sobota 16. novembra 2019

Kam miznú všetky micelárky?


V najbližších spotrebovaných uvidíte, že odličovacie výrobky sa mi posledné mesiace nejak míňajú závratným tempom. Nechápem prečo :) líčim sa podľa mňa menej ako zvyčajne ale tie nádobky len nosím odkladať do tašky pripravenej na video. Inak viete čo? Možno aj viem prečo - teraz mi to napadlo, ako pozerám na tú fotku :) zvyčajne som totiž mávala veľké 400ml balenia, ale v poslednej dobe mám malé 200ml a čuduj sa svet, tie idú nejak rýchlo :) tobôž ešte pri očných odličovačoch, ktoré majú do 150ml. Tak či onak, aspoň sa mi na poličke znova po rokoch objavila jedna z mojich obľúbených micelárok - detox and defence od Dermacolu. 

Ak si náhodou objednávate odličovače z Dermacol e-shopu klik:tu, tak logicky chápem, že toto je možno micelárka, po ktorej siahnete ako poslednej. Nie je taká vizuálne posh ako cool ako čierna Black Magic (inak mali ste ju niekto? Je dobrá?) nezaútočí tak na svedomie ako hyalurónové verzie (mala by som už používať micelárky proti vráskam?:) ale ak dáte pekné popisky a obaly bokom bude tam na vás svietiť a čakať, kým si ju vložíte do košíka a dáte jej šancu :) 


Táto verzia je zrovna detoxikačná - čiže pomáha pleti lepšie dýchať po ťažkom dni plnom make-upi a navyše ju chráni pred vonkajšími vplyvmi. Obsahuje Aloe vera, ktoré pokožku krásne hydratuje a ukľudňuje. Čo na nej teší mňa je extrakt z uhorky, ktorý má adstrigentné účinky, takže vždy mám taký dobrý pocit, že aj keď to vyslovene nie je nejaký ekrazit proti akné, je tam táto malá časť, ktorá pokožku ešte lepšie prečistí a pomôže jej aby bola krásna a bez nedokonalostí.

Ja micelárku používam na celú pleť a aj oči a som s ňou veľmi spokojná. Má veľmi jemnú, akoby čistú vôňu a pokožku naozaj precízne odlíči bez štípania alebo pnutia. Ako som spomínala vyššie, je to moje druhé balenie a určite nie posledné.

A čo vy? Ktorá Dermacol micelárka si získala vaše srdce?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne