala ještě něco více :)

Reply
avatar
Charmedka
AUTHOR
9. februára 2013, 23:12 delete

Mám doma taky jednu od Biodermy a je to něco příšernýho,naprosto mi nesedí.

Reply
avatar
9. februára 2013, 23:14 delete

súhlasím,skoro to isté :)

Reply
avatar
9. februára 2013, 23:14 delete

vážne?ako to? neskúšala si ju niekde predať?

Reply
avatar
Charmedka
AUTHOR
9. februára 2013, 23:31 delete

Mám po ní hrozně takovvou drsnou pleť,jakoby vysušenou.

Reply
avatar
Kat.
AUTHOR
10. februára 2013, 11:17 delete

Bioderma mi pride predrazena...ja pouzivam micelarnu vodu z kauflandu (je dermatol. testovana)cca za ecko a je super, tak naco platit viac :)

Reply
avatar
tuttobene
AUTHOR
10. februára 2013, 18:10 delete

Díky za tip, ani jsem si nevšimla, že je nová AR. Jetě mám doma půl litru sensibia, takže jsem se po ni v poslední době nekoukala. Ale i pul litru jednou dojde:)

Reply
avatar