pondelok 17. februára 2014

Kallos maska na vlasy - lacnejšie to už vážne nebude





Tento týždeň sa bude niesť v znamení lacných a veľmi kvalitných výrobkov, ktoré sa doma hodí mať. Mám pre Vás nachystané recenzie 4 výrobkov, ktorých cena poteší  Vašu peňaženku a ich účinky zase Vás! Nenapadá mi, čím lepším tento týždeň začať ako najlacnejším vlasovým fenoménom a to Kallosom. Kallos patrí medzi stálice nielen na blogovej sfére ale podľa mňa aj vo veľa kúpeľniach. Kým všetci ospevujú Placenta či Latté masky ja som podľahla úplne inej – Keratinu.



Kallos Keratin maska je maska určená na suché, lámavé a chemicky namáhané vlasy. Nie je to tak dlho, čo som si vlasy farbila a preto som potrebovala masku, ktorá regeneruje, chráni a vyživuje vlasy. Maska ma zaujala samozrejme na prvý pohľad a najmä kvôli svoju krásnemu baleniu. Aj keď sa mi zapáčila na základe ilustračného obrázka na nete, v skutočnosti je ešte krajšia. Až mi potom, keď ju raz domíňam, bude ľúto tú veľkú tyrkysovú tubu vyhodiť.  Prečo som ju zaradila do tohto týždňa je okrem jej super vlastností aj fakt, že maska má 1000ml a cenu 3,39 e. No uznajte, poznáte lacnejšiu masku??



Čo sa týka samotnej masky je rovnako skvelá ako jej cena. Maska má krásnu kokosovo-vanilkovú vôňu, ktorú by ste najradšej hneď zjedli. Má stredne hustú konzistenciu, čiže sa nanáša naozaj veľmi ľahko.  Použitie je veľmi jednoduché – umyjete si hlavu šampónom a následne nanesiete masku. Masku je potrebné nechať pôsobiť 5 minút . Aby ste tých 5 minút naozaj dodržali dám Vám jeden tip. Po tom, čo si bohate nanesiete masku (naozaj maskou nešetrite, pretože počas tých 5 minút ju vlasy skoro celú vpijú), zrolujte si vlasy do slimáčika a ten čas takto môžete efektívne využiť. Ja si napríklad počas tohto čakania vždy odlakujem nechty! A tak sa táto činnosť, ktorú neznášam mení na celkom znesiteľnú.  



Po umytí sú vlasy krásne jemné a hebké. Nie sú nijako zaťažené ani nemajú tendenciu mastiť sa. Masku používam pravidelne, z litrového balenia úbytok naozaj minimálny a aj viac ako mesiac po farbení mam vlasy krásne lesklé a farbu žiarivú. Masku zoženiete v Kallos e-shope http://www.kallosshop.sk/ , kde majú naozaj obrovský výber a neskutočné ceny!

A čo Vy? Skúšali ste nejakú Kallos masku? Poznáte Kallos? Páči sa Vám balenie?

41 komentárov:

  1. Maska je veľmi zaujímavá :))) zaujala ma o to viac že je pre namáhané vlasy čiže pre mňa odfarbenú blondínu ako stvorená...a teraz príde to veľké ALE mám od tejto značky strieborný šampón na potlačenie žltých tónov a keď som sa radila o tejto značke s mojou kaderníčkou tak mi povedala že táto značka nie je až taká kvalitná a že nemá až také účinky ako sľubuje...ale keď že som človek čo si tvorí názor sám tak možno by som ju skúsila...veď predsa sto ľudí sto chutí :) Bianca už sa veľmi teším na tvoju sériu článkov kvalita je väčšia ako cena :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som povedala, že kvalitou je ako bežná drogérková značka avšak za neskutočne dobrú cenu. Vlasy krásne hydratuje, zjemní a dodá im lesk :) ďakujem za tip na ďalšiu sériu článkov určite taký týždeň urobím :)

      Odstrániť
  2. Já kdysi, ještě než byly tyto masky tak profláklé, měla právě Kallos Laté a byla úžasná. Teď mi začínají všechny vlasové péče docházet, tak asi po ní opět sáhnu. Takže moc díky za připomenutí, jak jsou tyto masky úžasné.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Latté a Placenta to sú podľa mňa ich celebrity :) určite vyskúšaj aj túto, je ešte lepšia :)

      Odstrániť
  3. vyzerá pekne..ale kvôli zloženiu má určite u mňa stopku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ťa potom poteší článok cca. o mesiac, kde je zloženie jedna báseň :)

      Odstrániť
  4. Něco takového bych přesně potřebovala :) Moje maska, kterou používám už je téměř prázdná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš :) tak aspoň vieš kde sa pozerať keď sa ti minie :)

      Odstrániť
  5. sú ešte nejaké výrobky čo by si z kallosshop vedela odporúčiť? zaujala ma stránka a produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj veľa, my na Kallose fičíme už veľmi dlho :) Ospevovaná maska Placenta či Latté (ale táto je podľa mňa lepšia), čoskoro budem recenzovať Vitaline šampón a kondicionér, klasický Kallos šampón. Láka ma Argánový šampón, sérum na končeky či slniečkový sprej, tak uvidíme či odolám :)

      Odstrániť
  6. Vypadá hodně zajímavě a myslím, že by si ji moje vlasy asi zasloužily :-))

    LuLu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. máš skúsenosti aj s inými produktmi z tejto stránky (šampóny, kondicionéry)? ja som prestala používať drogériovú kozmetiku, hlavne na vlásky, kedže si ich farbím už asi rok na ryšavo a dá im to zabrať. Vyskúšala som už toho veľa, ale momentálne používam Loreál professional, no pri tých cenách, to nie je žiadny zázrak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och farbenie na ryšavú, to je veľa roboty :( to ti nezávidím, ale zase je to krásna farba! Skúšala som masky Latté a Placenta- ale táto je podľa mňa najlepšia. Potom Vitaline šampón a kondicionér - tie sú skvelé (čoskoro budem recenzovať na blogu) a klasický Kallos šampón - ale úprimne ten Vitaline je lepší. Láka ma ešte veľa vecí, takže tým to zďaleka nekončí :)

      Odstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ju mam a som velmi spokojna, podla mna je lepsia, ako Latte. Krasna vona a okrem toho, aj ostatne produkty Keratin su skvele. Napríklad ja som pisala ody aj na Keratin lak na vlasy v tomto príspevku http://mybeautyfascination.blogspot.sk/2013/10/starostlivost-o-vlasy-s-kallosom.html

      Odstrániť
    2. Podľa mňa je z trojice Latte, Placenta určite najlepšia! A za tú cenu :) Inak ďakujem za link, pripísala som si lak do svojho Kallos zoznamu. Lak ma inak ani nenapadol, ale čo som pozerala balenie veľké a cena zase neskutočná, čiže nie je ani nad čím rozmýšľať! Ďakujem!

      Odstrániť
    3. A keby si vedela, aky je perfektny, moja mama lakuje kazdy den a vravi, ze lepsi nemala. On proste vobec nelepi, to som este nezazila. Mozes si ho nastriekat kolko chces, proste spevnuje na nejakom inom principe, super.

      Odstrániť
  9. Ja som mala kedysi Latte a to bolo výborné.:) Možno niekedy opätovne vyskúšam značku Kallos..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Latte je tiež super ale táto je ešte lepšia :) A ku Kallosu sa oplatí vrátiť :) tie ceny sú úžasné!

      Odstrániť
  10. mmm nejaká maska by sa hodila ... toto som ešte neskúčala :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. musim sa isť hned po nej obzrieť, ale som zvedava nato ako sa to všetko do vlasov vstrebe pekny članok:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak máš suché vlasy tak sama uvidíš, ako pekne sa nacucajú :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  12. O téhle slyšíš poprvé, ale ta velikost s cenou jsou skvělé!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Čo?? Liter masky za tri éčka?? Moja milá Bianca, kde ty na to chodíš? Musíš asi vedieť veľmi dobre hľadať. Ja brúzdam po kdejakých e-shopoch už nejaký ten piatok, ale na takú skvelú cenu som v kozmetike ešte nenarazila!! Inak maska má krásne balenie a je ako stvorená pre mňa, čiže pre ženskú, ktorá sa rozhodla svoje vlásky troška potrápiť farbami na vlasy (a ktovie čo si ja na ne ešte vymyslím, na chúdence). Vieš mi popísať ako vonia? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobré nie ? :D a šampóny a rôzne iné masky za rovnako smiešne ceny :D tomu sa inak hovorí nechuť do písania diplomky, potom nájdeš všelijaké šmakovky :))) A čo sa týka vône och Romi tá je na zjedenie :) - ak máš rada vanilku a kokos, je to taká príjemná sladučká vanilkovo kokosová vôňa :)

      Odstrániť
  14. nikdy som takéto masky neskúšala, asi na čase to zmeniť

    OdpovedaťOdstrániť
  15. u nás v šamoríne máme obchod kde sa predáva dosť vecí od kallosu a musím uznať že som zatial zo všetkými výrobkami spokojná :) a tie ceny sú naozaj úžasné napríklad pravidelne si kupujem sérum na rozštiepené končeky za 1,50€ a je naozaj dobrý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej na to sérum som pozerala takže tento komentár mi prišiel úplne vhod! Inak to máte super, že máte v Šamoríne obchod, kde sa Kallos výrobky predávajú. Ja viem len o e-shopoch o kamennom obchode v BA žiadnom :(

      Odstrániť
    2. prosim vas, a kde je ten obchod v samorine, alebo ako sa vola, kde sa daju kupit vyrobky od kallosu?

      Odstrániť
  16. no, tak samozřejmě už si vybírám.. (a líbí se mi na těch stránkách teda víc věcí) ach jo :D proč mi to děláš..
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) to som rada, že som ťa navnadila :) je inak ťažké vybrať si, čo z toho ja najlepšie :) majú proste super sortiment!

      Odstrániť
  17. Chcem sa spytat, ci mas aj skusenosti s tym, ze po pouzivani pravidelnom vlasy.rastli.rychlejsie. dakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po pouzivani samponu aj tejto masky.:-)

      Odstrániť
  18. Ako casto pouzivat tuto masku?

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Táto maska je čistý hnoj. Škoda že si ľudia neštudujú zloženie. ja by som ju vyhodila do koša. Obsahuje methylisothiazolinone co je toxická látka a silný alergén v EU je uz zakázaná v pezoolachových prípravkoch. Tak isto toxický cyclopentaxiloaxane, ktorý je uz napríklad v Kanade zakázaný. ale darmo ludia sa stale nechaju klamat tymito kozmetickymi spolocnostami kupuju tieto hnusy a nicia si zdravie a vobec o tom nevedia. tieto latky a mnoho dalsich sa nachadza vo vsetkom od past cez make up az po sampony. A tvaria sa ako dermatologicky testovame a prirodne. Je to smiesme. Mohla by som tu o tom vela napisat. Ale napisem len to ze ludia citajte zlozenie a googlite. Vyhybajte sa sulfatom silikonom parabenom parfumom. toto vsetko obsahuje aj kallos a 90% kozmetiky v drogeriach. Moze to navonok posobit neskodne ale dlhodobo a v tych vsetkych produktoch ktore denne pouzivame by ste sa divili co vsetko to moze sposobit.

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne