pondelok 18. októbra 2021

Čaro darčekov k nákupu

Discovery Box

obal Notino Discovery Boxu

 Minule som sa rozprávala s jednou kamarátkou, čo sme si ktorá kúpili naposledy na Notino a paradoxne sme si objednali ten istý parfém (recenzia čoskoro :) a z našej debaty vyplynulo, že kým ja som sa neskutočne tešila, že mi bol pribalený Discovery Box ako darček, kamarátka si ho ani nezobrala. Ona, že vzorky nepotrebuje, keď chce vyskúšať nejakú vôňu, ide si ju rovno ovoňať. No a mňa to tak šokovalo! Nie je dovolenka, na ktorú by som si so sebou nezobrala nejaké vzorky a veľmi často práve vďaka vzorkám nájdem nejaký nový parfém, ktorý sa mi páči. Ako teraz :) Discovery Box len potvrdil, že stále je top na mojom wishlite Armani My Way a nalomil mi chrobáka, či si kúpiť klasickú Valentino Donna alebo Valentino Born in Roma Yellow Dream. 

obsah Notino Discovery Boxu

Discovery box bol tentokrát ako darček ku každému nákupu nad 40€ a ak si dobre pamätám, mohli ste si vybrať zo 4 alebo 5 boxov. Ja sa vždy snažím vyberať si tak, aby boli v boxe také parfémy, ktoré poznám a budú sa mi hodiť na dovolenku, alebo také, ktoré by som chcela vyskúšať. Tu mi takto vyšli úplne všetky ženské parfémy a zvyšné dva pánske vezmem na dovolenku manželovi. Inak môj osobný tip je nemíňať tie vzorky, keď vám prídu, odložiť si ich fakt na cesty, alebo do kabelky či práce a použiť v prípade núdze. Ja som so vzorkami vždy zmenšovala moju Ryanair batožinu - tri malé vzorky, ktoré nezaberajú žiadny priestor a celý víkend voniate krásne.  

Pointa tohto článku teda bola, že vám radím brať vždy všetky darčeky, ktoré Notino ponúka :) lebo nikdy neviete, kedy ich využijete a nikdy neviete, ktorá ďalšia vôňa bude tá vaša nová obľúbená. Ja som si síce naposledy objednávala moju all time favorite vôňu, ale ktovie, možno to nabudúce bude Armani My Way, ak náhodou Ježiško nebude dostatočne poslúchať :)

vzorky parfémov v Notino Discovery Boxe

A čo vy? Tešíte sa, keď sa vzorky pridávajú ako darček? Aký parfém ste si kúpili ako posledný?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne