streda 2. mája 2018

Letný odličovač


Mám pocit, že po neskutočne dlhej dobe mám na poličke namiesto micelárnej vody klasický očný odličovač. Tento som mala doma už nejaký ten piatok len stále nedochádzalo na jeho otestovanie tak som si povedala, že je načase :) Micelárku som minula a zachcelo sa mi konečne trochu zmeny. Inak aj vy to tak máte? Že si kupujete len micelárky alebo si na oči kupujete klasický odličovač? Budem rada, ak mi dáte vedieť do komentára, lebo popravde som strašne zvedavá :) Dnešný odličovač je od mojej najsamľúbeznej značky Makeup Revolution a na Notino stojí okolo 8 €.



Nie je to len hocijaký MUR odličovač ale je to Makeup Revolution Katie Price, čo mne osobne príde ako neskutočne zvláštna spolupráca. To je ako keby Dermacol urobil limitku so Zuzanou Plačkovou. Akože proti gustu žiaden dišputát, len mi to príde zvláštne. Za čo treba Katie ,,poďakovať" je asi to, že ten obal vyzerá krajšie - je ovenčený akoby strieborným motívom a teda odličovač nie je len super obyčajná plastová tuba.  Neviem, či sa Katie nejako detailne podielala na zložení, ale ak áno, tak je dvojzložkové takže tubu treba pred použitím pretrepať aby sa obe zložky pekne premiešali. Potom je už použitie klasické - nanesiete na vatový tampónik, necháte chvíľu pôsobiť a jemne dáte zvyšky make-upu dole. 



Čo na odličovači oceňujem sú dve veci - jednak neštípe oči (ale to je pre mňa fakt nonsens, ak to nejaký robí) a to dôležitejšie - pekne sa popasuje aj s dlhotrvajúcimi kúskami. Dermacol ceruzky z minulého týždňa, tony nánosov riasenky, vodeodolné linky - všetky s ním ide dole absolútne jedna radosť. Za mňa teda super letný kúsok, pretože začína obdobie kozmetických kliešťov a.k.a výrobkov, ktoré idú fakt fakt ťažko dole. 

A čo vy? Odličovače či micelárky? Ktorý výrobok vám ide najťažšie dole? 




0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne