piatok 2. augusta 2019

Načo je dobrý Eight Hour Cream?


Elizabeth Arden Eight Hour Cream

Ak sledujete môj blog tak viete, že si príliš nepotrpím na luxusné veci. Teda okrem parfémov, tak som vinná, uznávam :) Z času na čas si kúpim drahší pleťový krém, alebo očné sérum, ale tam to v zásade končí. No a potom mám doma ešte jednu vec :) kupujem si ju roky, vydrží roky a keďže je fakt nápomocná nie je mi ľúto peňazí, keď si ju z času na čas na Notino šupnem do košíka. A keby ste chceli vedieť teší sa nielen mojej obľube ale ospevuje ju kde kto :) herečky, blogerky, make-up artistky :) a to niekedy predáva, povedzme si pravdu.

detail balenia Elizabeth Arden Eight Hour Cream

A teda o čom je reč? O zázračnom Elizabeth Arden Eight Hour Cream. Jeden výrobok a desiatky možností použitia. 
Dôvod prečo som si ho prvýkrát kúpila pred mnohými rokmi ja bol, že som mala strašne suché pery a vôbec nič nič nič mi nezaberalo. Bola som krok od toho, aby som sa objednala ku kožnej ale povedala som si, že keď všetci tak strašne ospevujú tento osem hodinový zázrak dám tomu šancu a čuduj sa svet vyšlo. A to vážne čuduj sa svet :) Takže moje prvotné použitie bolo ako balzam na pery, ale za tie roky sa mi osvedčil aj ako pleťový krém, aj ako krém na ruky, aj ako krém na lakte, na nárty, na päty (pochopiteľne SOS prípad nezvyknem si dávať 18€ krémy na päty :))

Konzistencia krému Elizabeth Arden Eight Hour Cream


Krém má 50ml a na to, že ho používate na malé časti tela (a pravdepodobne doma, na dovolenke, alebo v lietadle) vám vydrží fakt dlho. Mne s prehľadom rok a pol, takže tá 18€ investícia nie je až taká bolestivá. Samotná konzistencia je veľmi hutná, priam až vazelínová a úľava suchej pokožky je absolútne okamžitá. Píšem to hlavne teraz, keď si viem predstaviť, že krémik vie pekne uľaviť spečeným perám alebo pleti. Ja si ho preto vždy beriem so sebou na dovču, lebo je to reálne jeden z najviac regenerujúcich produktov, aké mám doma.

Aj napriek tomu, že je to krém bez parfumácie predsa len nejako vonia. Krásne. Jemne. Čisto. Luxusne. Mne vonia ako mandľovo vanilkové mlieko. Krásna jemná vôňa, ktorá určite nikoho rušiť nebude.

Inak dnes som zrovna videla jedno video, kde ho make-up artista používal ako rozjasňovač na lícne kosti :) keby tento článok nepíšem okolo polnoci aj by som vyskúšala :) tak nechám na vás a dajte vedieť :)

A čo vy? Skúšali ste ho niekedy? Počuli ste o ňom? Aký najdrahší výrobok máte doma?

4 komentáre:

  1. Kde su komentare? Pred par rokmi si tu mala aj 20 komenarov a teraz nic. Citatelnost clankov musela poriadne klesnut.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem za super investigativnu cinnost :)

      Odstrániť
    2. A možno len čitatelia nemajú čas písať komentáre.
      Ja čítam veľmi často v MHD a to sa mi komentáre písať nieže nechce, ale ani veľmi nedá.
      Netreba všetko vidieť negatívne.

      Odstrániť
    3. Dakujem :) Aj som mala rozpisany komentar o mojej statistike, ale potom som si povedala, ze meh :) ked chce byt niekto neprijemny bude tak ci onak. Ale takto, ked sa ma niekto zastane sa citim vzdy super stastna, ze taky ludia su! Takze posielam vela virtualnych objati! :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne