sobota 27. júla 2019

Kórejské topky


Pred nedávnom ste na mojom youtube mohli vidieť video top novinkách z Avonu a dnes sa dostávam k prvým detailnejším recenziám. Ak ste to video náhodou nevideli, tak ho nájdete tu:klik. Čo ma najviac lákalo vyskúšať boli ich nové kórejské masky, ktoré vyzerali neskutočne rozkošne a mala som od nich veľké očakávania.
Nie klamem :) mala som od nich stredné očakávania. Popravde už len ten krásny obal stačil k mojej spokojnosti a keby bola vnútri ok plátienková maska bolo by to úplne ok.



Ale - vnútri nebola ok plátienková maska. Vnútri bola NAJLEPŠIA plátienková maska akú som kedy mala a to myslím úplne vážne. Čítajte ďalej a dám vám aspoň tri dôvody prečo :)


Prvý dôvod by mohol byť, že tá maska má naozaj krásne balenie - ale to je taký dôvod ako poďme na jahody, takže to vám ani písať nejdem :) tak to berte ako nultý dôvod :) Inak musíte uznať, že je to fakt parádny darček pre niekoho na narodeniny. Druhý dôvod (teda prvý hihii) je, že maska má brutálnu ale brutálnu vôňu. Viem, že na obale je napísané, že je to javorová maska a mohlo mi dôjsť, že tá vôňa bude sladká, ale aj tak ma to neskutočne prekvapilo. Väčšina plátienkových masiek sú zvyčajne so sviežou vôňou a táto je sladučká - naozaj ako zmes vanilky a javorového sirupu. Mňam! Aj napriek tomu, že by som povedala, že to bude pôsobiť rozrušujúco, v skutočnosti to navodzovalo tak dobrú náladu ako už dlho nič. 

A teraz sa dostávame k tej najlepšej časti! Materiál masky! Ak ste čítali pred pár týždňami moju recenziu o Dermacol hyalurónových maskách, písala som tam, že je škoda, že nikto na trhu nerobí plátienkové masky z toho materiálu ako Dermacol robí tie očné masky. Ale chyba! Pretože Avon veru robí! Nie je to vôbec obyčajná plátienková maska, ale maska má silikónový materiál - proste nie je to plátno je to akoby tenký silikón. Úplne brutálna vec - nenormálne príjemná na pokožku, dokonale sa prilne a môžete oddychovať.
Avon to navyše vymyslel veľmi múdro, pretože masku rozdelil na dve časti - časť oči a nos a časť pery a líca. Takže ak máte pocit, že niektoré masky sú pre vás príliš veľké alebo príliš malé, toto môže byť pekné riešenie. 

Masku nanesiete na 10 minút a následne len zvyšok vmasírujete do pokožky :) takže ďalšia výhoda? Že ju netreba umývať, stačí vmasírovať. Vo výsledku máte dokonalo jemnú a hladkú pokožku a vy ste parádne zrelaxované :) jupííí.


Okrem tejto masky som skúšala ešte jednu masku - gold hydrogel eye mask. Ako možno viete som neskutočný fanúšik očných masiek, pretože podľa mňa s opuchmi a kruhmi pod očami robia vyslovene zázraky. A keďže som za posledný týždeň naspala asi 10 hodín verte mi, že sa mi niečo poriadne hodilo. A táto maska presne zapadala do opisku toho, čo potrebujem.
Masku nanesiete na 20 minút a potom jednoducho dáte dole a nemusíte umývať (vďakabohu). Zvyšné sérum len vmsírujete do pokožky a máte pokoj :) už si len zavriete oči a čakáte ráno na zázrak.

Aká maska je? TOP! Prekvapila od začiatku, po koniec rovnako ako pleťová verzia. Maska má opäť veľmi veľmi profesionálne balenie - samotné očné masky sa ukrývajú v špecialnom plastovom obale, takže celé balenie je veľmi hygienické. Vankúšiky sú poriadne namočené v tekutine a majú super strih, ktorý krásne obopne očné okolie od kútika oka po koniec oka. Pri kútiku je vankúšik krásne zrezaný a na konci oka je zase poriadne široký.

Maska má nepatrnú jemnú, čistú vôňu a na oku veľmi príjemne chladí. Počas pôsobenia si veľmi príjemne oddýchnete. Druhý deň máte zrazu tvár bez opuchov a aj oči sú akési ľahšie. Proste wow. Druhýkrát :)Ozaj a spomenula som, že maska je zlatá? :) každá vnútorná straka ocení, keď sa vám bude očné okolie jemne trblietať :) ale vážne, vyzerá to dosť štýlovo :)

Ak hľadáte niečo, čo vám prinesie vyslovene zážitok tak bez zaváhania vyskúšajte tieto kórejské masky z Avonu. A kľudne si ich objednajte aj viac a odložte si k sviatku pre nejakú kamošku, bude vám potom ruky bozkávať :)

A čo vy a plátienkové masky? Prepadli ste im? Páčia sa vám tieto balenia? 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne