štvrtok 8. mája 2014

Niečo pre mňa a niečo pre Vás


Avon nám blogerkám opäť spravil Vianoce a poslal nám úžasný balíček, ktorý Vám dnes a ešte o pár dní ukážem.  Tento krát sme sme v balíčku nedostali rúže ani voňavky ale netradične veci na očká a nechtíky. U niektorých produktov sú to moje prvé skúsenosti u iných som si pekne rozšírila zbierku. Tak či onak mám neskutočnú radosť a rada Vám dám zopár tipov na to,čo sa v posledných katalógoch oplatí!


Zbierku som si jednoznačne rozšírila novými ceruzkami, ktoré mi urobili hádam najväčšiu radosť. Ja sama mám doma 3 glimmerstick brights a zhodou okolností práve tie, ktoré mi došli mi v mojej zbierke chýbali. Myslím si, že ceruzky z Avonu sú jedny z najlepších ceruziek za nízke ceny- sú krásne pigmentované, mäkké, dlho vydržia, neotláčajú sa a majú super výber farieb. Ceruzky sú klasické vysúvacie, čiže ich netreba strúhať a majú aj dobrú odolnosť voči lámaniu. Najradšej mám od nich takú do tyrkysova o ktorej som na blogu už veľmi veľa krát písala a tej som minula už asi 5 balení. 


Táto fialová sa volá purple punch a je to veľmi pekná fialová ideálna na každodenné nosenie. Opäť pre ňu platí všetko spomenuté vyššie, je mäkká, sýta, neotláča sa a má krásnu farbu. Dá sa použiť aj ako linka na horné viečko- veľmi dobre chytá na tiene a nerozmazáva sa. 



Druhá ceruzka, ktorá mi došla je sýto modrá ba priam až taká parížska s názvom cobalt cool. Modrých ceruziek doma veľa nemám, nemám pocit, že by príliš lichotili mojím očiam, ale skúsila som niečo vyčariť, aby som Vám ju mohla odfotiť aj na blogu. Skúsim toto leto zaexperimentovať, možno nájdem nejaké modré kombinácie, ktoré budú sedieť aj hnedookým. 



*riasy si nevšímajte skúšala som novú špirálu, ktorá ako vidíte neskutočne ,,stojí za to".

Druhou vecou, ktorá mi došla boli dve farebné špirály Super Shock Brights- fialová a modrá. Všimla som si u veľa značiek farebné špirály, vyzerá to na hit tohto leta. Okrem toho, že farebná špirála ozvláštni každodenné líčenie navyše správna farba zvýrazní farbu Vášho oka. Ja osobne nie som taký experimentátor a ani taká odvážna tak som sa rozhodla tieto špirály dať do čoskoro pripravovanej giveaway. Hneď ako odoznejú tieto dve,čo práve prebiehajú spustím ďalšiu a tam mimo iného nájdete aj tieto kočky :))

Dúfam, že sa na giveaway budete tešiť a čoskoro uvidíte druhú časť úžasného Avon balíčka!

A čo Vy? Používate skvelé glimmerstick brights? Trúfnete si nosiť farebnú špirálu?

34 komentárov:

  1. Barevnou řasenku bych chtěla určitě někdy vyzkoušet, myslím, že na alespoň spodní řasy by byla krásná :) Doma mám už jednu tužku glimmerstick (v bronzovém odstínů) a moc jsem si ji oblíbila. Těším se na soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to potom určite najbližšie týždne sleduj blog a potom sa nezabudni zapojiť :) inak bronzovú mám aj ja a súhlasím je výborná!

      Odstrániť
  2. Taky bych ráda vyzkoušela nějakou barevnou řasenku. Když jsem byla mladší, tak jsem mamce kradla modrou, ale to už je hooodně dlouho :) ta modrá tužka se mi líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne za mlada (to znie ako keby som mala teraz 40:D som aj ja používala modrú ale teraz si to už neviem predstaviť. Ale ak si experimentátorka určite sleduj blog a potom sa nezabudni zapojiť :)

      Odstrániť
  3. Tá fialová ceruzka ti fakt ide. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ceruzky ok,ale mne od avonu vždy vydrží ledva mesiac-pri dennodennom používaní.ale pekné sú,to je pravda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to neviem presne takto popísať, koľko vydržia pretože mám doma veľa ceruziek a nepoužívam každý deň len jednu ale pravda je, že tie z Avonu sa mi vždy míňajú ako prvé, to určite súhlasím!

      Odstrániť
  5. Ceruzky vyzerajú dobre, ale farebným špirálam neviem prísť na chuť :D
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Barevnou řasenku bych taky ráda vyzkoušela, i když bych ji asi moc nepoužívala. :-) Avon tužky miluju :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom určite sleduj blog a potom sa zapoj do GA :) a ceruzky sú proste top!

      Odstrániť
  7. modrú riasenku som kedysi mala ale netuším kde zmizla. každopádne bolo to zaujímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vidíš možno potom jednu vyhráš u mňa a nebudeš musieť hľadať sú starú :)

      Odstrániť
  8. Tužky od avonu jsou perfektní, mám jich pěknou sbírku :) Jinak barevnou řasenku jsem používala kdysi dáávno na střední škole, ale zatím jsem se k ní nevrátila, i když v šuplíku suším jednu fialovou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. práve včera som si objednala tú modrú riasenku tak uvidíme čo to bude :D a farebné ceruzky mám doma,ale aj tak väcšinou používam iba čiernu ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej vážne? No vidíš, tak keď bude dobrá môžeš sa zapojiť ešte aj o fialovú :) ja čiernu používam napr.minimálne skôr hnedú :)

      Odstrániť
  10. Nosím farebnú špirálu úplne v pohode :) mne sa to páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tá fialová linka je veľmi pekná len je škoda, že som ešte nikde nenašla linku/ ceruzku, ktorá by bola výrazne žiarivá. Všetky mi prídu príliš tlmené.
    PS: Ak budete mať chuť navštívte môj blog, kde pridávam predovšetkým tutoriály: Make-up for Everyone

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj viem presne čo myslíš a máš pravdu ani ja o takej neviem! No musíme niečo pohľadať :) a blog si rada pozriem :)

      Odstrániť
  12. Ceruzky od Avonu boli vždy fajn, len som mala tie strúhacie a to mi išlo na nervy :D teraz nejakú dobu ich už nepoužívam, keď tak raz za čas čiernu :) A farebné riasenky veľmi nemusím, mala som modrú a fialovú, to nebolo bohviečo, ale minulé leto som si obľúbila tmavohnedú od Pupy, ktorú som dostala cca za 2€ k nejakému nákupu (no nezober to!) a tento rok ju musím niekde zohnať znovu! Bola dokonalá, na slniečku vynikla krajšie ako čierna, len som si neodložila obal, ale budem pátrať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuj to nahnevá keď vyhodíš obal! Ale myslím, že v Pupe nemajú zas taký veľký sortiment takže by si ju mohla celkom ľahko zase nájsť :) a čo ty vieš, možno kúpiš omylom nejakú inú a bude ešte lepšia :)

      Odstrániť
    2. veď to určite, skôr som sa len bála, že ich prestali vyrábať a chceli sa ich zbaviť, preto tie nízke ceny :)

      Odstrániť
  13. Já jsem vždy chtěla růžovou řasenku, ale nikde nebyla. Měla (možná i mám :D) doma ještě modrou a podle mě je to věc, které absolutně oživí každého. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ružovú? wow tak to by ma ani vo sne nenapadlo! Tomu sa hovorí mega odvaha!

      Odstrániť
  14. tá fialová ceruzka je naozaj pekná :) ja si myslím, že farebné špirály sa hodia skôr na nejakú letnú party alebo tak :) nie veľmi na bežné každodenné nosenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ceruzka je nielen krásna ale ešte aj super drží! To je najlepšia kombinácia :) Ja by som si farebnú špirálu dala tiež len na nejaké špeci príležitosti a to mi príde lepšie radšej dať do GA nech sa z nej niekto potom viac teší :)

      Odstrániť
  15. Ta fialová tužka je krásná. :)

    http://lights-oflife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Keď som chodila na strednu (čiže asi pred sto rokmi :D) sme aj s maminkou používali farebné špirály a bola to celkom sranda. Ale neviem či by som také niečo nosila, aj teraz, ale možno tak občas, výnimočne prečo nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ja som mala dávno dávno zelenú a so zelenými tieňmi to vyzeralo super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne