utorok 18. augusta 2020

Malý tučko :)

 

Max Factor ceruzka na obočie

Ja si vždy myslím, že v niektorých druhoch kozmetiky ma už nemá čo prekvapiť. Ale verte alebo nie, vždy sa niečo nájde. Naposledy som si myslela, že už mám totálne vychytané výrobky na obočie a skúsila som už fakt všetko dobré a viem, čo mám a čo nemám rada a tut! Našla som zase niečo, čo predčilo všetko ostatné! A ešte v Max Factor! Akože nechápte ma zle, ja mám Max Factor veľmi rada - mala som od nich v zásade najlepšie make-upy a fakt dobré riasenky ale pravda podľa mňa je, že to nie je najpokrokovejšia značka na svete. Ale poviem vám jedno - ceruzky na obočie teda robia absolútne fenomenálne. 

Max Factor ceruzka na obočie Real Brow Fiber

Keby som nevidela túto ceruzku v masakrálnej zlave asi by som si ju nikdy nekúpila. A aká škoda by to bola! Max Factor Real Brow Fiber je totiž fakt to najlepšie čo mám teraz doma! Jedinú nevýhodu má, že ju treba strúhať a keby nebolo toho, bol by to výrobok bez konkurencie. Ono ani to strúhanie nie je veľký problém, veď o tom potom, len keď ste ako ja a robí vám problém prejsť 10 metrov do kuchyne tak potom niekedy skončíte tak, že máte 4 dni nepoužiteľnú ceruzku.

No a poďme na tú ceruzku, že prečo je taká špeciálna. V prvom rade mi fakt brutálne dobre sadla farba - vyberala som medzi Medium Brown a Deep Brown ale ak nemáte čierne vlasy určite vám bude stačiť aj medium, ktorá je fakt dostatočne hnedá. 

Swatch ceruzky Real Brow Fiber

Ceruzka má neskutočne príjemnú konzistenciu a je to prvá široká ceruzka, akú som kedy na obočie videla. Je to celkom nezvyčajné, pretože väčšina výrobcov sa snaží robiť čo najtenšie ceruzky aby ste si vedeli vyrobiť čo najprecíznejšie obočie, ale pravda je taká, že ak máte široké obočie ako ja, potrebujete ho hlavne zjednotiť a nejdete sa hrať na maľovanie fiktívnych chĺpkov. 

Balenie ceruzky Max Factor Real Brow Fiber

A späť k tej konzistencii. Ceruzka má príjemnú voskovú konzistenciu, a tak jedným ťahom obočie nielen zafarbí ale aj ho krásne zafixuje a dodá mu tvar. A to je vlastne celé čaro tej ceruzky - tá brutálne dobrá konzistencia vďaka ktorej obočie drží pokope, má krásnu farbu a krásny tvar. 

Ceruzka stojí na Notino čosi pod 6 € a ja si idem pri budúcej objednávke zobrať jednu do zásoby. Lebo verte alebo nie, tento malý tučko je fakt mega!

A čo vy? Čo je váš top produkt na obočie?





0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne