piatok 2. októbra 2020

Po rokoch a stále :) Ziaja

 

Ziaja Olive Leaf očný odličovač

Často rozmýšľam nad tým, či existuje ešte niekto, kto neskúšal Ziaju. Ale že vôbec nič. Ak áno a náhodou čítaš tento článok och aká chyba! Toľko dobrých výrobkov majú. Keby som si mala vybrať najobľúbenejšie určite to za mňa bude kozia rada, acai rada alebo cupuacu. Ale keby som vám mala napísať o výrobkoch, ku ktorým sa vraciam najčastejšie, bude to asi klasická pleťová a hlavne odličovacia kozmetiky. Odličovače očí, gély, mlieka - všetko stojí pár eúr a sú to fakt výborné veci. Minule som zase podľahla akcii poštovné zdarma na Notino, kde bola akcia, že ak si nakúpite Ziaja výrobky nad 8 € máte poštovné zdarma, tak šup do košíka s odličovačmi. 

Ziaja očný odličovač z edície Olive Leaf

Pravda je taká, že mi teraz očné odličovače vydržia fakt dlho, pretože si oči líčim veľmi sporadicky a zároveň som potrebovala nejaký dobrý dvojfázový odličovač, pretože mám momentálne riasenku, ktorá večer tak bojuje aby som si ju nechala na očiach, že by ste neverili. Ale nemôžem sa za to na ňu hnevať, lebo také riasy mi robí, že nechápem. A nebojte :) recenzia čoskoro, i keď, už som ju neraz tento rok spomínala :)

zloženie očného odličovači Ziaja Olive Leaf

AAAAAAle späť k Ziaja olivovému odličovaču :) Keďže v zásade všetko okrem odličovačov doma mám, tak som si zobrala dva odličovače z kozej rady a jeden olivový a voila! Poštovné som mala zdarma :) navyše sa mi celkom hodili aj tieto malé balenia, pretože som si ho mohla so sebou zobrať aj na dovolenku a nemusíte ma potom linčovať za odličovacie obrúsky :)))) Odličovač je podľa mňa fakt super, dvakrát pretrepete a nanesiete na vatový tampónik, trochu počkáte a voilá! Oči krásne odlíčené, bez štípania a akýchkoľvek nepríjemných pocitov. 

Ja si túto moju vytrvalú riasenku odličujem na dvakrát - dva tampóniky po sebe, ale to berte do úvahy, že bežná ružová Garnier micelárka mi s ňou ani len nepohne. Takže, že ide dole s dvoma tampónikmi je pre mňa úplné terno popravde :)

Ak teda hľadáte momentálne nejaký dobrý a fakt lacný odličovač - Ziaja je ako vždy cesta :)

A čo vy? Po ktorom odličovači siahate najčastejšie?

6 komentárov:

  1. Ziaju mám ráda a jak píšeš kozí řada vede. teď mám oční krém z mořské řady a také je super. Celkově jejich produkty ztojí za koupi.

    České trenýrky a ponožky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám z morskej rady peeling a masku a úplne ich zbožňujem!

      Odstrániť
  2. Ja mám už snáď milión rokov dvojfázovku od Garnieru a tá u mňa ako jediná funguje, ale aj tento produkt od Ziaji vyzerá zaujímavo. Vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mohla by si spraviť článok co je najlepšie pre atopikov a ľudí s týmto problémom viem ze v nejakom videu si raz spomínala ze manžel má s tým starosti tak možno článok s nejakými tými naj výrobkami z kozmetiky co odporúčate :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak to je super napad! Nie je toho sice veľa, lebo tam zrovna platí, že menej je niekedy viac ale určite urobím! dakujem :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne