pondelok 16. novembra 2020

Namiesto kozmetiky

 Viackrát som to spomínala na blogu, ale aj keď sa postupne uvoľňujú opatrenia ja sa jednoducho bojím robiť veci, ktoré nie sú nevyhnutné. To v preklade znamená, že či sa mi to páči alebo nie vlasy si bude ešte nejaký ten čas farbiť doma sama a na štýlový balayage môžem zabudnúť a jediný, kto sa mi postará o moje póry budem len ja sama. Ale nevadí, ako som veľakrát hovorila, toľko dobrej kozmetiky je na trhu, že sa netreba cítiť ukrivdene. A dnešný príspevok bude o výrobku, ktorý mi v októbri nahradil kozmetiku a stál doslova pár eúr. Aby som bola presná - menej ako 4€. Neviem ako vy, ale ja si rada dávam raz za tri mesiace nejakú dobrú pleťovú kúru. Takú, čo poriadne nabije pokožku vitamínmi, poriadne ju prehydratuje a skrášli. Naposledy mi niečo takéto vyšlo na október a použila som Nivea Cellular Anti Age

Popravde, ani som netušila, že niečo také Nivea má, a hľadala som úplne niečo iné, ale keď som našla toto potešila som sa a povedala som si, že to vyskúšam. Úplne úprimne bola som nalomená, či to kúpiť sebe alebo mamine ale nakoniec zvíťazila moja zvedavosť stým, že ak to bude dobré objednám to mamine nabudúce. A len tak medzi nami :) už som jej to na Notino aj objednala :)

V podstate je to malá ampulka nabitá čarovnými vecami, ktorá za týždeň zregeneruje pokožku a dodá jej všetko, čo jej chýba. Kúra sa používa dvakrát denne - ráno a večer na čistú tvár pred použitím vášho bežného krému. 


Keď som si prečítala, že sa sérum používa dvakrát denne bola som trochu zhrozená, pretože to balenie je fakt maličké, ale tak, dúfala som, že vedia, čo píšu. A popravde neuveríte - vyšlo mi to fakt presne na 7 dní dvakrát denne ani o jednu porciu viac ani menej :) a to sa priznám, že som niektoré dni bola veľmi rozšafná a vytlačila som si zbytočne veľa. Na si dávajte pozor - radšej si vytlačte menej a dotlačte si podľa potreby ako si dávať rovno zbytočne veľa. 

Sérum má konzistenciu ako sérum :)) čiže taký veľmi veľmi tekutý krém. Nemá takmer žiadnu vôňu (fňuk ak milujete Nivea vôňu ako ja) a hneď sa vsiakne. Nelepí - nechá práve pokožku krásne jemnú a rozjasnenú. Keď zaschne nanesiete svoj bežný krém a užívate si dňa :)



Používanie bolo teda veľmi príjemné a výsledky ešte príjemnejšie :) Moja pokožka bola krásna, bez nedokonalostí a vyslovene krásne žiarila. Ani by som nečakala toľko výsledkov za tri eurá. Som zvedavá, čo povie mamina :) Kúra nestojí veľa peňazí a má fakt brutal výsledky tak vám ju všetkými desiatimi odporúčam dať si na zoznam darčekov pre ženy vo vašom okolí :) mamina, sestra, kamoška :) každá by sa isto potešila. 

A čo vy? Začali ste chodiť na kozmetiku?

2 komentáre:

  1. Fuuha tie vlasy sú naozaj krátke na teba chcelo by to post ako sa teraz o ne staráš co používaš atď ale sekne ti to vyzeráš mladšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No riadne mi to sekol ten moj domaci kadernik :))) Ale dobre aj ja som uz rada, minimalne mam pocit, ze moja hlava vazi o 10kg menej :) a dakujem!
      Super napad na clanok rada pripravim :)) pravda je taka, ze sa teraz aj viac snazim, aby zase neskoncili take znicene :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne