sobota 30. augusta 2014

Puf Puf


Keď som videla tieto šaty bola to jednoznačne láska na prvý pohľad- tie pufkové rukávy sú proste čistý skvost! Mám neskutočne rada na oblečení všakovaké detaily, ktoré oblečenie robia iným. A to som ešte nevedela, že pufkové rukávy veru nebudú jediný špeciálny detail na šatách J Každopádne tento týždeň som bola na jednej večernej akcii a tieto šaty mi prišli ako úplne správna voľba na koncoletné posedenie vonku. Výnimočne som opätky nechala doma a zobrala som si balerínky, aby som sa cítila pohodlne a mohla si akciu do sýtosti užiť.

Ak by ste sa pýtali odkiaľ sú tieto šaty , tak je to stránka http://www.frontrowshop.com/. To je Vám celkom taká zaujímavá stránka kde zo 100 kúskov, ktoré tam majú je podľa mňa bežne do práce nositeľných asi 10. Úprimne sa priznám, že väčšinu z toho, čo tam majú by som si na seba asi nedala, lebo sú to celkom extravagantné kúsky, ktoré sa ťažko nielen nosia ale aj ladia. Ale potom tých zvyšných 10, tie potom stoja za to. Ja som inak taký štandardný nákupca, obchodné reťazce to je moje ale po tom, ako mi došli tieto šaty som aspoň trochu pochopila, ako sa cítia ľudia, ktorí si kupujú drahé veci.  Šaty došli krásne zabalené – v ochrannom papierovom sáčku, potom v hodvábnom papieri a potom v plastovom sáčku. Bol to proste taký luxusný pocit, že wow mám niečo špeciálne. Ono, aby som dodala, ten pocit bol zase na mieste, šaty neboli úplne lacné, stáli čosi pod 50 € ( a teraz sú v zľave fňuk fňuk :(



Dnes asi len toľko, máme tu dlhší víkend, treba si ho poriadne užiť. Ja sa plánujem ísť dnes prvý krát za toto leto kúpať :/ a asi vyskúšam neďaleký aquapark. Hádam si to ešte nerozmyslím :))
A čo Vy? Čo dnes plánujete robiť? Koľko ste ochotné dať za šaty?

31 komentárov:

  1. Krasne satky:-) ako to, ze si sa nebola kupat cele leto?? Dnea to vidim na dalsiu party, ked skoncim v praci..uff, 50 by som dala za saty , ale museli by byt vynimocne :-D inak sa snazim nakupovat za priaznive
    ceny a vo vypredajoch :-) uzi si nosenie siat, pristanu ti :-)

    veronikakrasnicka@blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš že ani neviem? V robote končím dosť neskoro tak sa mi ani nechcelo a na môj vkus poriadne teplo boli tento rok len dva víkendy a to som zrovna ako na potvoru nemala ísť s kým :( a výpredaje to je najlepšie obdobie roka :)

      Odstrániť
  2. Oprava: veronikakrasnicka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné šaty :) ja som tiež celé leto nebola na kúpalisku, ani minulý rok dokonca :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasne ti pristanu tie pufikove satocky :) inak ked mam pravdu povedat tak ja som sa toto leto kupala asi tak max 3-4 krat :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šaty ti moc sluší :) Moc se mi líbí detail na látce. Tento víkend plánuji asi ještě nějaké to grilování. A za šaty nevím kolik jsem schopná dát, ale když to budou šaty kvalitní a budou se mi opravdu líbit jsem schopná si připlatit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňam grilovanie! to ti závidím a dúfam, že ti aj vyšlo lebo u nás nakoniec strašne lialo :(

      Odstrániť
  6. Ikdyž já mám radějí oblečení laděné do "sportovna" Tobě šaty moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Asi bych je vzala spíše na nějakou příležitost než na normální nošení, ale líbí se mi moc :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj ono to bola aj oslava čiže príležitosť sa našla :)

      Odstrániť
  8. Za šaty normálne na nosenie max 25€ keď nerátam do toho spoločenske :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj to je aj u mňa zvyčajne taká priemerná cena ak z niečoho nejdem odpadnúť :) to sa potom ale odhodlávam aj týždeň :)

      Odstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Šatky sú naozaj pekné, a veľmi ti pristanú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty šaty jsou fakt něco:) Já bych na ně odvahu nejspíš neměla:) Ale přijde mi, že tobě fakt sedí:)
    Instantní krása

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej ďakujem :) ale podľa mňa by rovnako sedeli aj tebe :)

      Odstrániť
  12. Tie šaty si určite zaslúžia pozornosť. Majú nápadité a dosť výrazné rukávy, ktoré ma dostali. Veľmi Ti svedčia a si v nich veľmi zlatá! :-) A dúfam, že si si bola konečne zaplávať. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Šaty jsou opravdu krásné a moc ti sluší :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/s-yves-rocher-u-stredozemniho-more.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherné šaty! :) Moc ti to sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne