The Library of fragrance


Viete, že som voňavkový experimentátor a aj keď nie vždy mám úplne šťastnú ruku, niekedy sa predsa len zadarí. Ako naposledy! Už som si povedala, že strop objednávania voňaviek, ktoré som predtým nikdy nevoňala je 15€ aby som z toho potom nebola smutná (v prípade neúspechu). Tentokrát som mala nielen šťastnú ruku ale ešte aj vyberala za super cenu! Na http://www.parfemy-elnino.sk/ pribudli nové voňavky značky Demeter The Library of Fragrance. Ak ste ako ja a o tejto značke ste nikdy nepočuli nevadí. Demeter je parfumérsky dom z Pensylvánie, ktorý vyrába parfémy, peelingy, mydlá, krémiky, sviečky a rôzne iné výrobky  s vôňou prírody. Majú naozaj obrovský sortiment výrobkov ako aj vôní a tú svoju si tam podľa mňa nájde skoro každý.


Aby ste si vedeli predstaviť, aké prírodné vône majú tak na stránke nájdete napr. čerešňu, kokos, narcis, tulipán a mnohé iné. Keď som si pozerala, ktorú by som chcela vyskúšať páčilo sa mi toľko, že som si nevedela vybrať. A tak som na to išla úplne inak a vybrala som si vôňu o ktorej som vôbec netušila ako bude voňať – Moonbeam. Hm ako asi môže voňať mesačný lúč? Predstavovala som si nejakú romantickú, možno trochu sladkú vôňu a nebola som ďaleko od pravdy. Na prvé streknutie je to pomerne silná vôňa ale naozaj krásna! Je to sladká vanilková vôňa, ktorá vonia ako vanilkový koláčik a poriadnou dávkou vanilkovej esencie.

Vôňa má pomerne dlhú výdrž, povedala by som ako iné parfumérkové voňavky a okrem rána si ju prestriekam ešte poobede (ale to robím s každou vôňou). Páči sa mi, ako vonia napr. po piatich hodinách je to krásna sladučká ale už jemná vôňa. Záver je proste taký, že ak máte radi sladké a vanilkové vône do tejto sa zamilujete. 

Inak strašne sa mi páči aj balenie, pripomína mi sto eurového Jo Malona, čo je vždy dobré spojítko! V jednoduchosti je niekedy veru naozaj krása! Vôňa stojí okolo siedmich eúr, čo je fakt cena, pri ktorej sa nerozmýšľa. Teraz už len rozmýšľam, ktorú si vyberiem ako ďalšiu!


A čo vy? Kupujete si voňavky naslepo? Aký parfém teraz používate? Poznali ste túto značku?
Previous
Next Post »

14 komentárov

Pre písanie komentárov
2. októbra 2015, 7:09 delete

Hned jdu omrknout jejich stránky :-)

Reply
avatar
2. októbra 2015, 9:56 delete

tak hned se jdu na ty vůně podívat! :)
www.plesatazpevacka.blogspot.cz

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
2. októbra 2015, 10:05 delete

aj by som si vybrala ale trosku mi vadi, ze nie je ani popis ake obsahuje parfem zlozky...predsa len vyberat na zaklade nazvu nemam rada :D

Reply
avatar
2. októbra 2015, 10:25 delete

Sladké vône mám veľmi rada celoročne, moja najobľúbenejšia sladká je od Britney Spears tá v tom ružovom flakóniku :)

Reply
avatar
2. októbra 2015, 21:16 delete

Značku neznám, teď jsem o ní četla ještě na jednom blogu, kde měla slečna broskvovou, mrknu na ně :)

Ili Libertad

Reply
avatar
Ľúbezná
AUTHOR
2. októbra 2015, 21:16 delete

aj ja sa idem hneď pozrieť, vôbec som o tejto značke zatiaľ nepočula :)

Reply
avatar
3. októbra 2015, 20:56 delete

Aj pre mňa to bola novinka :) ale veľmi dobrá!

Reply
avatar
3. októbra 2015, 20:56 delete

a bola spokojná? idem hľadať :)

Reply
avatar
3. októbra 2015, 20:59 delete

Peti aj moja :))) tá je top!

Reply
avatar
3. októbra 2015, 21:00 delete

jj viem čo myslíš aj mne to tam chýbalo:/

Reply
avatar
3. októbra 2015, 21:00 delete

potom je ale možné, že neodídeš na prázdno :)

Reply
avatar