sobota 10. mája 2014

Moje obľúbené TV seriály, ktoré stále idú

Na žiadosť jednej z mojich najobľúbenejších čitateliek (ahoj Niky :) som sa dnes konečne rozhodla zosumarizovať všetky moje obľúbené TV seriály. Dopredu hovorím, že som vážne seriálový maniak a je ich veeľmi veľa. Čo sa týka môjho seriálového vkusu je veľmi nenáročný - mám rada veselé seriály, ktoré sú v peknom prostredí so zaujímavým osadenstvom. Seriály nie sú zoradené podľa mojej obľúbenosti, idú podľa toho, ako ma v hlave napadli :)
Ideme na to: 



Seriál, ktorý u mňa jednoznačne vedie je Suits. Právnické prostredie, sarkastický humor a nepredvídateľné príbehy to je niečo, na čo sa celý týždeň oplatí tešiť. Veľmi stručný obsah spočíva v tom, že v najlepšej právnickej firme v New Yorku stane asistentom jedného z najlepších právnikov stane chlapec, ktorý nemá vyštudované právo a skoro ho chytili za predaj drog. V danej právnickej firme je zakázané, aby právnika robil niekto, kto neštudoval na Harvarde a nie to ešte aby tam právneho poradcu robil niekto kto ani právo nemá. Stále čakáte odhalia ho, že klame? Postupne o ňom pravdu zisťuje čoraz viac ľudí a príbeh sa zamotáva viac a viac. Doplňte si do tohto napínavého príbehu nejaké tie vzťahy a vzrúšo + zaujímavé právnické kauzy a máte seriál, od ktorého sa neodtrhnete.


Tak toto je moja aktuálna novinka, ktorú som musela dať hneď na vrch, pretože ide o seriál, z ktorého ma mrazí keď ho pozerám. House of Cards je dokonca seriál, o ktorom nám hovorili v škole, že nám ho odporúčajú pozerať (a to už je čo povedať) pretože je proste famózny. Ak sa chcete nachvíľu vypnúť od všetkých seriálov s IQ 5, tak si pustite toto. Seriál sa odohráva vo Washingtone a ,,odkrýva" ,,reálnu" tvorbu americkej politiky a jej zákulisné ťahy. V hlavne úlohe je úžasný Kevin Spacey a prezradím ešte toľko, že ide o najdrahší seriál aký sa momentálne vysiela.


Tento článok si predpripravujem už asi dva mesiace, čiže za ten čas ako ho publikujem seriál How I met your mother skončil a poviem Vám len jedno, že posledný diel mi pokazil moj celý názor na ten seriál. Neviem si predstaviť horšiu verziu ako scenáristi alebo režisér vybral, ale tak či onak bol to super seriál. Tento seriál so mnou prešiel strednú aj vysokú a za ten čas som si k nemu vytvorila vzťah a viem, že mi bude strašne ľúto keď skončí. Seriál je jednoducho o tom, ako Ted ( hnedovlasý) spoznal svoju manželku. Je natáčaný retrospektívne a začína tým ako svojím deťom vysvetľuje ako spoznal ich mamu. Za tie roky mal seriál svoje lepšie aj horšie časti, ale oplatilo sa pri ňom vydržať minimálne kvôli tej poslednej sérii, ktorá sa odohráva v priebehu 1 svadobného víkendu. Je to komédia, ktorá trvá 20 minút a veľmi dobre sa pri nej zabavíte aj si oddýchnete.


Neviem, či má zmysel vôbec niečo písať k seriálu The Vampire diaries, ale tak predsa. Je to seriál o upíroch, vlkodlakoch, dvojníkoch, čarodejniciach, hybridoch, lovcoch a večne nerozhodnej Elene, ktorá si nevie vybrať, ktorého Salvatore brata momentálne miluje. Elena mi miestami lezie na nervy viac a miestami menej, je to seriál u ktorého ostávam už viac menej zo zotrvačnosti. Bola by som rada, keby sa dejová línia Elena (alebo teraz na pár dielov Katherine) Stefan-Damon, uzavrela a mohli by sme sa sústrediť na niečo iné ale to asi čakať nemôžem, keď sú to hlavné postavy. Inak ktorej dvojici fandíte Vy? Elena Stefan, či Elena Damon?


Zo zotrvačnosti určite nepozerám 2broke girls a z môjho pohľadu je to najvtipnejší seriál aký teraz ide. Je to o tom ako multimilionárka Caroline skrachuje a odsťahuje sa do Bronxu (asi?) a začne tam pracovať s Max, ktorá prežila celý život chudobná a zatrpknutá. Kde sa stretne jedna blondínka a jedna sarkastická bruneta vzniká neopakovateľný humor, ktorý si hneď zamilujete!


Moja posledná obsesia je Teen Wolf. Toľko som o ňom počúvala až som sa rozhodla pozrieť si ho a v tomto momente už mám dopozerané všetky diely, ktoré išli. Podstatné je prekonať prvý diel. Na prvý pohľad tam hrajú hrozný herci - taký nijaký. Ale postupne dôjdete na to, že Alfa vlkodlaka poznáte zo 7th Heaven (pamätáte si ho ako Martina, čo mal otca vojaka? a hneď je Vám sympatickejší, hlavná postava nie je až taká hrozná, jeho najlepší kamoš je vtipný a tie baby sa dajú. Páči sa mi na tom, že to nie je typický romantický seriál ako Vampire diaries ale je to celkom dosť napínavé. A ozaj, seriál je o tom, ako sa mladý vlkodlak zaľúbi do dcéry lovcov vlkodlakov :)


Ďalší seriál, ktorý pozerám už zo zotrvačnosti je Big Bang Theory. Pamätám si, že prvá aj druhá séria boli také, že som myslela, že od smiechu popukám, ale teraz neviem. Možno som sa zmenila ja, a možno sú tie diely slabšie. Sem tam sa ešte stane, že sa naozaj schuti zasmejem, ale nie je to tak často.Obsah pravdepodobne všetci poznáte ale ak nie, je to komédia o vedcoch, ktorý si našli za kamarátku blondínku, ktorá sa chce stať herečkou. A čo sa stane keď vznikne takáto kombinácia? No predsa kopec vtipných scén!


Devious maids je seriál, ku ktorému sa vraciam, keď som extrémne zúfalá a už vážne nič iné nejde. Ale keď už ho raz začnem pozerať neviem prestať a v tomto momente už mám pozretú celú prvú sériu. Seriál je o tom, ako niekto zavraždí jednu upratovačku a obvinený je chlapec, ktorý ju nezabil. V snahe o vyriešenie prípadu sa jeho mama známa profesorka zamestná ako upratovačka a pátra na vlastnú pasť. Je to trochu vtipné, trochu trápne, trochu krimi :) ale každopádne odporúčam :)

 
Hart of Dixie, je asi historicky prvý seriál, ktorý nepozerám kvôli jeho hlavnej predstaviteľke Zoe Hart, pretože Rachel Bilson mi ako Zoe príde neskutočne otravná, lezie mi na nervy a miestami by som jej najradšej povedala, dievča zobuď sa. Ale možno zo bol cieľ toho seriálu, aby mi tak liezla na nervy až som si pozrela každý nový diel. Páči sa mi prostredie, kde sa seriál odohráva, ich prízvuk a kostými, takže toto všetko ma drží pri tom, aby som si pozrela každý nový diel. Ale úprimne diel čo diel sa ešte divím, prečo ho stále pozerám. Zápletka je veľmi jednoduchá Zoe sa z New Yorku odsťahuje do malého mestečka a snaží sa dôjsť na to, koho vlastne miluje.


Zato seriál na ktorý sa nielenže teším ale doslova vyčkávam, je reality show Keeping up with Kardashians. Môžete o nich v našich bulvároch čítať prapodivné správy, diviť sa, že kto to vlastne sú a ohrňovať nad nimi nos, ale keď začnete pozerať KUWK podľa mňa si ich musíte zamilovať. Kardashianovci sú zmes toľkých osobností a divných pováh, že reality show o nich je proste niečo. Miestami nad nimi možno budete krútiť hlavou, ale to nevadí, to k tomu patrí. Moja obľúbená postava je jednoznačne Kourtney, ktorá je neskutočne divná( ale kto by nebol keby mal za partnera Scotta), vtipne sarkastická a má ten najlepší štýl. Koho máte najradšej Vy?


Pretty Little Liars patrí tiež k seriálom, na ktoré sa neskutočne teším. Jediný problém, ktorý mám je jeho mierna strašidelnosť - ja sa všetkého vždy strašne zľaknem, tak som rada, keď ho pozerám, keď je niekto doma. Zvládnem ho aj sama, ale len v doobedňajších hodinách :) Seriál je o 5 najlepších kamoškách, pričom jednu z nich zabili. Nikto nevie kto (ale my už to vieme že?:), pričom tá istá osoba (pravdepodobne) tyranizuje zvyšné 4 diečatá. Seriál je napínavý, mierne romantický a páči sa mi, ako štýlovo obliekajú hlavné postavy. Moja obľúbená postava je jednoznačne Spencer, ale podľa článku, ktorý som o nich minule čítala v nejakom zahraničnom denníku, zjavne nie som jedná a Spence vedie u väčšiny fanúšikov.


Predposledný seriál je Carrie Diaries, pričom pri tomto seriály si asi najviac uvedomujem,  že už bohužiaľ či našťastie?) nie som cieľovka. Mladá Carrie je rozkošná a naivná a som zvedavá ako sa bude vyvíjať druhá séria, kedy Carrie ide na vysokú. Nebyť Larissy a jej prízvuku, asi by som ten seriál aj prestala pozerať, ale dám tomu ešte šancu.


A posledný seriál a tiež jeden z tých lepších je menej známa Drop Dead diva. Seriál je o tom, ako v jeden deň zomre krásna modelka a škaredá právnička Jane, pričom ich duše sa vymenia a modelkyna duša sa dostane do tela právničky. Z toho vznikne pomerne silnejšia právnička so sebavedomím Adriany Limy. Tá navyše zistí, že jej snúbenec pracuje v tej istej právnickej firme, avšak má zakázané hocikomu povedať, čo sa jej stalo. Jediný, kto o tom vie sú jej strážny anjeli a jej najlepšia kamarátka. Je to veľmi príjemný seriál z právnického prostredia, ktorý stále niečím prekvapí!

Veľa dobrých seriálov už skončilo a väčšina z Vás ich pravdepodobne pozerala - 90210, Gossip Girl, Weeds, House, Jane by Design, IT Crowd, Melrose Place, Lost, Heroes, Friends - ale ja Vám poradím len jeden, ktorý skončil a stojí za pozretie. 


One Tree Hill je seriál, pri ktorom som si normálne poplakala keď skončil a ak by ste mi teraz pustili úvodnú pesničku pravdepodobne by sa mi zaslzili oči. Seriál mal veľmi veľa sérií a začínal na strednej škole až postupne prešiel do dospelosti jednotlivých hercov. Je neskutočne zamotaný, napínavý, plný ľudských osudov a je proste taký iný.. Reálne pre mňa, asi najlepší seriál aký som kedy pozerala. Postupne akoby vyrastiete s jednotlivými postavami, uvidíte ako sa neskutočne (charakterovo) zmenia a každú sériu budete prekvapený o čo tam ide.
Ak by som Vám zo všetkých týchto seriálov mala poradiť tri budú to Suits, Keeping up with Kardashians a One Tree Hill.

Uf, toto bolo naozaj veeľmi vyčerpávajúce ale dúfam, že som Vám dala nejaké inšpirácie. A čo Vy? Existuje ešte nejaký seriál, ktorý nepoznám a mala by som? A čo Niky, predbehla som ťa počtom seriálov? :))

69 komentárov:

  1. Pretty Little Liars :3 a KUWK :3 :3 Tie milujem :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zaujímavé, trafila si mi skoro všetky, až nato, že HIMYM som nikdy neprišla na chuť :D ale namiesto toho by som tam dala asi Bones... a môj momentálny víťaz je Frasier, všetky časti poznám odpredu-odzadu a stále sa na ňom smejem :) + kedysi som mala rada zúfalé manželky, ale niekde okolo 4tej série ma to prestalo baviť... ale to isté bolo u mňa napr po 2. sérii PLL, ale potom som sa k nim vrátila a teraz sa neviem dočkať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola na tom s PLL úplne tak isto! Dala som si od nich prestávku asi pol roka a potom som si ich z dlhej chvíle pustila a teraz patria k mojím top!

      Odstrániť
  3. HIMYM bylo podle mě dobrý do 3. série, pak to šlo z kopce. Ale ten konec se mi docela líbil. :) Teorie je strašně fajn seriál :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tebe sa páčil ten koniec? Och to mne teda vôbec! Mňa normálne nahneval!

      Odstrániť
  4. How I met your mother - občas si nejakú časť pozriem. Je to dobré.
    The Vampire diaries - kedysi som pozerala (asi na strednej), teraz si pozriem, ak natrafím. Neviem, ktorá dvojica sa mi páči viac, ale Damon + Ja to by bola iná dvojica :D
    2broke girls - si tiež pozriem, keď na ne narazím. Občas ma to baví, občas nie.
    Teen Wolf - videla som, páčilo sa mi to, ale príde mi to skôr pre mladších.
    The Big Bang Theory - tu kapem od smiechu hlavne čo sa týka Sheldona :D Nové časti sú naozaj o niečo horšie, ale aj tak sa to dá.
    Hart of Dixie - začala som pozerať, páčilo sa mi to, ale naozaj Zoe je tam nejaká taká občas mi lezie na nervy, ale nečudujem sa z NY skončiť v zapadákove, kde majú domáce zvieratká - aligátory... Ale videla som nejaké časti dopredu a nepáčilo sa mi čo som tam videla, tak to pozerám tiež, len tak pred spaním.
    Kardashianky - minule som tak rozmýšľala, či to pozbierali nejaké baby a spravili z nich akože rodinu alebo to je realita, lebo sú fakt nenormálne. Každá iná, často si tam robia zle, hádajú sa. Proste blázninec, ale páči sa mi to. Najradšej mám Bruce (radšej ho nebudem skloňovať). Ten mi tam príde pod papučou, ale snaží sa s tým bojovať (teda, keď ho niekto na to navedie - napríklad ako minule jeho dcéra a on si presťahoval motorku do domu aj s inými jeho vecami :D). Inak z takýchto reality sa mi páčili aj Geisenovci. Rooooobert :D
    Carrie Diaries - sa mi páčilo, ale teraz som to nejako zanedbávala, ani neviem, či už máme v slovenčine druhú sériu. Budem to musieť omrknúť. Je to síce pre mladších, ale niečo sa mi na tom páči.
    Nie som až taký závislák na seriáloch, ale minule som sa tak zamyslela, že pozerám viac seriály ako filmy.
    Super článok, pekné zhrnutie :)
    Ostatné seriály som nevidela a dúfam, že sa už na žiadny nový nenamotám. Teraz by som si chcela spraviť taký filmový život. Lebo momentálne som závislá na jednom seriály, až moc a to mi stačí a predsa len film si pozrieť a nemusíš čakať na ďalšiu časť. Aj keď Pretty Little Liars by som si chcela kuk hlavne kvôli obliekaniu, ale najak ma ten obsah neláka.
    Inak kedysi sa mi páčil aj seriál - Muži na stromoch.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D krásne dlhý komentár. Zase som nejaká aktívna, tak príjemné čítanie. ups

      Odstrániť
    2. A skoro som zabudla aj Doctor Who je podľa mňa úžasný seriál ani neviem, čo ma na ňom tak chytilo, niekedy až nechápem, ale je :)

      Odstrániť
    3. Tak Doctor Who to mi nič nehovorí musím vygoogliť :) ďakujem za tip! Čo sa týka Kardashianok tak nad tým sa zamýšľam stále najmä čo sa týka vzťahu Kourtney a Scott.. Oni dvaja sú tak odlišný a tak si robia zle a hádajú sa, že rozmýšľam prečo sú tí dvaja spolu..A možno je to proste tak, že sú síce rodina ale každý dostane nejaký scénar ten sa naučí a potom ho zahrá..Síce úprimne naivne verím tomu, že je to naozaj tak ako v TV ak by som sa nad tým zamyslela s rozumom išla by som skôr s tou verziou že je to proste ako každý iný seriál so scenárom. Ale tak či onak super :)
      Ja som kedysi pozerávala viac filmy ale teraz keď si vezmem, že o 9 sa dostanem domov a film trvá hodinu a pol tak sa mi proste nechce tak dlho pozerať. Potom ma ešte čakajú nejaké veci čo musím večer urobiť a seriál mi je proste pohodlnejší. Pustím si niečo, čo má 20 minút pri tom si oddýchnem a môžem ísť ďalej :)

      Odstrániť
  5. a teraz tá sranda idem publikovať komentár a čo mi to vypísalo :)
    Váš kód HTML nemožno akceptovať: Musí mať maximálne 4 096 znakov.
    No tak idem ten komentár rozdeliť do dvoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. do dvoch sa nezmestil tak musel ísť do troch :) pozri sa začala som to písať a nebol tu ani jeden koment...kým som to koooneeečneeee dopísala aha koľko ich tu už máš :) aspoň sa dnes nebudeš nudiť a môžeš si spraviť čitateľský krúžok :)

      Odstrániť
  6. No Bianca moja na tento článok ti poviem len jedno KONEČNE :)
    Priznám sa že ma niektoré tvoje seriály prekvapili ( je to myslené tak že by som na teba nepovedala že pozeráš takýto seriál)....Teraz ti ich idem trošku okomentovať :D
    Suits - je to druh seriálu ktorý nevyhľadávam a ani ma nejako nezaujíma, počula som že je dobrý priateľ ho sem tam pozeráva no ja nemám potrebu vidieť ani jeden diel.
    House of Cards - toto je jeden zo seriálov ktorý viem že si raz určite pozriem už len kvôli tej autentickosti
    Ako som spoznal vašu mamu - nepoznám nikoho kto by nepoznal tento seriál a uvidíš ho aj v mojich naj :)
    Upírske denníky - toto je seriál ktorý mám v už stiahnutý štyri série no ešte som nevidela ani jeden diel, ale tento je v pozerateľnosti hneď prvý hneď ako bude čas
    2 Broke Girls - jedna z mojich srdcoviek :) podľa mňa je to momentálne jeden naj comedy seriálov :)
    Teen wolf - ehm ehm no, už som ti raz na tento seriál koment písala
    The BBT - noooo zo začiatku som bola trošku skeptická keď mi priateľ o nich básnil že je to vaaažne dobrý seriál, ja som sa pozrela na neho že WTF? to sa mám pozerať na nejakých magoro-vedco-šprtov a akože čo má na tom byť? čo ti poviem namotala som sa na to aj ja a neľutujem :D sú na svete fajnový a Sheldon <3
    Devious Maids - mám stiahnutú prvú sériu no zatiaľ som nevidela ani v TV
    Hart of Dixie - neviem nepozerám, neláka ma
    KUWK - no jasneeee, kto si neulietava na reality show? každý :D
    PLL - mám stiahnuté tuším tri alebo štyri série a hneď po upíroch idem na ne....ja viem asi som ešte divná že som ich ešte nevidela....ale pochopíš vo vysvetlivke nižšie o mojich seriáloch...
    Carrie Diaries - ooo aaaano seriál ktorý veľká väčšina pozerá kvôli outfitom :) tiež sa naň chystám
    Drop Dead Diva - je jeden z mála seriálov pri ktorých som videla len pár častí
    One Tree Hill - o tomto som nikdy ani len nepočula čo je naozaj divné....ale som ochotná kvôli tebe si stiahnuť prvé časti a premyslieť si že čo s ním spravím ďalej....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a teraz moja milá Bianca ideme na moje seriály napíšem ti vždy názov, odkaz na ČSFD (milujem tú stránku, neskôr ti vysvetlím prečo) a nejaký ten môj názor naň...
      V prvom rade ti chcem vysvetliť prečo píšem pri tých komentoch že ho mám stiahnutý a nepozretí. Každý kto ma pozná vie že ja som nenormálny filmový a seriálový MANIAK....mám plný externý 1000GB disk dva moje počítače plus aj ten priateľov...ale to tak že už naozaj nemám kde sťahovať ani filmy ani seriály tak sa už s priateľom chystáme kúpiť 2000GB disk. Bianca aby si ma zas chápala ja si nechávam len filmy a seriály ktoré za to stoja a niečo pre mňa znamenajú...hlúposti ktoré som/sme videla raz a stačilo vymazávam (musím načo by mi to bolo, keby si všetky veci čo som videla nechávam tam mi nestačí ani 10 000GB disk :D ) Teraz k tým seriálom každý jeden seriál ktorý pozerávam mám stiahnutý v počítači alebo na disku a to z toho dôvodu že nikdy ale naozaj nikdy nepozerám seriály len tak hoci kedy nejakú časť alebo seriál len tak. Taký seriál čo by som pozerala z nudy asi ani nieje pretože s takými seriálmi ja jednoducho nestrácam čas...seriál ktorý ma zaujíma si najprv stiahnem všetky dostupné časti a až potom ho začnem pozerať :)
      Už sa mi aj stalo že som si jeden seriál ktorý mal tuším 5 sérii pozrela celý za dva týždne ale to už bola závislosť na perfektom seriály (nelutujem, potom nižšie ti ho predstavím). No skôr ako ti tu začnem vypisovať moje seriály jedna vysvetlivka...u mňa neuvidíš kriminálky ani podobné seriály pretože ich nemôžem pozerať...proste keby vidím čo i len 10 minút tak už sa mi o tom sníva...minule som s tetou pozerala (asi omylom) odložený prípad a tá hlavná hrdinka Lili mala na ceste nehodu a spadla s autom do rieky lebo niekto jej pokazil brzdy na aute no a hneď v tú noc sa mi snívalo že sme išli s priateľom na aute a mali sme nehodu, spadli sme do rieky a nedalo sa dostať z auta....proste ja to tak mám vždy nech si pozriem čokoľvek kde niekoho zabíjajú režú, ubližujú mu....Je to paradox pretože môj obľúbený filmový žáner sú horory :) ale to má tiež jedno veľké ALE...horory pozerávam tak že vždy po nich si musím pozrieť aspoň nejaký krátky seriál aby som to posledné pred spaním nevidela horor lebo by sa mi na sto percent snívali kraviny...

      Odstrániť
    2. No a teraz už naozaj poďme k tým seriálom :D
      GOSSIP GIRL - môj NAJ TOP dievčenský seriál, milujem tie intrigy, milujem to prostredie, milujem tie outfity a milujem Blair a Chucka <3 pri poslednej časti som plakala
      http://www.csfd.cz/film/231989-super-drbna/
      THE BREAKING BAD - totálne TOP BEST dramatický seriál ever...všetky časti som mala skuknuté za dva týždne a verím tomu že ešte tento rok si to zopakujem...Je to seriál o drogách...v podstate...ale aj nie...veľmi tažko sa mi to vysvetľuje no Bianca prosím daj mu šancu a pozri si aspoň prvú sériu a ja som presvedčená že budeš chceť vidieť stále viac a viac :) ten úžasný dej, tie zápletky a to BRAVÚRNE stupňovanie deja a premeny charakterov postáv...proste tento seriál zožal celosvetový úspech a úplne oprávnene :) veď si pozri naň hodnotenia :)
      http://www.csfd.cz/film/237486-pernikovy-tata/
      SIMPSONOVCI - kto by nepoznal, kto by nemiloval :) TOP kreslený seriál :) stále žijem v sne že Simpsonovci ani nikdy neskončia :)
      http://www.csfd.cz/film/72489-simpsonovi/
      Tak toto boli moje TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP seriály tri kategórie tri naj a teraz tie ostatné topky ktoré tiež milujem :)
      Teória veľkého tresku - ako som už písala aj ja som podľahla sú geniálny :)
      http://www.csfd.cz/film/234260-teorie-velkeho-tresku/
      Priatelia - stará klasika :)
      http://www.csfd.cz/film/68928-pratele/
      Ako som spoznal vašu mamu - tak dlho očakávané finále už bolo a tak trolinku ma prekvapilo...a prekvapila ma viac svadba medzi Robin a Barneym ako rozvod...
      http://www.csfd.cz/film/221411-jak-jsem-poznal-vasi-matku/
      Dva a pol chlapa - poprosím minútu ticha za Charlieho pretože bez neho už ten seriál išiel dolu vodou, síce si ho pozriem ale už len skôr zo zvedavosti ako z toho že by ma bavil...
      http://www.csfd.cz/film/135284-dva-a-pul-chlapa/
      Misfits - čo sa stane keď do mladých ľudí pri verejnoprospešných prácach udrie blesk? No predsa získajú nadprirodzené schopnosti :) oceňujem že je to anglický seriál
      http://www.csfd.cz/film/269768-misfits-zmetci/
      Zúfalé manželky - čisto ženský seriál :) milujem ich :) nikto nieje dokonalý, no oni sa aspoň snažia :)
      http://www.csfd.cz/film/189574-zoufale-manzelky/
      Sex v meste - klasika :) tento seriál môžem hocikedy hocikde s hocikým :)
      http://www.csfd.cz/film/69730-sex-ve-meste/
      American Horror Story - naozaj kvalitný hororový seriál :)kto má rád horory a seriály povinne pozerať :D
      http://www.csfd.cz/film/301543-american-horror-story/
      Glee - milujem hudbu, milujem seriály, milujem Glee (vždy spievam s nimi :) )
      http://www.csfd.cz/film/254396-glee/
      2 Broke Girls - včera som si akurát pozrela 3s24e a dúfam že ich ešte veľa natočia :) neskutočne dobré :)
      http://www.csfd.cz/film/297538-2-ocky/
      Modern Family - každá rodina je svojim spôsobom divná a výnimočná :) kto nevidel povinne :)
      http://www.csfd.cz/film/266838-takova-moderni-rodinka/

      Každý naozaj každý každý seriál čo tu uvádzam mám stiahnutý buď všetky časti alebo po častiach ktoré sú dostupné (a to sťahujem z takých zdrojov kde sa normálne ani len nedostaneš len na pozvánku)
      Zoznam seriálov ktoré si vždy rada pozriem aj keď ich už pomaly poznáme naspamäť:
      Krok za krokom
      Ženy z rodu Gilmorovcov
      Frasier
      Pestúnka Franny
      Alf
      Beyond Belief: Fact or Fiction
      Rodina Addamsovcov
      Sabrina - mladá čarodejnica
      A teraz malý zoznam seriálov na ktoré sa chystám a už ich mám asi aj vo veľkej väčšine stiahnuté už len chýba čas:
      Nashville - http://www.csfd.cz/film/325698-nashville/
      Game of Thrones - nemám rada historické ani filmy ani seriály no chcem vedieť prečo je okolo toho taký boom http://www.csfd.cz/film/263138-hra-o-truny/
      Upírske denníky - http://www.csfd.cz/film/259923-upiri-deniky/
      Carrie Diaries - http://www.csfd.cz/film/313755-carrie-diaries-the/

      Milá Bianca skoro dve hodiny som písala tento historicky asi najdlhší komentár :) dúfam že som na nič nezabudla...lebo sa mi zdá tých seriálov nejako málo...keby ma ešte niečo napadlo tak to dopíšem ale asi by to malo byť všetko :D :D :D

      Odstrániť
    3. Vieš čo je hrozné? Že ani som nevedela ako ti začať odpisovať lebo som stále začala ale kým som sa dostala dole zabudla som, čo som chcela napísať tak tento komentár prepisujem už asi 8 minút..ok teraz idem na to a ak to nebude dávať hlavu ani pätu tak mi je to ľúto :D dodám vysvetlivky :D
      v prvom rade ďakujem za meeega komentár, ktorý musel stáť fakt, že času a námahy a pre mňa je určite plný inšpirácie :D aspoň mám teraz čo robiť a vyplníš mi môj nezamestnaný čas :D Veľa zo seriálov, ktoré spomínaš som pozerala ale snažilasom sa písať len tie, ktoré ešte stále idú lebo som sa bála, že ak by to bolo o všetkých tento článok by si nikto neprečítal lebo by bol dlhý ako moja diplomka :D
      Čo sa týka tvojich tvojich seriálov idem na to tvojím spôsobom lebo ten sa mi zdá najefektívnejší :)
      Gossipky to sú proste klasika! Ja som síce Blair nemusela kopala som za Serena team ale nevadí :) stále najlepší seriál na svete! To oblečenie, prostredie och! Ak by som si mohla vybrať kde a kedy by som chcela žiť bolo by to zaručene ako Serena na Upper East Side. Len ten Dan..ten sa mi k nej proste nehodil..to bol taký ťuťmák..Serena mala mať niekoho ako Nate a nie Dan..ale no nebudem sa tu predsa rozčulovať:D
      Naj seriál všetkých čias, ktorý som asi jediný videla viackrát sú Priatelia! Och stále rozmýšľam aký odostup by som si mala dať medzi tým kedy si ich môžem pozrieť zase. Kým keď som bola ,,mladšia" zbožňovala som Rachel a stále ju mám najradšej, keď som Priateľov pozerala naposledy paradoxne som si neskutočne obľúbila Monicu a Chandlera. Je to sila ako sa ti menia preferencie počas rokov..Kto vie, možno keď ich budem pozerať o 10 rokov budem mať rada aj Phoebe :D
      Breaking Bad som videla a dokonca dve časti ale mne to príde strašne ale strašne smutné :( mne sa to nedá pozerať lebo keď si predstavím, že tak niekto niekde možno funguje je mi z toho smutno..Celkovo ked sa pozrieš na seriály, ktoré pozerám všetko sú to viac menej komédie..Nepozerám smutné filmy nečítam smutné knihy snažím sa vyberať si pozitívne veci, lebo ak už mám niečo robiť vo voľnom čase nech to aspoň prináša dobrú náladu!

      Odstrániť
    4. Ako sa môžeš k HIMYM vyjadriť tak slabo???? Ja som nad tým koncom rozčúlená stále! Tebe nevadí, že nechali mamu zomrieť? Veď to je také neférové? Poslednú sériu poznávame mamu, bola milá,dobrosrdečná, zlatá a zrazu zomrie a Ted akoby nevadi..tak konečne budem s Robin- no mňa to Niky strašne naštvalo...

      Čo je Misfits? To nepoznám! Musím zistiť!

      Zúfalé manželky - tie som mala strašne rada, škoda, že skončili :( aj som si poplakala. Toľko vecí som s nimi prežila..doteraz si pamätám ten pocit, keď zomrel Mike :( och...
      Sex v meste to bol seriál! A potom super filmy! Ako si napísala! Klasika!
      American Horror Story - Niky ja sa bojím ísť v noci aj sama na záchod pomaly ne to ešte pozerať horor :DD
      Glee - trochu som sa bála ako to dopadne keď hlavný herci zmaturovali ale div sa svet! Nič sa nestalo a ide sa ďalej! Na ten som zabudla ten je super :)

      Aby som ešte nezabudla teraz som začala pozerať nový seriál síce sa bojím, že to bude len 1 séria ale fakt stojí za to a musím ti ho odporučiť :) volá sa Mixology a je fakt super! Viac ti nepoviem nech ti neuberiem tajko :)

      Odstrániť
  7. The Carrie Diaries uz skoncilo tiez druhou seriou. A Hart Of Dixie milujem, pozrela som jednu seriu za jeden den :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow! Za jeden deň? To si sa celkom napozerala ešte vzhľadom na to, že to je 40 minútový seriál :)

      Odstrániť
  8. No mě ze sitcomů a vztahovek baví akorát TBBT, takže většina seznamu jde mimo mě. Sleduju spíš akční věci a kriminálky. Ale House of Cards mě zaujalo. A u Suits nevím, jestli by to, že jsem právnička, bylo plus nebo minus. Asi by mi to přišlo až moc přitažené za vlasy. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ono to určite pritiahnuté je :) ale ja ako laik to asi vnímam menej :) Ale paradoxne ako politológ House of Cards zbožňujem :))

      Odstrániť
  9. Ty bláhoooo? Kdy to všechno stíháš? Zajímavý výběr jen big ben theory a jak jsem poznal Vaší matku nenávidím, jinak máme podobný vkus =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) a to si zober že ešte škola, snúbenec a dve roboty :D môj deň má 48 hodín :D

      Odstrániť
  10. No ja som asi iný typ serialoveho maniaka, ale to uz mozno aj tym, ze zom trocha starsia :-) Pre mna top serialy su jednoznacne The walking dead, 2 and half men (skor casti s Charliem, nez Waldenom), Frasier, The Bill Cosby show, Geissenovci (aj ked to nie je serial, ale reality show), Dr. 90210 a vsetky CSI a Bones, Sex and the city, Friends a este vela inych.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och tak ma mrzí, že 90210 už skončilo to bol super seriál! A to ich oblečenie!

      Odstrániť
  11. Nemám odkukaný každý diel, ale sú to moje srdcovky: Pretty Little Liars, Hart of Dixie, Big Bang Theory, The Vampire diaries, How I met your mother.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. dakujem Vam za super tipy :) urcite sa bude vo veeelkom stahovat.. ( i ked teraz stale neviem ako je to s tym nariadenim europskej komisie:D - je uz stahovanie teda naozaj trestne? nevie niekto? )

    a co hovorite na "New girl"? na tomto seriali ficim momentalne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten zakon este nevysiel a tak lahko ani nevide....a pokial stahujes z registrovanych zdrojov tak sa ami nemas coho bat

      Odstrániť
    2. čo to znamená?ked stahujem z ulozto je to problem? :)

      Odstrániť
  13. House of Cards - začala jsem ho sledovat teprve nedávno a musím říct, že mě nadchnul. Jsem zatím u S01E06, ale je to fakt zajímavý seriál.
    PLL sleduji již od začátku, teď už spíše ze zvyku, ale v červnu začínají nové díly, tak se celkem těším.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. House of Cards určite pozeraj teraz by som povedala, že je to môj najobľúbenejší!

      Odstrániť
  14. vidim ze nie som sama, kto pozera dostatocny pocet serialov. a inak..som citala, ze carrie diaries mat dalsiu seriu nebude

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Já mám úplně nejradši Pretty Little Liars a Upíří deníky. Fajn jsou i Originals, Carrie Diaries a Devious maids. Ze starších nedám dopustit na Zoufalé manželky a Gossip Girls :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/himalaya-herbals-krasa-z-himalaji.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zúfalé manželky boli super seriál! Škoda, že už skončil :(

      Odstrániť
  16. myslím, že ak ešte nepozeráš, tak by si mala skúsiť Revenge, je to fakt super! :) a okrem toho pozerám už druhý krát odznova Gossip Girl a stále sa rozčulujem ako debilne to skončilo :/, vidno že koniec vymýšľali za pochodu...a tiež pozerávam PLL, na ktoré sa už strašne teším!! :) len sa bojím aby -A nakoniec nebol niekto taký ako v Gosip, že bolo vidno že nikto celých 6 sérii nevedel kto to bude a v posledných 4 častiach sa rozhodli :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten koniec GG bol strašný! Mne sa tiež nepáčil, pôsobil strašne umelo a nepremyslene..Podľa mňa A bude Jason :) ale to je len môj tip :)

      Odstrániť
  17. Kočky a O.C. California nič? :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O.C to boli casy ked som na tom ficala tiez este na strednej :D a velmi dobry serial to bol az na to ze som bola dost nastvana ked Marissa musela zomriet :D

      Odstrániť
    2. Ja som písala len o tých čo ešte stále idú :) lebo keby som písala o všetkých to by bolo straaaaašne dlhé :) Ale OC to bol seriál všetkých čias!

      Odstrániť
  18. Big Bang Theory je muj asi nejoblibenejsi...ja ted sleduju game of thrones a to je bomba.
    Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Big Bang je super stálica :) ten nikdy neomrzí akurát stále čakám kedy si konečne Penny vezme Leonarda:)

      Odstrániť
  19. ja pozerám momentálne tie slúžky,aj tu mas anglicky nazov,ale nechce sa mi rolovat hore :) apotom hawai5-0 a dallas..pozerala som GG a 90210,a kosti plus všetky CSI.určite chcem vsak vidiet kardashian,v blizkej dobe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kardashianky naozaj stoja za to, miestami sa mi nad nimi rozum zastavuje že čo robia ale tak to má byť :) mozog môže vypnúť :)

      Odstrániť
  20. Za nás Carrie Diaries a Pretty Little Liars.

    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. u mňa vedie Game of Thrones jendoznačne a po ňom PLL a Sex and The City, pozeravam aj Revenge a Ringer bol tiež super serial :))) z takych staršich som videla asi všetky....upirske ma akosi už nebavia preto stale hladam nove serialy...a aj Dracula bol brutal sexi pozrite si to baby :D ešte pozeravam Reign je to naivne ale aspon je to kvazi dobove a to ja mam rada :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Game of Thrones vedie u mojej mužskej domácej populácie :) Tí čakajú nový diel ako ja som kedysi čakávala na Gossip Girl :)) Dracula a Reign ma moc zaujali idem pozrieť :)

      Odstrániť
  22. Ja odporucam jednoznacne
    The client list (hraje tam Melinda zo Stratenych dusi)
    dalej Revenge,
    Once upon a time,
    Once upon a time in wonderland,
    The 100,
    The tommorow people,
    The Originals, Arrow,
    Dallas 2012,
    Star crossed,
    Beauty and the beast,
    Under the dome
    Glee
    Witches of east end
    som tak trosku tiez serialovy maniak :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. este pridavam do pozornosti Bitten
      Resurrection,
      Switched at birth
      oplati sa pozerat,ja mam na toto v mobile appku nech mam prehlad v seriach a castiach ktore som uz videla a ktore este niesu odvisielane :D

      Odstrániť
    2. Fíha tomu sa hovorí tiež dobrý zoznam! A hlavne väčšina mi vôbec nič nehovorí! idem sa pozrieť ďakujem za tipy!

      Odstrániť
  23. Zkus kouknout na Skins nebo American horror story :) to jsou moje dvě lásky na který nikdy nedám dopustit!

    OdpovedaťOdstrániť
  24. zhodujeme sa vo velkom mnozstve serialov(o;

    navyse mam urcite Switched at Birth, Grimm, Community, Homeland, Revenge ci The Following.

    Vo stvrtok oznamili zrusenie Carrie Daries, takze som zostala trosku smutna, pretoze sa mi tento serial vazne pacil - som na zaciatku druhej serie.

    OTH je uzasny serial, ale ako som zistila, ze Lucas a Peyton koncia v siestej serii, siestu seriu sme pozerali snad vyse roka, ako ma to odradilo. Teraz sme sa konecne dostali na siedmu, a nevyzera to az tak zle, mozno ich pribeh bol uz naozaj dokonceny.

    Keby si sa chcela pozriet, prave som si zalozila novy blog, urcite casom napisem aj o mojich serialoch(o;

    www.gomistories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznám sa, že z tých navyše nepoznám ani jeden ale o to lepšie pretože aspoň sa mám čím novým inšpirovať :) O Carrie som si teraz prečítala práve tu v komentároch a strašne ma to naštvalo, veď to bol taký pekný seriál :( škoda!
      Čo sa týka OTH Lucas sa ešte vráti :) aj keď bez Peyton ale ešte ho tam nachvíľu uvidíš :) posledná séria bola podľa mňa jedna z tých najlepších, strašne zamotaná ba až krimi a úplne iná. Určite si daj tú námahu a dopozeraj podľa mňa je pekné ukončiť to :)
      Blog určite pozriem ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  25. Ty tady máš ale seriálů! :D Já pořád tak nějak koukám na Upíří Deníky, Originals, ale kdysi toho bývalo mnohem víc. Každý víkend jsem si zvolila nový seriál a na celý se podívala. (A to měly některé třeba 5 řad). :D V poslední době už s tím brzdím, ale na něco nedám stále dopustit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som stále seriálový maniak a najhoršie sú obdobia kedy sú seriálové prestávky vtedy neviem normálne čo s časom :)

      Odstrániť
  26. Super :) díky za inspiraci. Já zatím zkoukla Upíří deníky, Vlčí mládě, prolhané krásky. Pak se mi velmi líbily Zoufalé manželky, Super drbna, Město žen, Dva a půl chlapa a tráva.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že máme rovnaký vkus :) samé dobré seriály :)

      Odstrániť
  27. Som rada, že niektorí ľudia seriálovo maniačia viac ako ja :) Keď nad tým tak rozmýšľam, pochytila ma nostalgia sa starými seriálmi - staré, ale dobré: Dr. House, Ally McBeal, Priatelia, Show Billa Cosbyho, Buffy, Angel, Fringe. Z tých, kt. si menovala, mám rada TVD, PLL, Suits, BBT (začínajú ma baviť skratky :)
    A pre Tvoju inšpiráciu - napr. True Blood, Ray Donovan, Californication (niekedy som pri nich ani nedýchala od šoku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si pripadám už ako strašný extrém, ešte keď som tento článok písala, normálne som si hovorila, že Bianca, ty si blázon :D no ale vidím, že nie som jediná tak sa teším :)) a za tipy ďakujem hlavne na True Blood sa chystám už roky :)

      Odstrániť
  28. Ahoj, prosím ťa, môžem sa spýtať, kde pozerávaš tie Kardashianky? tiež by som to chcela pozerávať, len to neviem nájsť :) Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Carrie Diaries jsem zacala sledovat a libi se mi, ackoliv uz taky nejsem cilova skupina, ale jako oddecjovka je to super a opet se tam da najit hromada modni inspirace, i kdyz Sex ve meste je jen jeden. :) Suits chci taky zacit sledovat. Jinak doporucuji jeste Masters of sex, mne se moc libi!

    OdpovedaťOdstrániť
  30. S tvojim vyberom, az na par malych vynimiek, uplne suhlasim :) PLL, Upirske, Gossipky, Suits a HIMYM su moje uplne topky :) zbytok ako Hart of dixie, Glee vacsinou pozeram pocas leta, ked si stiahnem cele serie a vychutnavam cez volne dni :D zvykla som pozerat aj serial Revenge (o zene, ktora sa vratila pomstit smrt svojho otca, zo zaciatku ma to bavilo, pretoze ma bavili tie necakane konce, ale potom uz bolo na mna prilis spekulacii, ale planujem sa k nemu vratit a dat este jednu sancu), Once upon a time (fantasy serial, kde sa vsetky rozpravkove postavicky ocitli v realnom svete a zabudli na to, kym v minulosti boli, nuz a hlavna hrdinka im musi pomoct spomenut si) a Nikita( nieco na styl serialu Alias, ide o tajnu agentku a take klasicke akcne scenky) Inak odporucam serial Chuck ( ide o komedialno-spionazny serial, uz skoncil ale naozaj je to aj vtipne aj napinave a postavy si zamilujes) a True blood :) je to serial (najma) o upiroch, ale najdu sa tam rozne ine priserky ako asi v kazdom fantasy seriali :D ak ta nebavi len sama romantika, toto si urcite pozri, je to napinave, miestami dramaticke a dost strasidelne... a upozornim, ze aj poriadne erotikou nabite :D teraz uz je to nepodstatne, kedze ide posledna (7.) seria, ale na seriali je zaujimave, ze ho vysielali kazdy rok len v juni-juli-auguste a skladal sa zvacsa z 10-12 casti...cize cloveka to neomrzelo, ked si vezmes, ze ho vysielali pomerne malo :) tak mozno ta niektory z mojich tipov zaujal, ak ano budem velmi rada :) a prepac ak som sa velmi rozpisala, som veeelmi velky serialovy maniak a urcite som aj nejake zabudla spomenut ako sa poznam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Carrie Diaries už skončila alebo bude aj 3. seria ?

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Nikdy neprestane udivovať každého, kto hľadá jeho pomoc. Je nepochybne najlepší so svojimi magickými silami. Ďakujem vám veľmi pekne za to, že ste sa vrátili po 5 mesiacoch rozchodu so svojou bývalou priateľkou. WhatsApp Lord Zakuza na +1 740-573-9483 za to, že je veľkým a mocným kúzelníkom, ktorému dôverujem. Aj v tejto nedávnej pandemickej kríze na celom svete sa pánovi Zakuzovi podarilo priviesť späť moju bývalú priateľku do 48 hodín so silnou mágiou po zaplatení predbežného poplatku vo výške 370 EUR, aby získal potrebné veci na to, aby svoju prácu vykonal a potom, čo on skončila, moja bývalá priateľka sa ku mne vrátila do 48 hodín a dnes sme jednoducho sami najlepšími. S Lordom Zakuzom môžete komunikovať prostredníctvom linky WhatsApp na čísle +1 740-573-9483, aby ste dostali akúkoľvek pomoc vo vašich vzťahoch / manželstvách.

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne