Strastiplný príbeh Bianci a bieliaceho Lacalutu



Všetko sa to začalo pred štyrmi rokmi keď som robila jedno promo na jednu voňavku s babou, ktorá mala tie najkrajšie zuby na svete. Také biele a rovné zuby majú okrem nej hádam už len americké celebrity. O to viac ma prekvapilo, keď mi povedala, že nikdy nemala strojček a tajomstvo jej bielenia je bieliaci Lacalut white.  Aby ste vážne pochopili, jej zuby boli tak krásne, že sa pri nej zastavovali ľudia a pýtali sa jej akú pastu používa. Pamätám si, že v tej dobe ten Lacalut stál okolo 6 eur, čo síce nie je žiadna horibilná suma, ale pre mňa ako študentku, ktorá mala raz za štvrť roka brigádu to bolo jednoducho veľa. Moji rodičia neboli nikdy fanúšikovia bielenia, a preto sa mojím nápadom na 6 eurovú pastu príliš nenadchli a tak z môjho bielenia nič nebolo.




Prešlo niekoľko rokov a ten Lacalut som mala proste v hlave, poznáte to, ako niečo chcete a hovoríte si, že keď raz budete veľký tak si také kúpite? No na Lacalut white už nemusíte byť ani taký veľký pretože teraz neviem, či mi tá baba klamala o cene, alebo išla cena Lacalutu tak rapídne dole, ale teraz ho zoženiete za cenu okolo 3 eur, čo je suma, za ktorú doma kupujeme pasty bežne.
Na trhu je niekoľko druhov bieliacich Lacalutov – jeden je white a jeden white & repair. Ja osobne preferujem jednak bielenie, ale aj starostlivosť a preto bola pre mňa white&repair hneď jasná voľba. Hlavné funkcie pasty sú remineralizovanie zubnej skloviny a obnovovanie poškodeného povrchu zubov. Tým, že je to bieliaca pasta tak čistí povrch zubov od plaku a zubného kameňa a tiež odstraňuje sfarbenie od kávy, vína.




Čo sa týka samotného bielenia, ja som bohužiaľ nedopadla ako moja vtedajšia spolupracantka, a aj keď mám zuby o trošičku belšie určite ich nemám také ako ona. Rozdiel je úplne minimálny – snažila som sa ich odfotiť 1 fotka je pred užívaním a druhá po mesačnom užívaní. Myslím si, že jej zuby museli byť fakt geneticky biele a táto pasta jej akurát dávala pekne preč tú kávu, víno a iné veci, čo farbia zuby.




Čo na paste oceňujem ja, je jej super chuť. U nás doma je klasický Lacalut taká stálica asi ako v kuchyni soľ a aj keď som si už za tie roky zvykla proste tá chuť nie je bohviečo. Lacalut white&repair je však o niečom úplne inom. Má veľmi príjemnú mentolovú chuť, super pení (divné, ale príjemné) a zanecháva super svieži dych. Nakoľko som kávičkár oceňujem, že aj keď mi zuby nevybieli aspoň odstráni ten kávový povlak a ochráni poškodený povrch.




Nakoľko je v dnešnej dobe cena tohto Lacalutu viac menej totožná s klasickým Lacalutom, už nemám nad čím rozmýšľať a určite si radšej kúpim tento.

A čo Vy? Počuli ste už o bieliacom Lacalute? Aké pasty si kupujete? Bieliace? Ochranné? Bielili ste si niekedy zuby?
Previous
Next Post »

37 komentárov

Pre písanie komentárov
4. septembra 2013, 0:43 delete

podľa mňa ti to vybielilo teda dosť dobre! :))) určite túto pastu vyskúšam..teraz používam Colgate tú najnovšiu, a tá je tiež fajn...

Reply
avatar
Dakota Adams
AUTHOR
4. septembra 2013, 1:09 delete

Máš krásné zoubky :-) bělení zubů - jako to mají celebrity a tak dále stojí 5 tisíc... Je to sice moc, ale ten efekt je úžasný, myslím, že možná ona měla tohle bělení, nebo taky ne, ale ty máš své zuby bílé hezky ;-)

Reply
avatar
4. septembra 2013, 9:00 delete

fakt máš pocit? Tak potom ďakujem :) Inak tú Colgate chcem tiež vyskúšať vyzerá super :)

Reply
avatar
4. septembra 2013, 9:00 delete

jeej ďakujem, tak to mi ešte nikdy nikto nepovedal, ani nevieš ako si mi zlepšila náladu :)

Reply
avatar
Armen
AUTHOR
4. septembra 2013, 9:12 delete

Jednoznacne ich mas teraz ovela belsie :) Urcite!! Krasne, velmi pekne :)

Reply
avatar
4. septembra 2013, 9:15 delete

jeeej žeby som bola len ja na seba taká prísna? teraz fakt neviem :) ale kazdopadne dakujem :)

Reply
avatar
Juli ana
AUTHOR
4. septembra 2013, 11:03 delete

Rozdiel je určite viditeľný! Zdá sa, že je to dobrá pasta, dík za typ

Reply
avatar
Dominika
AUTHOR
4. septembra 2013, 11:20 delete

užas! asi si ju hned pojdem kupit, lebo vysledok je super :)

Reply
avatar
Clair Walf
AUTHOR
4. septembra 2013, 11:45 delete

já myslím že výsledek je fakt dobrý..určitě ji vyzkouším, miluju kávu a budu ráda,když najdu pastu,která mi odstraní povlak od mýho oblíbenýho nápoje a bude i dobře chutnat.. :)
děkuju za typ :)

Reply
avatar
4. septembra 2013, 12:13 delete

Aj ja zbožňujem kávu, to je môj prehrešok :) Jedného espressa sa za deň proste nevzdám :) A keď ešte táto pasta pekne biely, nie je nad čím rozmýšľať :)

Reply
avatar
Markett
AUTHOR
4. septembra 2013, 13:56 delete

Za mě jediná pasta, která mi fakt bělila zuby byla (teda je :) používám ji každý večer) Crest Glamourous White...

Reply
avatar
4. septembra 2013, 14:07 delete

O tej som počula veľa dobrého, ale niekto hovoril, aj že má po nej citlivé zuby. Platí to?

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
4. septembra 2013, 14:07 delete

Bola som sa po nej doobeda pozrieť a u nás v lekárni stála 2,5 hneď som si ju zobrala, tak uvidíme! Jana

Reply
avatar
Tee
AUTHOR
4. septembra 2013, 14:13 delete

no na fotke to bielenie vyzerá super, pôjdem si po ňu :)

Reply
avatar
Lia Crystal
AUTHOR
4. septembra 2013, 14:27 delete

Myslím si, že výsledok je veľmi dobrý. Ja používam Colgate Max White One a tiež som spokojná. :)

Reply
avatar
4. septembra 2013, 14:48 delete

mně teda přijde výsledek výborný, zoubky máš krásně vybělené!

Once Upon a Time

Reply
avatar
Nicka
AUTHOR
4. septembra 2013, 15:04 delete

No mne sa na fotkach ten rozdiel zda viditelny. Mne napriklad velmi pomohla sonicka kefka. Mam sice prirodzene zltsiu sklovinu, ale ta kefka mi fakt vyrazne zlepsila farbu zubov :)
Ak by si mala chut, mozes sa zapojit do giveaway ;)
http://bynicka.blogspot.sk/2013/09/giveaway.html

Reply
avatar
Lucia
AUTHOR
4. septembra 2013, 15:29 delete

Veronička a ako sa presne vola ta Colgate? :)

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
4. septembra 2013, 15:51 delete

mne osobne top chutí ignal white naturals , kde je vlastne citrón a mäta a chutí riadne skvelo aj bieli :3 tej by som mohla mať doma naveky vekov, nikdy jej nebude dosť, isto stojí za vyskúšanie , tá chuť je návyková... už len pre tú chuť

Reply
avatar
Bella
AUTHOR
4. septembra 2013, 17:22 delete

Bělící pasty "vybělí" jen trochu, lepší je ambulantní bělení :-)

World By Bella

Reply
avatar
4. septembra 2013, 19:28 delete

Tak to zkusím.. Doktorka mi nedoporučuje u mých zubů ambulatní bělění, takže hledám tu správnou pastu ..

Reply
avatar
moon
AUTHOR
4. septembra 2013, 19:36 delete

jednoznacne ti ich vybielilo, mozno nie velmi, ale vidno to :)
ja som uz skusala viacero past (nic nefungovalo) a momentalne ma po intenzivnom researchi zaujala opalescence pasta - sice dost draha (okolo 11eur) ale vraj funguje, tak asi vyskusam :D
~moon

Reply
avatar
4. septembra 2013, 20:13 delete

držím palce nech je výsledok čo najlepší :)

Reply
avatar
4. septembra 2013, 20:13 delete

majú ju všade v lekárni :)

Reply
avatar
4. septembra 2013, 20:13 delete

Veľmi pekne ďakujem :) O Colgate som počula tiež veľa dobrého :)

Reply
avatar
4. septembra 2013, 20:14 delete

Jeej ďakujem, mi tu robíte všetci veľkú radosť :)

Reply
avatar
4. septembra 2013, 20:14 delete

O sonickej kefke som ešte nepočula, idem hneď googliť :)

Reply
avatar
4. septembra 2013, 20:15 delete

Citron a mäta to je vlastne skoro ako mojito :)) Taká kombinácia sa pozdáva aj mne, tak aspoň viem po čom sa mám mrknúť v drogérke :)

Reply
avatar
4. septembra 2013, 20:15 delete

Určite je ambulantné riešenie viditeľnejšie, ale zase bohužiaľ aj omnoho drahšie :(

Reply
avatar
4. septembra 2013, 20:16 delete

No práve táto pasta má tu výhodu, že je jednak na to bielenie a jednak aj ochraňuje zuby, čo je pre mňa tá najlepšia kombinácia, pretože ich chráni a nezaťažuje. Zúbky nie sú vôbec citlivé, a tá chuť je super :)

Reply
avatar
4. septembra 2013, 20:17 delete

Inak dnes mi ešte aj v robote povedali, že aké mam biele zuby :D akoby ste sa všetci dohodli! Veľmi pekne ďakujem za super komentár :) A tvoju pastu nepoznám, ale idem pogoogliť, 11 eur je stále lacnejšie ako bielenie u zubára :)

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
5. septembra 2013, 20:09 delete

Ja sa nastastie radim medzi tych stastnych s prirodzene belsimi zubmi, ktorym staci malo. Ked som bola mladsia cca 17 rokov, tak som strasne riesila zuby a vtedy mama doniesla domov z lekarne "bieliaci zubny puder". Ono je to ako nahrada zubnej pasty, je to taky prasok co das na namocenu zubnu kefku a umyjes si s tym zuby, nedrazdi to a ani to neposkodzuje zuby. Pamatam si, ze cena bola okolo 3-4 eur a naozaj to bolo jedine co riadne bielilo zuby nielen mne, ale aj mojej mamine a to je uz co povedat. Mne na tom trosku vadila chut, lebo mam rada silne mentolove pasty - tak som si vzdy najprv klasicky umyla zuby a potom este s tym zubnym pudrom a kazdy sa ma tiez pytal ze co to pouzivam. Pripajam link ako to vyzera: http://www.mojalekaren.sk/eva-bieliaci-zubny-puder-klincek-30g-eva-medovy-balzam-na-pery-zdarma/
su z toho rozne druhy ale nikdy som v tom nevidela rozdiel :)ja za seba mozem len odporucat. Sona

Reply
avatar
5. septembra 2013, 22:55 delete

JA používam lacalut už strašne dlho, vyskúšala som aj tú bieliacu, ale na bielenie sú tu iné veci, pasty sa nechytajú ani náhodou :) Ale nepriek tomu je lacalut mojou obľúbenou pastou dawnielicious.blogspot.sk

Reply
avatar
6. septembra 2013, 10:19 delete

Ďakujem pekne za super komentár so super radou! Pozerala som sa na tie bieliace prášky a ich cena je naozaj výborná a majú aj dobré recenzie. Ja som o nich ešte doposiaľ nepočula nejako sú viac v popredí zubné násadky, gély atď. Každopádne ďakujem a určite vyskúšam :)

Reply
avatar
6. septembra 2013, 10:20 delete

Aj mojou či už ten klasický alebo tento, mne veľmi pomáha na citlivé zuby :)

Reply
avatar