piatok 22. januára 2021

Fast Base Concealer


Z času na čas majú na Notino akciu, že ak si nakúpite výrobky Make-up Revolution za určitú sumu tak potom dostanete Mystery Box v pomerne vysokej hodnote zdarma. Priznám sa, že mi vždy myká rukou, keď vidím toto promo, pretože už som ho využila asi trikrát a vždy som mala v Mystery Boxe samé super veci. Raz som tam mala tmavší make-up - ale ten som posunula kamoške, takže to neberiem ako márne. Navyše dali tam jeden z ich drahších make-upov, takže som ho kľudne mohla použiť aj ako pekný darček :) A inak mi tam vždy vyšli fakt super výrobky. Vďaka boxu často objavíte veci, ktoré by ste si možno ani nekúpili - a to bol prípad aj tohto korektoru. 

Ak sledujete môj blog tak viete, že Make-up Revolution je podľa mňa moja najobľúbenejšia značka dekoratívky vo všeobecnosti. Osobne nedám dopustiť na ich paletky - líčok, rozjasňovačov, tieňov. Tie absolútne nemajú konkurenciu a ak by som si už nikdy nemala kúpiť žiadnu inú značku bola by som s tým úplne ok. A nakoľko toto je môj tretí korektor od tejto značky, pridávam do kategórie top výrobkov aj korektory. Lebo bola by veľmi veľká náhoda, keby som len ja mala šancu na tri parádne a ostatné by stáli za nič. Nie :) jednoducho je pravdepodobne pravda taká, že aj korektory robia naozaj super!


Ja som si teda v Mystery Boxe našla Fast Base Concealer v absolútne ideálnom odtieni C0.5 čo je najsvetlejší odtieň v ponuke. Korektor stojí čosi pod 4€ a je to typ s hubičkovým aplikátorom na konci. Jednu časť korektora otáčate a pritom z neho vychádza na hubičku produkt. Hubičku potom už len nanesiete, kam potrebujete a vybavené. Ja mám určite radšej hubičku ako napríklad taký ten rozstrapkaný štetec na konci :) hubička roznáša produkt podľa mňa precíznejšie a nerozstrapká sa. 

Odtieň je naozaj super svetlý - a rozjasní očné okolie aj bleduliek ako som ja :) navyše konečne nejaký s ružovým podtónom - čo opäť ocení každý, kto má podobný typ pleti ako ja. 

Korektor (aj keď na to fakt nevyzerá) má pomerne hutnú konzistenciu a nevysušuje očné okolie. Prekryje všetky kruhy, opuchy, nedokonalosti a naozaj očné okolie parádne rozjasní. 


Ja som maximálne nadšená! A pravda je asi taká, že ak by zase Mystery Box vyšiel počas môjho objednávania Notina, no nebudem klamať :) asi budem cieliť svoju objednávku tak, aby mi vyšiel. Vo wishliste mám tri masky a jednu paletku (ano ano, zase :) takže verím, že by mi to vyšlo. 

Ale ak máte nejaké tipy, čo dobrého ste v Make-up Revolution objavili dajte vedieť :) nech mám ešte viac dôvodov na Mystery Box :D


 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne