piatok 6. februára 2015

Môj prvý tohtoročný wishlist



Ak mám dobrú náladu a nachádzam sa v nejakom dobrom životnom období nakupujem veľmi rada. Všade sa hovorí, že väčšina žien nakupuje na zlepšenie nálady ale ja som celkom opak. Ja nakupujem vtedy keď už dobrú náladu mám a vtedy mám akoby potrebu zaklincovať ju ešte niečím navyše. V poslednej dobe sa zase akosi rozbehla moja kozmetická vášeň a najradšej by som momentálne vyskúšala všetky novinky a dokonca aj tie, nad ktorými som doteraz ohrňovala nos. Tak som si povedala, že namiesto spisovania si čo by som chcela, si urobím pekný wishlist ktorý budem mať jednak stále po ruke a jednak niekoho možno inšpirujem.
Tak, čo ma momentálne láka? 




Loreal True Match bol môj make-up snov ešte hádam keď som bola na strednej. Vtedy bol pre mňa celkom nedostupný, nakoľko som nerobila a dať 18€ za make-up z brigádnických príjmov bolo fakt veľa. Potom prešlo pomerne veľa času ale make-up mi stále ostal v hlave ako drahý a nedostupný. Minule som však rozmýšľala, že mám doma kopec rovnako drahých ak nie aj drahších make-upov a hlavne ich cena išla vďaka eshopom neskutočne dole. Nastal teda čas nielen snívať ale aj konať.



Ako som písala už dávnejšie, korektory sú vec, do ktorej som ochotná investovať aj viac peňazí. Ak nemáte pleť ako bábika korektor je podstatná súčasť vášho líčenia a vie urobiť naozaj zázraky. V poslednej dobe ma začal lákať Benefit Boi-ing korektor, ktorý je veľmi obľúbený medzi blogerkami. Videla som ho v akcii v rôznych videách a veruže vyzerá fakt dobre.





Bourjois je pre mňa značka, ktorú mám síce veľmi rada, ale mám od nej pomerne málo výrobkov. Challenge na tento rok teda jednoznačne je rozšíriť moju zbierku Bourjois produktov a ideálne by som začala rúžom z Rouge Edition. Veľmi sa mi páčia všakovaké slivkové farby, ktoré v tejto kolekcii sú a verím, že konečne niektorú farbu vyskúšam. 



Rovnako, ak nie ešte viac ma láka Bourjois Paris Color Boost Lipstick. Tieto ceruzkové chubbíky zaznamenalo svoj úspech najmä minulý rok a mňa tento ošiaľ akosi minul. Mám doma jeden chubbík z Ladyboxu, ktorý je fakt super a rada by som doplnila svoju zbierku týmto. Z napozeraných videí mi príde, že je jednoznačne najlepší v pomere cena a kvalita. 



Linku používam viac menej na dennej báze a preto by som rada vyskúšala L´Oreal Paris Super Liner Gel. Síce preferujem klasické tekuté linky, ale rada by som vyskúšala niečo nové. Páči sa mi, že táto Loreal linka obsahuje v balení aj štetec, ktorý mi po spotrebovaní samotnej linky ostane. 



Posledným výrobkom v mojom aktuálnom wishlite je Rimmel London Match Perfection rozjasňovač/korektor. Mala som možnosť vyskúšať ho na minulotýždňovej lyžovačke a bol prekvapivo fakt super. Je to kľudne rovnocenný konkurent Loreal Lumi Magique, ktorý je však o dosť drahší. 





Ak by ste inak zvažovali v tejto dobe nejaký väčší nákup možno vás zaujme akcia na http://www.parfemy-elnino.sk/ , kde k nákupu nad 35,7 € dostanete darčekovú sadu Agent Provocateur ( 5ml parfémová voda, 50ml sprcháč). Zároveň ak oslavujete Valentína a nemáte ešte darček možno sa inšpirujete valentínskymi tipmi, ktoré vytvorili na ich stránke. 

A čo vy? Čo je momentálne vo vašom wishliste? Čo by vám urobilo radosť? Máte už darček na Valentína?

23 komentárov:

  1. Korektor od Rimmelu používám a mohu vřele doporučit! Nějakou rtěnku od Bourjois si chci také pořídit.
    Recenze kosmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. true match je skvelý! celkovo ja už asi 3 roky používam makeupy iba od Lorealu.
    a linka od nich je tiež fajn, ja mám cenovo dostupnejšiu od rimmelu a je ešte aj vodeodolná, takže win win pre mňa:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vždy keď je niečo lacné a super je to mega výhra :) a ktorý make-up používaš teraz?

      Odstrániť
  3. Úplně tě chápu. Sama jsem odtud zatím nevyzkoušela ještě nic, ale ty rtěnky od Bourjois mě lákají vážně hodně! :)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. L´oreal true match jsem si koupila před dvěma týdny a jsem s ním nadmíru spokojená. Měla jsem problém s výběrem odstínu, nakonec jsem zvolila N4 a nelituji, krásný přirozený odstín pro opálenější pleť s olivovým podtónem. Budu na něj určitě dělat recenzi. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja počkám na tvoju recenziu :) hlavne ma zaujíma krytie :)

      Odstrániť
  5. Ten boiing korektorby som chcela vyskusat. A darcek uz mam :) kazdy rok dostava moj drahy vtipne trenky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trenky sú super nápad! Ja som ich chcela tiež kúpiť ale minulý týždeň si môj snúbenec urobil nové zásoby sám..tak ma naštval :/

      Odstrániť
  6. Ten korektor od Rimmelu jsem už jeden celý vypotřebovala a rozhodně doporučuju :) Bourjois mě strašnou dobu láká! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rozjasnovac od Rimmelu mam asi tyzden a myslim, ze je fajn.
    /kaviareň/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dárek už mám, ale přemýšlím ještě nad něčím hodně spešl..no uvidíme =).

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  9. B inak na parfums.sk uz maju aj ruze od Mk revolution tak sa poponahlaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ak by si mi nenapísala asi by som si tak skoro ani nevšimla :) už mám vyhliadnuté dva odtiene :))

      Odstrániť
  10. Rozjasňovač od Rimmelu používám zhruba půl roku a nemůžu si ho vynachválit. Odstín Ivory je přesně na moji pleť jako dělaný. Za ty peníze je vážně skvělej a vyrovná se kdejakým od dost dražším :)
    Všedně a nevšedně o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa fakt prekvapil a povedala by som, ze v pomere cena kvalita je to jeden z najlepsich vyrobkov v drogerke :)

      Odstrániť
  11. Linky od L'oréalu si určitě příště přihoď do košíku, mám už je skoro rok a pořád jsou krásně gelové a nejsou vůbec vyschlé, i ten štěteček je jako jeden z mála použitelný :) rtěnky od Boujois vypadají úžasně, ale ta cena je trochu vyšší no :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sa musím pridať k tým, čo rimmel rozjasňovač iba chvália... nedám naň dopustiť! Skvelé nanášanie a vynikajúca výdrž!!!

      LadyinBlack

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne