utorok 17. decembra 2019

Niečo neokukané! Flower by Kenzo

obal parfému Flower by Kenzo


Sú vône, ku ktorým sa vraciam roky roky rokúce a jedna z nich je Flower By Kenzo. A keďže mi pribudla na poličke opäť, tak mi napadlo, že vám o nej po rokoch zase napíšem, pretože ak ešte stále nemáte vianočné darčeky toto môže byť jednoznačne super darček. A to hneď z troch dôvodov. Parfém naozaj krásne vonia, ešte krajšie vyzerá a je neokukaný, takže si môžete byť istý, že ho nebude mať kade-kto.
Inak :) v decembri mi pribudli štyri nové parfémy :) takže sa postupne môžete tešiť na veľmi veľa voňavých recenzií a niekedy na začiatku roku aj na updatované video o mojej zbierke parfémov. 

balenie parfému Flower by Kenzo


Ale späť k tejto prekrásnej vôni. Dnes začneme obalom :) pretože si myslím, že je to jeden z najkrajších obalov vôbec. Je veľmi jednoduchý, decentný ale aj tak krásny. Parfum sa ukrýva v pomerne jednoduchej bielej krabičke, ktorá má na sebe vlčí mak. Aj napriek tomu, že je to fakt jednoduché, musíte uznať, že to spĺňa pekný efekt. 
Samotný parfém je úzky - opäť jednoduchý flakón - a je na ňom rovnaký vlčí mak ako na krabičke. 

Dovolím si povedať, že ak máte radi pudrové vône toto je typ parfému, ktorý si viete kúpiť aj naslepo. Je to tak dokonale krásna pudrová vôňa, že si až budete želať, aby tak voňal váš púder :) Medzi základné tóny patrí vanilka a ruža - čo sú veľmi ľahko identifikovateľné zložky - takže ak ich máte radi tak toto bude určite dobrá kúpa.

flakón parfému Flower by Kenzo


Parfém vonia jemne, romanticky, púdrovo :) a aj napriek tomu, že to neznie príliš výrazne opak je pravdou. Vonia naozaj krásne, sýto a vydrží od rána do večera. Ja sa ho neviem nabažiť a som strašne rada, že ho mám zase doma. Inak je to jeden z kúskov, ktoré som obkukala od maminy :) ako vždy :) takže vôňa koluje v celej našej domácnosti. Ale inak cítim sa celkom polichotená, posledné roky kopíruje mamina moje voňavky, tak sa cítim dôležito :)

Parfém zoženiete aj na Notino, kde ho majú vo všetkých veľkostiach a určite sa mrknite, či ho náhodou nemajú aj v nejakom peknom sete. A navyše stále stíhate dodanie do Vianoc :) len si nevyberte poštového kuriéra, tí ževraj už nestíhajú.

A čo vy? Kupujete ako darček parfémy? 

2 komentáre:

  1. Som si myslela, ze ked mam mesacne 1-2 nove parfemy, tak uz som asi zavisla, ale tusim som na tom este dobre :-)) Tohto Kenza planujem raz do zbierky, kedze je to ikonicka vona. Pred mesiacom mi pribudol moj prvy Kenzo, a to Kenzo World Intense a milujem ho �� Parfem ma ako darcek potesi vzdy najviac, takze celej rodine staci poslat uz len link...moj wishlist parfemov je nekonecny �� Tento rok mi Jezisko donesie Scandal od Jean Paul Galtiera...neviem sa dockat ��

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OOOOOOCH Kenzo World Intense zavidiiiim je presne na mojom wishliste :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne