piatok 3. júla 2020

Letná kokosová mega nádielka



Tento týždeň máme taký lacný týždeň :) V zmysle, že v pondelok sme začali eurovým Max Factorom a dnes si dáme rovnako parádne a rovnako eurové výrobky. Joj. Kiež by som takéto recenzie mohla písať každý týždeň. Že kiež by bolo toľko parádne dobrých eurových výrobkov :)

Ak si pamätáte tak cca pred mesiacom som si objednala na Elnino môj vysnený Physicians Formula make-up a robila som vám na neho video recenziu (klik:tu), aby ste videli, aký je. Na konci recenzie som vám povedala, že som na Elnino objavila kokosové masky na nohy (wueeej) a logicky, že som ako správny kokosholik :) neskončila len na maske na nohy ale rovno aj s odličovacími obrúskami a krémom na ruky. 

S recenziou mi to trvalo trošku dlhšie, lebo som vám chcela celú sadu zrecenzovať naraz a používať doma odličovacie obrúsky mi príde posh aj keď stoja dve eurá :) Ale! Keďže som našla príležitosti, tak už mám všetko nielen zrecenzované ale aj minuté! Takže si môžeme dopriať poriadne recenziu :)


Od značky Xpel som mala doma už strašne veľa vecí a s ničím som nebola nikdy nespokojná. Je to podľa mňa taký menej známy Kallos - len s väčším výberom produktov a menšími baleniami :)) Kokosovú verziu som okúňala na Elnino už dávno (tam majú Xpel jednoznačne najlacnejší) a povedala som si, že v lete mi bude robiť určite veľkú radosť :) Ako som spomínala na začiatku kokosové obrúsky som si objednala ešte v časy korony a tajne som dúfala, že pôjdeme niekde, kde ich môžem využiť! A keďže sme došli minulý týždeň z dovolenky obrúsky som poriadne otestovala a minula. 

Obrúsky voňajú báječne! Och! Ako sladučký kokosový nápoj niekde v Karibiku. Na odlíčenie celej pokožky som použila vždy dva obrúsky a pleť bola odlíčená pekne a vôbec nepla a neštípala. Čo treba napísať je, že som si s nimi neodličovala oči, pretože som používala vodeodolnú riasenku a s tou by sa nepopasovali žiadne obrúsky. 


Asi je vám jasné, že vec, ktorá ma motivovala k nákupu najviac bola Xpel Coconut Water maska na nohy. Dávam ju zámerne v tejto recenzii do stredu nech nepôsobím ako nohový freak :) čo aj tak asi som :) ale ja tie masky na nohy fakt môžem! Teraz v lete ich používam poctivo každý víkend a nemusím sa hanbiť vytasiť svoje nohy v akýchkoľvek šlapkách (bejvávalo, že by som napísala v sandálkach :)

Rozmýšľam, či to nie je odvážne napísať, ale podľa mňa nie je. Ale toto je podľa mňa NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ maska na nohy akú som kedy skúšala. A mám na to hneď viacero dôvodov :) jednak vonia teda brutálne - tá prekrásna kokosová vôňa naozaj ešte aj preráža z toho balenia aká je silná a krásna. Po druhé - je to jedna z mála masiek, ktoré nestudia na nohách :) maska neobsahuje žiadny eukalyptus ani mätu - čo sú síce zložky, ktoré fakt milujem ale asi nie na nohách :) kde mi vytvárajú pocit, že mi umrznú nohy :) a po tretie zanecháva tak dokonalo hebké a jemné nohy, že to až nie je možné. Je proste fakt mega pecková a mega paráda! 

A ešte raz :) fakt mega mega mega vonia!


No a do tretice, výrobok, ktorý som síce až tak nepotrebovala ale stál tuším okolo eura bol krém na ruky. A veď je leto :) a veď kokos :) a veď by bolo škaredé dopriať len nohám :)) Takže ak hľadáte malú a lacnú radosť na každo-denné dni toto je vážne ono. Malý kokosový voňavý zázrak :) Krém má stredne hustú konzistenciu, stačí ho fakt máličko a hneď zaschne. Jediné, čo po ňom ostane je pocit krásne hebkých rúk a dokonalé kokosové prevoňanie! Proste mňam :)

A čo vy? Kto je tu kokos-maniak?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne