Rimmel Fix& Perfect


Odkedy som začala používa Perfecteur priznám sa, že sa zo mňa stal celkom bázový človek. Je fakt pravda, že ak potrebujete predĺžiť trvanlivosť vášho make-upu je báza ten najjednoduchší spôsob. Ráno vám to zaberie len jeden krok navyše a na trhu sa dá zohnať pomerne veľký počet za dobré ceny. A presne taká je táto báza od Rimmelu - šikovná a neublíži peňaženke. 


Ja som túto bázu objavila v decembri po tom, čo ju vo videu ospevovala niektorá z britských youtuberiek. Neviem, či je to nejakým produkt placementom, alebo len obľúbenosťou Rimmelu, ale každopádne ten v britských videách vedie. Je to tretí výrobok na ktorý som sa dala zlákať a pravda je taká, že ani jeden neľutujem. Sú lacné, fakt efektívne a zoženiete ich všade. Konkrétne táto báza Rimmel Fix&Prime
je zaručene jedna z najlepších aké doma mám. Na pokožke urobí neskutočne krásny hebký finish a mám pocit, že tá silikónová pohroma je o čosi menšia ako zvyčajne. Ja bázu nanášam na pleťový krém, nechám zaschnúť a následne nanesiem make-up. Vždy ma fascinuje tá hebkosť pokožky, akoby ani nebola moja .


Ja osobne by som si nemohla dovoliť používať bázu denne, ale viem, že keď fakt potrebujem, aby make-up vyzeral do večera k svetu netreba sa báť siahnuť po nej. Rovnako teraz v lete, už vidím ako budeme všetky bojovať s klímou a horúčavami, tak prečo si trochu nepomôcť.

A čo vy? Používate bázu? Ako často? Akú značku?
Previous
Next Post »

14 komentárov

Pre písanie komentárov
28. mája 2016, 9:54 delete

Používam od PUPA podkladovú bázu tu univerzálnu. Som zvedavá ako sa moja pleť bude chovať v lete :D používam každý krát ked si dávam make up a som spokojná :)

Reply
avatar
Roumí blog
AUTHOR
28. mája 2016, 10:28 delete

Mne by sa asi nejaká báza zišla nikdy som ju nepoužívala ešte, koli tomu by som ju potrebovala že ked nanesiem make up robia sa mi dosť šupinky a potom ma nebaví už používať ani make up dokonca si ho ani nedávam vôbec, naozaj iba vo vínimočných situáciach:)

Reply
avatar
Cotton Latte
AUTHOR
28. mája 2016, 11:50 delete

Bázi nepoužívám, ale občas třeba na nějaký ples by se určitě hodila. Mám vyhlídnutou tu od Maybelline, tak uvidíme :) -L

Reply
avatar
28. mája 2016, 21:35 delete

Ahoj :-) ja používam bazu od Catrice - jednu tekutu a druhu takej tuhšej konzistencie . Ale musim povedat , ze su skvele obe :-) mam ich aj na blogu recenzované pod značkou Catrice . Každopádne urcite to prospieva make upu , ajked ako hovoris , nie kazdy den :-) a posledne som použila aj make up bazu od mary kay - time wise, a ta je skvela , lebo je ako samotný make up :-)
Prajem krasny den a pozývam na moj blog :)
www.beautybylenka.blogspot.sk

Reply
avatar
29. mája 2016, 9:44 delete

V Catrice stojane mi ani nenapadlo hľadať takže veľmi pekne ďakujem za tipy :)

Reply
avatar
29. mája 2016, 9:45 delete

Maybelline by ma tiež nenapadol, ako značka, kde hľadať bázu :) ďakujem za tip :)

Reply
avatar
29. mája 2016, 9:45 delete

A máš dobrý podkladový krém? resp nechávaš ho dosť dlho zaschnúť? Mne to raz robil jeden CC krém a keď som zmenila krém prešli aj šupinky:)

Reply
avatar
29. mája 2016, 9:47 delete

Tú som chcela veľa rokov aj ja ale prišla mi drahá a vtedy som si namiesto nej kúpila Dermacol, čo bola v podstate veľa rokov moja jediná báza :)

Reply
avatar
29. mája 2016, 10:08 delete

Zajímavý tip. Já se moc nemaluji, jen občas trochu ano.
Přeji ti pěkný den.

Reply
avatar
29. mája 2016, 10:08 delete

Zajímavý tip. Já se moc nemaluji, jen občas trochu ano.
Přeji ti pěkný den.

Reply
avatar
Kate P.
AUTHOR
29. mája 2016, 12:32 delete

Báze zatím nepoužívám, i když by se někdy hodila třeba na párty pod makeup, nebo tak:)


Somethingbykate

Reply
avatar
Jana
AUTHOR
30. mája 2016, 10:49 delete

Ja pouzivam loreal skin perfection serum....tiez to nieje ziadna silikonova pohroma a mam pocit, ze celkom dobre robi mojej pleti...vacsinou davam len BB krem a korektor a idem...a v Dmke sa s 25% off da kupit za celkom fajn cenu...J. http://irecommend.ru/sites/default/files/product-images/105982/l_or_al-paris-skin-perfection-advanced-correcting-serum-30ml.jpg

Reply
avatar
30. mája 2016, 21:42 delete

Nad tou som aj rozmýšľala, ale zlákala ma PUPA :D ale určite vyskúšam aj satinku :D

Reply
avatar
Monica Noir
AUTHOR
8. júna 2016, 10:40 delete

Báza vyzerá celkom zaujímavo, aj spolužiačka si ju pochvaľuje :D

Reply
avatar