streda 31. augusta 2016

Dermacol linka


Už to nebude úplne prekvapenie, pretože túto linku ste mohli vidieť v mojich obľúbencoch klik:tu, ale je tak dobrá, že by bol hriech neurobiť na ňu samostatný článok. Keď tak nad tým rozmýšľam sú to moje prvé linky z Dermacolu a hneď sa dostali na prvé priečky a predčili všetky ostatné farebné, ktoré mám doma. Linky som testovala extrémne poriadne, v bratislavských teplách a dokonca aj v Turecku. Neviem si už predstaviť väčšiu záťaž, čiže linky mám odskúšané ako sa len dá a teraz poďme na samotnú recenziu. 



Colour eyeliner – ako sa linky oficiálne volajú sú novinka tohto leta. V jednoduchosti sú to farebné linky s fixovým aplikátorom, ktorý sa neskutočne dobre používa a veľmi zjednodušuje nanášanie výrobku. Aplikátor je príjemne tenký a dobre ohybný, čiže si linku nanesiete tak hrubú ako vám vyhovuje bez zbytočného trasenia ruky alebo potreby vrstvenia. Linky sú v ponuke v 5 farbách a ja mám doma dve – modrú z už spomínaného videa v odtieni Electric Blue a krásnu zelenú Deep Green. Aj keď som vo videu spomínala len modrú, zbožňujem obe a hneď zistíte prečo.



Obe linky v prvom rade úžasne kryjú a majú krásnu farbu. Je to krásna sýta modrá a zaujímavá akoby hlbšia zelená. Nie je to ,,lacná“ zelená, ktorá sa hodí na nejaký bežecký pochod ale ani obyčajná tmavá zelená, je to niečo medzi tým. Povedala by som, že je to farba peknej žiarivej trávy, ktorá očiam dodá pekný šmrnc. To, že majú linky super aplikátor už viete, ale čo neviete je, že neskutočne rýchlo zasychajú. Žiadne ovievanie očí, alebo 5 minútový spánok nie je potrebný – linky sú po nanesení takmer hneď suché. Ideálne na ráno, keď nemáte čas čakať kým linka uschne.



Pravda je proste taká, že linkám nemám absolútne čo vytknúť. Sú krásne pigmentované, držia od rána do večera ako prikované a majú cenu, ktorá nikoho nepoloží. Cena jednej sa pohybuje okolo 5€, čo je úplne normálna cena. Záver je, že som z nich proste nadšená a až sa hnevám, že vytlačili momentálne používanie tieňov. 

Ak ste tiež linkový fanúšikovia, tak viete kde hľadať :) Super vecička nielen na leto!

A čo vy a linky? Dávate si aj iné ako čierne? Aké? Od akej značky? Videli ste tieto?

7 komentárov:

  1. ehm...ja na linkach frcim 365 dni v roku :) a este som nenasla nahradu za GOSH, ktore prestali vyrabat (celofarebna 'tubicka', teraz maju take s ciernym vrchom a priesvitnym spodkom)...mam trosku narocnejsie poziadavky, kedze mam padnute viecka a mastnu pokozku, tak musia drzat jak prikovane :) co sa tyka farieb, na bezne nosenie mi cierna pride moc 'tvrda'...daju sa z nou vykuzlit krasne oci samozrejme, ale zas neodpusti ziadnu nerovnost alebo tras ruky (je tam viditelny velky kontrast medzi farbou linky a pokozky). Na bezne nosenie pozuviam skor strieborno-sedu, fialkovu, modru, zelenu alebo bronzovu...GOSH mal take zvlastne metalicke farby (ziadne disko)...viac odpustia nerovnosti a su take 'makksie' na pohlad...ale vravim - tieto uz nevyrabaju a tie nove nemam este ocihane...(aj ked testom na chrbte ruky celkom presli). Nic ine, co som skusala, sa im zatial nevyrovnalo. J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak ja mam doma asi 7 gosh liniek - tieto: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2010/03/gosh.html a podla mna maju super vydrz - ba priam je ich az problem odlicit ale je to presne ten typ linky, kvoli ktoremu musim vyslovene vstat skor, pretoze viem, ze budem musiet 5 minut cakat ako socha kym zaschne. Cez vikend je to ok, na dovolenke je to ok, ale na bezne dni ma odradza po nich siahat. Farby su krasne, vyber je velky a aj cena je ok ale to schnutie :/

      Odstrániť
    2. ano, toto su presne tie ich nove, co maju nahradit tie starsie (tieto: http://2.bp.blogspot.com/-GPFyrRLnChU/TtO5CiVKlsI/AAAAAAAACAs/uvxM4IT4AjE/s1600/GOSH+long+lasting+eye+liner+pen+black+brown+turquoise+1.JPG)
      ...s tymi som problem so schnutim nikdy nemala (zatial riesim obocko, alebo daco insie)...z tychto mam tusim len jednu, a aj tu este nemam otvorenu...tak budem musiet asi pokracovat dalej v hladani dobreho 'dupe':( J.

      Odstrániť
    3. a inak este ma napda, ze max factor ma v ponuke tiez tieto linky, len asi 2 odtiene len (zakladne farby len)...ale co je super, podla mna je to ten isty produkt, ako tie starsie Gosh-acke, len to ma natlacene MF logo...a za menej prasul (asi 7e) ;) J.

      Odstrániť
  2. Máš krásné fotky :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Doma mám od Dermacolu jen klasické černé, tyhle jsem nikdy nezkoušela. :)
    Maggie

    https://maggiemauve.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Linky nepoužívám prtože jsem zrzavá a tak nějak na mě černé linky vypadaji masivně, ale pokud by je měli v hnědé, dám jim šanci!

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne