piatok 25. septembra 2020

Olivín

 


Ak ste videli video mojich obľúbených prírodných značkách (ak nie klik:tu) tak viete, že Mylo je jedna z mojich najsamobľúbenejších značiek a v zásade vždy, keď prídu s niečím novým, čo som ešte nemala a je to určené na moju pleť hneď to chcem vyskúšať. Takto som pred pár mesiacmi objavila olej Olivín, a jasné, že som ho hneď dávala do košíka. Na svoj veľkolepí vstup chvíľu čakal, pretože nie som úplne fanúšik používania olejov počas leta. Aj keď robí väčšina firiem ,,suché" oleje, nemám úplne rada ten pocit, keď idem spať celá ulepená a mám na seba dávať ešte mastný olej. Posledné týždne však teploty konečne pekne klesli, takže prišiel na rad tento malý zázrak. A poviem vám rovno jedno - prekvapil ešte viac, ako som si myslela.


Ja som si olej vybrala, pretože slúži ako prevencia starnutia, je protizápalový a zloženie napovedalo, že môže ísť o olej s peknou vôňou. Vo všeobecnosti si pleťovú kozmetiku naozaj nevyberám podľa vône, ale keď som videla, že olej je mix protizápalových esenciálnych olejov - ako napríklad môj milovaný čajovník, levandule, pačuli a citrón - asi chápete, že som ho strašne chcela. No a teraz ten šok - ja som si olej objednávala tuším niekedy v máji a úplne som zabudla na to, akoby mal asi voňať. A keď som ho prvýkrát použila pred pár týždňami skoro som od radosti odpadla. Je to totiž tá najkrajšia a najnetradičnejšia vôňa akú si dokážete predstaviť. Reálne a doslova je to mix čajovníka, levandule a citróna. Všetky zložky by ľahko popísal každý priemerný ňuchač a ak ich milujete ako ja, boli by ste smutný len z toho, že máte olej vo veľkosti 15ml :)



Olej nanášam každý večer na umytú pokožku - a poriadne do pleti vmasírujem. Užívam si tú úžasnú vôňu až kým idem spať a fakt sa jej neviem nabažiť. V posledných týždňoch som si pekne stúpila do svedomia, takže chodím opäť na kozmetiku, maskujem, peelingujem a konečne! si užívam späť moju peknú pokožku. Nejak to všetko do seba zapadlo. Pokožka pôsobí pekne rozžiarene, zdravo, spokojne a nemá žiadne nedokonalosti ani začervenania. Inak zaujímavé je, že olej obsahuje prírodnú alternatívnu retinolu a oleje s vysokým obsahom kyseliny linolovej. 

Za mňa je to proste ďalšia Mylo láska. Ale táto bude taká asi navždy :) lebo niečo tak voňavé a príjemné, som ešte hádam ani nemala. Inak olej stojí na https://www.krasnakazdyden.cz/ 12 €. 

A čo vy? Skúsili ste už Mylo?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne