streda 11. decembra 2019

Ako som neverila Vichy make-upom


Vichy Mineral Blend make-up


Pred pár týždňami som stretla na trhoch jednu známu a pomerne dosť ma šokovalo, akú mala krásnu pleť. Aj keď by ste si možno mysleli, že som nejaký pleťový freak – práve naopak. Neriešim nikoho make-up, pleť  ani nič také ale tu ma to vyslovene zaujalo. Známa priam žiarila a pokožka sa jej leskla tak krásne ako celebritám na odovzdávaní nejakých cien. Z reči do reči som z nej vymámila, že má na sebe Vichy Mineral Blend make-up a celkom ma to šokovalo. Ak sa nemýlim, nikdy som nemala doma žiadny Vichy make-up a nikdy som ani žiadny nechcela. Dôvod je celkom jednoduchý – mala som zopár ich vzoriek z časopisov a bola to vždy jedna veľká katastrofa. Po pár zlých vzorkách som už ani nové make-upy neskúšala, lebo som sa bála výsledku.

Vichy Mineral Blend balenie make-upu

Tento ma však brutálne zaujal a tak som si povedala, že mu dám šancu. Ako som spomínala v posledných príspevkoch – november a december sú neskutočne ťažké mesiace tento rok a preto hocijaký jas a glow navyše beriem všetkými desiatimi. Make-up som si objednala z Benu lekárne a to hneď z dvoch dôvodov. Mali super cenu – okolo 16€ a k nákupu bol ako darček balzam na pery Vichy, čo je reálne hodnotná vec, ktorú som tiež nikdy nemala a rada vyskúšam. Z vidinou poštovného zdarma ☺ som nakúpila ešte ďalšie zaujímavé veci, takže očakávajte viacero recenzií z tohto nočného nákupu ☺


Balík mi inak došiel neskutočne rýchlo a to aj napriek tomu, že mi v noci asi hrialo na hlavu a zle som vyplnila svoju adresu. Nechcela by som byť v tomto období kuriérom a páni majú môj rešpekt za to, aký sú vždy milí. Späť k téme ☺ Make-up som si vzala v najsvetlejšom odtieni 01 Clay a dúfala, som, že mi odtieň sadne. Podľa swatchov, čo som videla na nete to bola tak 50% šanca, ale šťastie praje odvážnym, tak mi prialo ☺ Make-up nemá žltý ale má ružový podtón (woup woup) a odtieň mi sedí úplne dokonale.

Foto ako dôkaz :)
Pred

Pokožka pred nanesením Vichy Mineral Blend make-upu

Po - krásna, zjednotená a hlavne žiarivá pokožka


Pokožka po nanesení Vichy Mineral Blend make-upu

Make-up má stredne hustú konzistenciu a máte čas s ním pracovať ako potrebujete. Mne osobne stačí jedna vrstva, ale dá sa aj pekne vrstviť. Povedala by som, že má slabšie stredné krytie – čo mne úplne vyhovuje. Úplne som sa vzdala tých maskovitých make-upov a užívam si tieto rozjasňujúce ľahké. Ach! Je mi sveta žiť ☺ A výsledok? Ja dúfam, že sa ma tiež niekto opýta ako je možné, že tak krásne žiarim. Lebo make-up naozaj pokožku krásne rozjasní, zjednotí a dodá jej dokonalý lesk.
Make-up drží krásne celý deň a čo na ňom oceňujem rovnako ako ten lesk je to, ako pekne pokožku hydratuje v tejto zime. Vôbec ma nepne, nie je suchá ani podráždená. Naozaj vynikajúci výrobok, ktorý neskutočne odporúčam.

Balenie Vichy Mineral Blend make-upu

Pekný detail je inak aj pekné balenie, ale to je už naozaj len detail na záver. Inak viete čo mi napadlo? Že lepenie tých vzoriek do časopisov vlastne narobilo celkom škodu Vichy (v mojom prípade) lebo som ich make-up fakt nechcela. Ešte, že ma náhoda k nemu priviedla a vďaka Benu ešte aj so super darčekom navyše.
A čo vy? Mali ste niekedy Vichy make-up? Sedel vám? Skúšate vzorky v časopisoch?

1 komentár:

  1. Ja som si kúpila ten čierny Dermablend 3D, ale bol desný. Nedokázala som ho pekne zapracovať do pleti, robil mi mapy a najhoršie bolo, keď som sa s ním na tvári raz rozplakala. Výsledkom boli normálne viditeľné cestičky po slzách na tvári...

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne