štvrtok 27. februára 2020

Téma: štetce :)



Pamätám si, že kedysi tak fičalo mať doma 445786543 štetcov :) a pravda je taká, že som čiastočne naskočila na tento vagón a určite som sa zásobila viac štetcami ako je potrebné. Našťastie? Nie, to je fakt zlé slovo - nanešťastie som do štetcov neinvestovala moc peňazí takže polovica z nich vypelíchala praním takže sa moja zbierka štetcov dostala na taký racionálny počet. Pravda je taká, že v zásade používam pár štetcov - na make-up, na líčka, na bronzer, na rozjasňovač, na obočie a na ,,blendovanie" očných tieňov. Samotné očné tiene nanášam takými tými neštýlovými hubičkovými aplikátormi :) ale poznáte to, ako vám to ide najlepšie, tak to používajte :)

No a tu sa dostávame k dnešnej téme :) líčka! Za predpokladu, že nepoužívam líčka v tyčinke (ktoré mám fakt v poslednej dobe najradšej) potrebujem štetec. A keďže som v poslednej dobre presedlala na novú farbu líčiek potrebovala som nový štetec.



Po rokoch som z takých tých hnedých bronzových líčiek prešla na takú ružovkastejšiu a chcela som mať pre každú farbu líčiek vlastná štetec nech potom nemám na lícach namixovanú nejakú mega divnú farbu. Odstrašená skúsenosťami z vypelíchaných štetcov som siahla po rokoch opäť po Dermacole. Na rovinu vám poviem, že jediné štetce v mojej zbierke, ktoré si rokmi udržali tvar aj objem sú práve Dermacol a Real Techniques. Tak tentokrát to bol zase Dermacol :) Na líčka som zvolila Master Brush z edície s Petrou Lovely Hair určený na líčka a bronzer. Má naozaj výborný tvar a veľkosť - nanesie presne toľko produktu, koľko potrebujete a viete ho veľmi precízne naniesť tam, kam potrebujete. Čiže na líčka :) So štetcovými receziami vždy veľmi dlho otáľam, pretože to, koľko vydržia je aboslútny základ. Tento štetec recenzujem po jeho desiatom praní :) a vypadol 1! vlas :) to mu prepáčime :)
Stále má pekný tvar a je jemný a parádne hustý. 

Druhý štetec o ktorom som vám chcela napísať, je podľa mňa najpreceňovanejší štetec na celej planéte! Vejárovitý štetec! Keby ste si ho chceli googliť tak Master Brush Fan :) Aj ja som ho veru roky preceňovala ale odkedy som pochopila ako funguje je to reálne jeden z mojich najsamobľúbenejších štetcov.


A teraz minúta priznania :) Ako som ho roky používala ja :)) prosím pekne ja som si s ním dávala dole smietka, ktoré mi popadali, keď som si dávala trúsivé očné tiene. Akože popravde aj na túto robotu bol veľmi dobrý :) takže ak máte jeden nazvyš kľudne ho tak využite.
Ale! Keď pochopíte ako sa s ním nanášajú rozjasňovače tak sa zamilujete a nič iné už nebudete chcieť. Jemne totiž nanesiete rozjasňovač a týmto štetcom si akoby pohladkáte lícne kostí a woo-hoo! Zázrak! Najkrajšie a najdecentnejšie nanesený rozjasňovač! Naozaj! Sľubujem! Absolútne prevratný výrobok :)

Reálne si myslím, že mať doma trilión štetcov je fakt zbytočné :) hlavne ak ste ako ja a stále siahate po tých istých. Ak vám však nejaké doma chýbajú tieto sú dobrá kúpa :) 

A čo vy? Koľko máte doma štetcov? Priznajte sa :)

2 komentáre:

  1. Já jich doma mám fakt jenom pár, protože makeup a tekuté produkty vždycky nanáším houbičkami, jsou pro mě lepší. Ale teď občas líčím slečny na maturitní plesy a přišla jsem na to, že jich mám možná míň, než bych potřebovala, což mě osobně dost překvapilo :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ale ty si iný prípad :) keď niekoho líčiš tak verím tomu, že ich musíš mať viacej :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne