streda 25. novembra 2020

Poštovné zdarma :)

 


Pred pár týždňami som robila masívnu objednávku na Elnino. Nemôžem vám napísať, čo som kupovala lebo to boli samé darčeky ale čo čert nechcel k poštovnému zdarma mi chýbalo čosi cez jedno euro. To som si povedala, že fakt nebudem platiť tri eurá za poštovné a radšej nájdem niečo pekné za euro. Čo na Elnino fakt nezvykne bývať problém. Moja stávka na istotu sú vždy laky na nechty ale popravde teraz sa mi zadarilo maximálne. Keď som si dala zoradiť laky od najlacnejších v prvej trojke bol čuduj sa svet Sally Hansen lak a ešte v nádhernej nebíčkovej modrej farbe (odtieň Babe Blue 459). Asi je vám jasné, že išiel hneď do košíka :)


Pravda je taká, že keby som mala viac rozumu iné laky ako Sally Hansen by som si ani nemala kupovať. Lakovanie nechtov pre mňa totiž nie je hobby ale nevyhnutnosť a teda základom by malo byť, aby mi lak vydržal čo najdlhšie. A neviem aké máte skúsenosti vy, ale mne Sally Hanse vydrží vždy v top forme minimálne desať dní. 



Babe Blue je prekrásna nebíčková farba, ktorá brutálne kryje už v jednej vrstve. Keď sa zapozeráte má v sebe elegantné jemné trblietky a keď lak prekryjete nadlakom nechty vyzerajú ako umelé. Mne lak vydržal v top stave 11 dní a aj potom sa mi popravde olúpal len na ukazováku, keď som s ním buchla o stôl. Lak stál 1,03 € čo je absolútne bezkonkurenčná cena. Stál tak aj v nedeľu, keď som vám ho linkovala do príspevku, tak snáď dnes cenu nezmenil :) za mňa odporúčam všetkými 20-timi :)

A čo vy? Ktorá značka lakov je podľa vás spoľahlivá?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne