utorok 13. mája 2014

V hlavnej úlohe Bielenda zázračný olej



Cca pred pol rokom, alebo možno už aj rokom som mala na blogu giveaway s Bielendou, do ktorej mi venovali mimo iného nejaký zázračný olej 3v1. Aby ste ma chápali, Bielendu zbožňujem, ich výrobky sú úžasné, krásne, voňavé, lacné a doplňte si kopec ďalších superlatív a pomerne často chodím na ich stránku a radím celej rodine a známym čo majú vyskúšať. A keď mi z Bielendy napísali, že mi ponúkajú do súťaže ten olej bola som šokovaná! Ja som si vôbec nevšimla, že tam, niečo také v sortimente majú! Pche! A to si hovorím fanúšik! No pochopiteľne, že som ho musela vyskúšať! Ale ono to nie je také jednoduché, pretože zázračný olej majú na stránke vo viacerých prevedeniach a všetky vyzerali super lákavo. Nakoniec som sa rozhodla pre broskyňový po skúsenostiach s ich balzamom, mi proste nič iné neostávalo. A tak ho používam už mesiac, dva a zrazu si ho včera ráno striekam do končekov a došlo mi, že veď ja som Vám o ňom ešte nepísala! Tak som ho teda rýchlo cvakla na stole, a teraz predtým ako idem spať Vám o ňom napíšem aby ste si hneď ráno mohli prečítať a zistiť, čo Vám chýba v tohtoročnej letnej výbave. 






Neviem prečo veľa ľudí v dospelosti ignoruje oleje a za každú cenu sa im vyhýbajú. Ja osobne oleje priam vyhľadávam, či už na vlasy, telo alebo pleť. Nie je vôbec pravda, že by dlhšie schli a ich výhody sú nespočetné. Raz skúsite nejaký kvalitný olej a potom už budete chcieť len a len oleje. Priznám sa, že aj napriek mojej veľkej zbierke som o broskyňovom oleji ešte nepočula a k tomu, podľa popisu je to olej presne pre mňa! Je vhodný pre ľudí s citlivou pokožkou a získava sa lisovaním jadier za studena. Má revitalizujúce, vyživujúce a hydratačné vlastnosti pričom redukuje vrásky a zlepšuje pružnosť pokožky. Ak máte suchú pleť v podstate platí, že oleje majú len jednu nevýhodu- trochu neprakticky sa aplikujú, nakoľko majú tendenciu tiecť všade tade a preto treba konať rýchlo a pozorne. Túto jednu nevýhodu Bielenda vyriešila praktickým dávkovanám a olej dala do plastovej tuby s rozprašovačom. Tým pádom ste sa zbavili jedinej nevýhody oleja a môžete sa tešiť z veeeeľa výhod. 

Ako vyplýva z názvu olej má vlastnosti produktu 3v1. Je určený na telo, na vlasy a na pleť. Moja pleť na tvári je naozaj veľmi citlivá takže tam som olej neskúšala. Na tvár si dávam len výrobky, ktoré sú primárne na tvár a až potom keď tak na telo, ale najradšej mám ak sú pleťové výrobky len na pleť. Ak však citlivú pleť nemáte, tak by som olej vyskúšala aj tam, nemáte čo stratiť. Kde však olej pravidelne a rada používam je na vlasy a telo. Dávkovanie je neskutočne praktické a jediné čo musíte urobiť je nastriekať olej na časť tela, ktorú chcete nakrémovať a rozotrieť. Olej je riedky, čiže sa rozotiera veľmi ľahko a bez akýchkoľvek strát. Na mojej suchej pokožke zaschne vrchná časť kým si stihnem nastriekať spodnú, čiže do 3 minút som celá suchá a krásne hydratovaná. Perfektný je olej aj na vlasy, môžete ho používať dvojako- buď každý deň na končeky, alebo aj na mokré vlasy ako kúru. Ja ho preferujem na končeky, lebo ich krásne zlesklí, hydratuje a prevonia. Olej vonia ako detské šampóny alebo krémy. Vonia veľmi jemne, tlmene, broskyňovo. Podľa mňa to nie je taká tá chemická vôňa broskyne ale naozaj veľmi príjemná vôňa, krásna na večer ale aj na ráno.






Ak pôjdem tento rok na dovolenku tento olej je jednoznačne must-have výrobok. Na dovolenke slniečko poriadne pokožku vyšťaví a preto je potrebné dodávať jej hydratáciu a starať sa o jej regeneráciu. To platí aj pre vlasy, ktoré sú neskutočne namáhané a potrebuje dodať extra výživu. Každopádne, či to bude v Turecku alebo na Delfíne teším sa na to, ako ho budem mať zo sebou a dodám pleti to, čo potrebuje aby zbytočne nebola suchú a nepla. Olej má 150ml, stojí 7 eur a zoženiete ho na http://bielenda.sk/

A čo Vy? Aký je Váš dovolenkový must-have? Je podľa Vás praktickejšie, že má olej rozprašovač? Počuli ste o broskyňovom oleji?

12 komentárov:

  1. Já jsem ho vyhrála a jsem moc spokojená, líbí se mi jak nádherně voní, ale používám ho pouze na vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som olejickom a podobnym seram uplne prepadla a pretoze mam momentalne extremne dehydrovane telo neviem sa ich nabazit. moja plet ich doslova pije :)

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super recenzia s tymto mam skusenosti a je uplne uzasny! :) mrkni aj k nam na give away myslim ze ceny ta zaujmu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím je to naozaj super výrobok :) a ďakujem idem pozrieť :)

      Odstrániť
  4. ja od kedy použivam olej na vlasy od balei inak sama by som si ho asi nekupila sa ho už určite nechcem vzdat:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak olej vypadá bájeně. Obecně mám oleje moc ráda, proto si ho píšu na seznam věcí co musím vyzkoušet :D

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oleje mám moc ráda, takže určitě tento vyzkouším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nikdy jsem neslyšela o broskvovém oleji a vypadá úžasně. Děkuji Ti za tip a připisuji ho na seznam věcí, které potřebujem :).

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne