streda 31. júla 2019

Spoveď APM (anonymnej paletkovej maniačky)


Podľa mňa to bude určite už mesiac. Mesiac bez recenzie nejakej novej paletky. Že? :) Nechcem si radšej pozerať históriu môjho blogu, nech zo seba nie som zdesená, ale podľa mňa to tak bude. Mesiac som odolala nekúpiť si nijakú novú limitku ani novinku. A to už je čo povedať, ešte vzhľadom na to, že je teraz leto a bronzovými paletkami sa to originál teraz všade hemží. Ale high five! Dala som to :)


Teda ehm. Dala jak dala :) Bola som dávnejšie na návšteve u kamarátky a videla som u nej brutálnu Bourjous paletku - Eye Catching Nude Palette. A na Elnino stála super málo, tak som si povedala, že veď na jednu doma ešte miesto mám. A že veď Bourjois tiene doma ani nemám, takže to je vyslovene pre blogové účely. Tak ju tu teda máte :)len a len kvôli blogovým účelom.



Ak by sme chceli klamať samé seba, pri jej kupovaní som si hovorila, že okrem toho, že je krásna, okrem toho, že má presne moje farby, má ešte jednu veľkú výhodu! Je super na cesty :) pretože je malá, spratná a povedzme si, má všetky farby, ktoré by ste eventuálne mohli potrebovať a ešte vám poslúži aj ako rozjasňovač. Proste win-win-win!



Paletka obsahuje osem krásnych tieňov, na ktoré sa môžete najprv pekne kochať :) Ak ideme zľava - šampanská, maslová, hnedá, nude/béžová, zlatá, rosegold, fialová a tmavohnedá. Naozaj krásne vybraný mix farieb, ktoré sa veľmi dobre používajú na každý deň ale zároveň sa krásne mixujú aj medzi sebou.

Tiene sú vynikajúco pigmentované a majú jemnú maslovú konzistenciu, ktorá sa veľmi dobre nanáša a vôbec neopadáva. Tiene držia veľmi pekne celý deň a tým, že väčšina z nich sú jemnejšie, neutrálne farby je to naozaj výborná paletka na každý deň.

Ak si chcete urobiť líčenie výraznejšie stačí aj použijete jeden z troch tmavých tieňov. Voilá! Ste vychystané na večer do mesta :)

Musím ešte pochváliť štyri veci:
1, praktické bytelné balenie (Amélia mi veľmi rada trieska s malovátkami a toto odoláva extrémne)
2, páči sa mi, že je v balení zrkadlo (po dlhej dobe konečne v nejakej paletke)
3, rovnako je priložený kvalitný štetec
4, a paletka má super cenu - okolo 7 €

Ak vám teda chýba šikovný kúsok na každý deň už viac nehľadajte :) toto je určite ono!

A čo vy a vaše anonymné úchylky? Na čo ich máte?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne