Viete čo sú Niche parfémy?


Dlhodobo na Slovensku sledujem pomalé prenikanie rôznych malých parfumérii s neznámymi značkami a obmedzeným množstvom parfémov. Tieto nové parfumérie na mňa pôsobia buď nedôverčivo alebo vo mne vyvolávajú záujem vedieť, ako môžu voňať parfémy, ktoré si môžu zarobiť na to, aby ich predávali v centre mesta. Pred pár týždňami som bola v Taliansku a takýchto obchodíkov s tými istými a mnohými ďalšími parfémami bolo v Ríme habadej. Našla som však jeden zásadný rozdiel- kým u nás tieto obchodíky zívajú prázdnotou v Taliansku boli plné počas celého dňa a ľudia tam normálne nakupovali. Priznám sa, že až do minulého týždňa som stále nemala úplne predstavu o čo ide. Bolo mi jasné, že ide o luxusné parfémy ale prečo a čím sú špeciálnejšie som nevedela. Paradoxne som konečne túto záhadu odhalila keď som si objednávala na nete nie až tak luxusný parfém :)) a v záložke na mňa na stránke vykuklo ,, Niche parfémy“.


O čo teda ide? Niche parfémy sú luxusné, exkluzívne a originálne vône, ktoré vyrábajú väčšinou menšie a nie až tak známe parfumérie. V týchto parfumoch sa využívajú veľmi kvalitné zložky s prihliadnutím najmä na prírodné ingrediencie a vyhýbanie sa syntetike. Parfémy sa logicky predávajú v drahších cenách a množstvo z nich je unisexových. Ak Vám mám pravdu povedať ja osobne som nikdy žiaden neskúšala a neviem si vôbec predstaviť ako parfém za 200 € vonia alebo v čom je špeciálnejší. Asi to dlho vedieť ani nebudem, nakoľko by som sa bála pri vyšších cenách experimentovať na slepo a do prázdneho obchodu ma bohužiaľ ísť neláka. Ale, nikdy nehovor nikdy, dávam tomu ešte chvíľu a zvedavosť prekoná moju nevôľu k prázdnym obchodom. A pre Vás, ktoré ste si možno niekedy v zahraničí obľúbili nejaký niche parfém už nemusíte zúfať, na nete sú pekne dostupné.


A teraz je rada na Vás- voňali ste niekedy nejaký? Máte doma nejaký? Láka Vás? Počuli ste predtým o Niche parfémoch?
Previous
Next Post »

13 komentárov

Pre písanie komentárov
31. augusta 2014, 1:50 delete

Nikdy v zivote som o takom niecom nepocula....a urcite by som 200e za parfem nedavala...zato by som mala napr krasne hodinky...hold kazdy mame svoje hodnoty inak nastavene

Reply
avatar
31. augusta 2014, 9:26 delete

Slyším o nich poprvé a asi bych za to tolik peněz taky nedala :)

http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

Reply
avatar
31. augusta 2014, 11:54 delete

Zaujimave, ešte som o tom nepočula, ale asi by som toľko penazí za to nedala.

Reply
avatar
Romča
AUTHOR
31. augusta 2014, 13:05 delete

Ešte som o nich nepočula a 200€ sa mi zdá byť naozaj prehnaná cena, ale nikdy nehovor nikdy :) A ja som si myslela, že za môj obľúbený Florascent Violetta je 70€ veľa...

Reply
avatar
Sydney Sleek.
AUTHOR
31. augusta 2014, 13:33 delete

Krásne fotky !! :) Už dlhšie sledujem tvoj blog,strašne sa mi páči :) ♥
http://eeverywomen.blogspot.sk ♥
Bola by som rada ka by si ma aj ty podporila sledovaním :) ♥

Reply
avatar
moon
AUTHOR
31. augusta 2014, 22:06 delete

Nejake od Montale som skusala a boli velmi zaujimave, myslim ze niche parfemy su super v tom ze sa nebudu pacit kazdemu tak ako bezna produkcia, ale po nejakom hladani si asi kazdy najde svoje :D Cena mi nepride az taka strasna, no ak by som mala investovat tolko do parfemu tak by to bola urcite radsej nejaka Guerlain exkluzivka alebo limitovana edicia :D

Reply
avatar
31. augusta 2014, 22:49 delete

vážne radšej nejaká limitka? Ja by som povedala, že obzvlášť ak si skúsila nejaký luxusný pôjdeš už len do nich :)

Reply
avatar
31. augusta 2014, 22:49 delete

Ďakujem a určite sa pozriem :)

Reply
avatar
1. septembra 2014, 11:33 delete

Aj ja som si myslela, že Chanel je najdrahšie čo sa ponúka :D a potom človek uvidí toto a povie si, že na svete je toľko vecí o ktorých vôbec netušíme :)

Reply
avatar
1. septembra 2014, 11:34 delete

tak som rada, že som napísala o niečom čo si nepoznala :)

Reply
avatar
1. septembra 2014, 11:34 delete

Ani ja neviem či by som dala, asi podľa toho ako by voňali :)

Reply
avatar
1. septembra 2014, 11:35 delete

jj určite, ale ja sama neviem či by som dola :) je to meega veľa peňazí :)

Reply
avatar
moon
AUTHOR
2. septembra 2014, 14:24 delete

jj ale limitka od guerlain, tie su krasne (napr http://fimgs.net/images/perfume/nd.16212.jpg) aj ked tie asi stoja este o trochu viac :D no exkluzivky stoja priblizne tolko (nie som si ale uplne ista:D) a vsetky co som skusala sa mi pacili :D

Reply
avatar