Dostala som :)



Asi pred mesiacom som dostala od stránky http://www.persunmall.com/ možnosť objednať si niekoľko výrobkov, ktoré zrecenzujem a po pozretí ich stránky som neváhala ani sekundu. Vybrať si niečo pekné do šatníka poteší predsa vždy. Jediný problém bol, čo si vybrať, pretože výber majú fakt veľký a fakt pekný. Na ich stránke nájdete všetko od doplnkov cez šaty, spoločenské či plážové. Nakoľko som vyberala počas leta chcela som nejaké pekné letné kúsky, ktoré ešte využijem, tak si dnes môžete pozrieť moju finálnu trojku.

Prvé sú ľahké letné modré šaty, ktoré sú vo finále svetlejšie ako na obrázku, ale v zásade mi to nevadilo. Sú príjemné, letné a veľmi dobre sa kombinujú či takto s riflovou bundou alebo sačkom. Jediná ich nevýhoda je, že sa dosť krčia, takže treba rátať s tým, že efekt pekne vyžehleného oblečenia dlho neostane.


Kúsok, na ktorý som sa tešila úplne najviac je táto pávia sukňa. Je pomerne dosť výrazná a keď som ju mala na sebe zastavili ma dokonca dve ženy a opýtali sa ma odkiaľ ju mám. Sukňa bola na stránke v troch farebných prevedeniach a na to, ako je kvalitne spracovaná a z akého je dobrého materiálu podľa mňa nie je vôbec drahá- stojí cca 12€. 
Na rozdiel od šiat sa nekrčí a veľmi pekne drží tvar. Čo je pre niekoho výhoda a pre niekoho nie je, že má univerzálnu veľkosť - je na zips a vzadu je akoby gumička. Ja osobne si myslím, že bude dobrá veľkostiam S-M. Je to naozaj jedinečný a pekný kúsok za málo peňazí.



Posledná vec, ktorú som si vybrala bol jednoduchý zlatý náhrdelník. Chcela som niečo menej výrazné a jemné a toto podľa mňa splnilo účel. Na výber bol aj v striebornej farbe, ale zlatá bola podľa mňa krajšia. V poslednej dobe mám pocit, že ma prestávajú baviť veľké statement náhrdelníky a že sa pomaly ale isto vraciam k jemnejším. No veď uvidíme!


My sa ideme dnes okúpať do Dunajskej Stredy a užiť si posledný deň horúčav. Dúfam, že si oddýchnete rovnako!

Čo dnes plánujete? Tešíte sa na jeseň? Páči sa vám niektorý z mojich kúskov?
Previous
Next Post »

25 komentárov

Pre písanie komentárov
1. septembra 2015, 9:37 delete

Krásné kousky :) Ta sukně je super :)

Ili Libertad

Reply
avatar
1. septembra 2015, 10:22 delete

Moc hezké, nejvíce se mi líbí ty šaty :)

Reply
avatar
Janina
AUTHOR
1. septembra 2015, 11:25 delete

Ten třetí se mi líbí nejvíc, jednoduché, čisté.. a krásný řetízek :)

Užij si konec léta! :)

Janina

Reply
avatar
Katherine S
AUTHOR
1. septembra 2015, 12:13 delete

Wow ta sukně je nádherná!

Reply
avatar
Sweet Elis
AUTHOR
1. septembra 2015, 12:54 delete

Páví sukýnka je krásná :)

SweetElis

Reply
avatar
1. septembra 2015, 13:28 delete

Zamilovala jsem se do sukně - je perfektní :))

Lutzia

Reply
avatar
miss.velvet
AUTHOR
1. septembra 2015, 14:17 delete

Líbí se mi všechno, super:-) Nejvíc ta paví sukně, ta je dokonalá a taky náhrdelník:-)

Reply
avatar
Lucie GLAM
AUTHOR
1. septembra 2015, 15:06 delete

TA barevná sukně nemá chybu !!! PEcka !

www.lucieglam.blogspot.cz

Reply
avatar
Babls Fishlet
AUTHOR
1. septembra 2015, 19:56 delete

sukňa je úžasná. čakala som, že aká bude drahá, ale milo ma tá cena prekvapila. :)

Reply
avatar
Alex B
AUTHOR
1. septembra 2015, 21:45 delete

Tá sukňa je prekrásna :-)

Reply
avatar
Suzy
AUTHOR
1. septembra 2015, 23:43 delete

Jé, tohle je boží!

Have a wonderful day!
With love, Suzy ♥

THE KAWAII PLANET

Reply
avatar
2. septembra 2015, 19:30 delete

Mňa tiež, vyzerá omnoho drahšie :)

Reply
avatar
2. septembra 2015, 19:30 delete

Aj podľa mňa! Momentálne môj NAJ kúsok v šatníku :)

Reply
avatar
2. septembra 2015, 19:32 delete

Ďakujem :) krásna je inak aj v ostatných farbách :)

Reply
avatar
2. septembra 2015, 19:33 delete

Inak aj mne sa ten výsledok moc páči ani som nečakala :)

Reply
avatar
2. septembra 2015, 19:33 delete

Sú fakt super, priedušné, príjemné :)

Reply
avatar
6. septembra 2015, 19:49 delete

Nádherné kúsky :) Šaty vyzerajú na fotky nádherne, tak škoda, že sa krčia... A hviezdička je úplne dokonalá :3

Reply
avatar