streda 29. júla 2020

Prirodzená krása s Lumene


Prirodzený make-up pre každého znamená niečo iné. Pre mňa to, že som prešla z pomerne hutných a krycích make-upov na BB a CC krémy a pre niekoho to, že si dá korektor a riasenku a vybavené. Tak ako to znamená niečo iné pre každého, znamená to čosi iné aj pre výrobcov make-upov. Z BB krémov sa stali ľahšie make-upy a CC krém niekedy reálne plnohodnotne nahradí make-up. Ale nie vždy :)

Značku Lumene som objavila niekedy začiatkom minulého roku, kedy začala vo veľkom spolupracovať hlavne s britskými youtubermi a ja som zrazu videla fakt veľa zaujímavých výrobkov, ktoré by som rada vyskúšala. Pozerala som si ich stránku na internete a nebudem vám klamať pomerne dosť ma odradila cena - hlavne, keď som nevedeľa, či to, že sú také dobré je fakt alebo len dobre urobená reklama. 
A potooooooom! Potom som raz náhodne našla, že Lumene majú aj na https://www.parfemy-elnino.sk/ a skoro som odpadla. Jednak, že Lumene majú na Elnino a jednak že za také ceny, že mi padla sánka. Výrobky, ktoré stoja 40 € tam za ceny do 15 €. Vážne mega. Nie mega, dokonca mega mega, mega!


O mojom nočnom klikaní na Elnino vám už snáď ani nemusím hovoriť :) ale minule som si zase pred spaním klikala a pozerala, čo je tam dobré a našla som ich Lumene Nordic Nude Natural CC krém za cenu okolo 6 € (inak bežne 25 €)! OMG! 6€! Veď toľko nestojí ani Essence make-up! Wow! Jasne, že šup s ním do košíka :)

Balíček došiel a pred dvoma mesiacmi som začala náročné testovanie :) ale, čoby náročné :)) CC krém bol zabalený vo veľmi peknej papierovej krabičke a nesklamalo ani samotné bronzovo/zlaté balenie. 



Tento CC krém funguje trochu inak, ako ste zvyčajne zvyknuté. Obsahuje totiž pigmenty, ktoré sa majú prispôsobiť vašej pokožke. Základom je kvalitný krémový základ s vysokým SPF, ktorého cieľom je pokožku hydratovať, rozjasniť a ochrániť ju pred vonkajšími vplyvmi. CC krém má pomerne hustnú konzistenciu a je bielej farby v ktorej vidíte tie farebné pigmenty. Vonia úplne prekrásne - čisto, prírodne (ak poznáte iné Lumene výrobky tak tak ako aj tie ostatné :). 


Vo výsledku máte naozaj krásne hydratovanú pokožku, ktorá je hebká, chránená a pôsobí prirodzene. Krytie je naozaj minimálne aj napriek tomu, že CC krém na seba môžete stavať. Vo výsledku máte chránenu a trochu farebne zjednotenú pokožku, ale pre mňa je to na bežné nosenie málo. Ja si následne ešte nanesiem trochu korektoru na problematické partie, alebo beriem tento CC krém ako kvalitný základ a nanesiem si ešte nejaký iný BB krém. 



A ide teda o to, čo si predstavíte pod slovom prirodzený. Ak je to aspoň základné, možno stredné krytie toto nie je úplne ono. Ak vám stačí jemné zjednotenie pokožky ale preferujete kvalitný základ a vysokú ochranu toto vám určite sadne. K tomu máte príjemnú vôňu a naozaj príjemný pocit na pokožke.

Ja osobne odporúčam miešať s viac krycím BB krémom a potom je to úplne dokonalé!

A čo vy? Objavili ste čaro Lumene?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne