pondelok 30. apríla 2012

Výborný krém na jar/leto Lirene





Už dávnejšie som Vám sľubovala, že Vám napíšem o skvelých krémoch na jar/leto. Mojím prvým favoritom je krém Lirene Aqua. Kúpa tohto krému bola celkom náhoda, nakoľko som si chcela kúpiť nejaké Aqua krém a jediný, ktorý vtedy mali bol tento Lirene Aqua. Jeho cena bola absolútne úžasná čosi okolo 4eur (mám pocit, že možno že aj menej) za 50ml balenie. Naozaj krému nie a nie zbaviť sa:) Je ideálny na jar a leto, obsahuje veľký podieľ hydratačných zložiek a taktiež antioxidantov, čiže chráni pleť pred voľnými radikálmi. Potešilo ma aj SPF 5. Krém má príjemnú konzistenciu, ani nie hustú ani riedku, takú akurát. Rozoteria sa veľmi dobre a neskutočne rýchlo zasychá. Vytvorí na pleti akoby takú ,,ochrannú masku" a pleť je zmatnená a hydratovaná. Ja osobne by som ho neodporučila na suchú pleť, lebo podľa mňa pleť zmatňuje (čo je super na leto).
Toto bola moja prvá skúsenosť zo značkou Lirene, a naozaj sa mi osvedčila. Za cenu okolo 4 eur mi krém ponúkol naozaj dobrú hydratáciu a moja pleť na neho reagovala naozaj super. Tým, že dokonca zmatňuje je výborný pod make-up. Ja ho určite odporúčam.
A čo Vy? Poznáte túto značku? Skúšali ste od nej niečo? 

8 komentárov:

  1. Od Lirene měla mamina před 2-3 lety krém na vrásky a byla s ním moc spokojená. Já tedy značku nezkoušela, protože mám citlivější pleť a neexperimentuji tedy s krémy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem měla zkušenost s lirene a byla to dobrá zkušenost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pocula som, ze ich micelarka je dobra. niekto dokonca povedal, ze ako bioderma, len omnoho lacnejsia, tak uvazujem, ze skusim. a krem vyzera dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja ho používam už asi dva roky, je skvelý!! Dlho mi trvalo nájsť nejaký krém, ktorý mi nebude dráždiť pokožku, ale tento je super

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem Vám:)som rada, že počujem nejaké ďalšie ohlasy na túto značku a že sú všetky dobré:) Budem skúšať aj ďalšie produkty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow, zajímavá recenze, přesvědčila jsi mě k jeho koupi. teď ho jen někde sehnat.. nemá někdo tucha, jestli by se dal sehnat někde v okolí Brna? vím, že lirene se prodává někde v Praze, ale nevím, jak je to s dostupností v drogeriích...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Spunky - u nás ho majú v DM drogérii, Drogéria teta, 101 drogéria a možno aj niekde inde ale to neviem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. práve ho testujem
    petra-book.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne