Pleťový wishlist

Dlho sme tu nemali wishlist čo poviete? Inak ak som to ešte nepísala, ja mám takéto články fakt rada či už na svojom blogu alebo u vás baby pretože vždy načerpám kopec inšpirácie. Keď robím wishlisty na svoj blog vždy nájdem niečo nové a zaujímavé, čo mi nedá spať - a keď si čítam wishlisty na iných blogoch hovorím si ,,wow" o tomto som ešte nepočula. Takže dnes bude v hlavnej úlohe hlavne pleťová kozmetika, ktorá mi síce žiadna momentálne nechýba, ale je dobré vedieť, kde hľadať ak sa nejaká minie. 


Mám pocit, že s Vichy Aqualia Thermal sa už opakujem ako opakujúci sa papagáj. Na blogu ho spomínam tak často až je to neuveriteľné ale čo s tým narobím keď ma stále láka ale skoro nikdy nie je v akcii? Páči sa mi veľmi jeho balenie, ktoré pôsobí luxusne a hlavne to, čo sľubuje. Sérum je ideálne pre suchú pleť, ktorú hydratuje a dodáva jej potrebnú výživu. Verím tomu, že bude mať určite super hydratáciu a že je celkovo super. 


Trochu z iného cenového súdka je Lancome Neurocalm. Ale ten krém je taký krásny! Pred pár dňami som bola na jednom evente vo Francúzsku a mala som možnosť pozrieť si ho na letisku a vyzeral fakt úžasne. Mal krásne balenie a konzistencia bola mňamková! Krém nielenže hydratuje ale mal by pokožku aj rozjasňovať a upokojovať. Recenzie hovoria, že je ideálny na leto, pretože pokožku ukľudňuje keď je vyšťavená a dehydratovaná zo slnka. 



Caudalie je značka najmä amerických blogeriek ale toľko krát som už o nej počula, že by som ju konečne chcela vyskúšať aj ja. Z ich portfólia ma samozrejme zaujalo veľa vecí ale úplne najviac Caudalie Vinosource nočné sérum pre suchú pleť. To vyzerá naozaj super - pokožka by vďaka nemu mala vstrebať vitamíny hlbšie ako zvyčajne a teda by sa mala rýchlejšie a lepšie regenerovať. Čo ma prekvapilo je, že Caudalie sa dá v pohode kúpiť aj na slovenských eshopch - to som fakt nevedela.

Tak toto je moja pleťová top trojka a verím, že si niečo z toho niekedy zaobstarám.

A čo vy? Čo je vo vašej top tri? Máte nejaký pleťový wishlist?







Previous
Next Post »

8 komentárov

Pre písanie komentárov
Anna Shirley
AUTHOR
16. marca 2015, 12:35 delete

Nemala som, ale uz mam. NUTNE potrebujem pletovy krem od Lancom Hydra Zen.o)

Reply
avatar
16. marca 2015, 16:30 delete Tento komentár bol odstránený autorom.
avatar
16. marca 2015, 16:31 delete

Já měla ve svém pleťovém Wishlistu oční krém od Benefitu, ale to už jsem si splnila, takže momentálně nemám :-D

Reply
avatar
16. marca 2015, 16:54 delete

Tak můj wishlist je dost dlouhý, ale píšu si ho pravidelně za každý měsíc a co se v něm opakuje dost dlouho, to si nakonec většinou koupím.
Vichy mám ráda řadu let, takže chválím výběr. Aqualia jsem měla krém denní i noční a bylo to fajn ;)
Lancome je mazlíček, přemýšlím o tom gelu na léto, až budou horka.
A Caudalie jako značku můžu jedině doporučit, jako je to moje opravdu maximálně oblíbená značka - jejich čistící maska je dokonalá, pěna na obličej lepší než Loccitane, micelárka absolutně ta nejlepší, jakou jsem kdy zkusila (a že mám pozkoušeno ...) a jejich Elixír ve spreji je můj svatý grál. Ale i další produkty, co jsem od nich měla, byly moc fajn. Měla jsem i sérum z této červené řady a bylo fakt příjemné, lehké a přitom člověk viděl posun k lepšímu.
Takže chválím skvělý výběr v Tvém wishlistu ;)
Mě momentálně hodně láká značka 100%Pure, už o ní přemýšlím dlouho, ale ne a ne se rozhoupat a něco vybrat - chtěla bych tam toho tolik;)

Reply
avatar
Genevra
AUTHOR
16. marca 2015, 17:44 delete

Pěkné produkty. :-) Ve svém wishlistu mám spoustu věcí. Pomalu ale jistě si je plním. :-)

Reply
avatar
Lucie
AUTHOR
16. marca 2015, 20:09 delete

Super vybrané produkty, Vichy Aqualia Thermal bych taky moc ráda zkusila :)

Spotřebováno: Únor 2015 + Giveaway

Reply
avatar
Lucy (benita)
AUTHOR
17. marca 2015, 17:57 delete

Ten Hydrazen mám doma a jako jo, je dobrý, ale oproti jiným krémům dost silikonový...Moc ho nepoužívám :-(

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
18. marca 2015, 18:17 delete

Mám v pláne kúpiť si La Chévre - Denný hydratačný krém s tvarohom a Krém na očné okolie. Mám pleťové mlieko tejto značky a som s ním veľmi spokojná, tak chcem vyskúšať aj nejaký ďalší produkt.

Reply
avatar