piatok 6. júla 2018

S kým sa (ne) vidím na Pohode?


Keby ste chceli vedieť, čo je u mňa nové v zásade nič :) stále u mňa fičia matné rúže, výrazné rúže a aj napriek predikcii niekoľko prajných ľudí z môjho okolia, aj keď mi je niekedy zle ako poslednému opilcovi na hlavnej stanici :) neupúšťam sa a hrám sa každý deň s make-upom aj vlasmi :) A keďže ma to stále baví, mám vám dnes aspoň čo ukázať :) pretože do mojej zbierky pribudli 4 krásne kúsky, ktoré by ste určite nemali prehliadnuť ak máte radi kombináciu pigmentované a matné :)

Už to vlastne ani nie je novinka, ale Dermacol niekedy koncom jari/začiatkom leta prišiel s novými rúžmi s názvom Pretty v 17 úžasných odtieňoch. Ja som si ich bola okuknúť na predajni a poviem vám pravdu sú také pekné, že kým si vyberiete jeden tak si to trikrát rozmyslíte a vyberiete si nejaký iný :) Ja mám doma 4 super letné odtiene 8,14,6 a jeden celoročný krásny nude 2. 

Čo sa týka obalu, rúže ostali v klasickom Dermacoláckom klikacom obale, akurát lesklý formát vymenili za matný. Mne osobne sa tie bielo zlaté/alebo modro zlaté lesklé obaly páčili viacej, ale dajte vedieť vy :) väčšina sa počíta :)

Po vykliknutí rúža vás čaká pekný matný produkt, ktorý je brutálne pigmentovaný v jednej vrstve, a perám dodá krásnu matnú výraznú farbu. Mojím absolútnym favoritom je 07 čo je krásna cyklámenová farba, ktorú mám aj na sebe na fotke. Rúže vydržia na perách hodiny a môžte kľudne aj niečo malé zjesť alebo vypiť. Cena jedného je okolo 6 €.



To, že sa takéto rúže brutálne hodia na leto asi viete :) ale rovnako sa hodia aj na festival, kde si s nimi môžete dopomôcť k nejakému štýlovému líčeniu. Ak ste menej tehotné ako ja :) a budete sa nachádzať tento víkend na Pohode tak vám radím zastaviť v sa v Dermacol stánku, kde bude kopec vychytávok ako súťaže, vizážisti a samozrejme aj špeci zľavy :) Ak ste aj súťaživé tipy tak si jednoducho môžete zasúťažiť o poriadny Dermacol balíček - stačí ak pôjdete do tohto kozmetického kráľovstva, odfotíte sa tam a dáte fotku na Instagram :) a potom už len stačí dúfať, že sa na vás obrátila šťastena :) Držím palce a užite si aj za mňa :) ja budem pravdepodobne niekde na lehátku a vyloženými nohami a knihou v ruke :)

A čo vy? Aký víkend plánujete? Bazén? Festival? Dovolenka? Pamiatky?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne