štvrtok 20. októbra 2016

A farbené vlasy si zamľaskajú :)


Ten Dove! Čo sa u nich za posledné roky stalo? Normálne som to googlila, či niekde zmenili celé vedenie alebo čo, ale tá značka prešla hádam najväčšou zmenou na trhu. O 100% krajšie obaly, kvalita výrobkov asi najlepšia z celého drogériového portfólia a pravidelne uvádzanie noviniek. Normálne som zvedavá s čím ešte prídu, pretože táto značka je pre mňa jedno veľké prekvapenie. A to z mesiaca na mesiac :) Posledným objavom bola sada na zničené vlasy, ktorá či uznávate drogériové značky alebo nie, fakt stojí za to.


Kráľovským párom celej značky je šampón a kondicionér, ktorý robia ťažkú úlohu maske, pretože ju pomaly ani nepotrebujete. Nakoľko sú moje vlasy po častom farbení suché ako slama zvyčajne sa ani neobťažujem kondicionérom a často používam rovno masku. V tomto prípade by bola škoda kondicionér vynechať pretože so šampónom sú zohratá dvojka a vlasy dajú dokopy raz-dva! Šampón napomáha odstraňovať známky poškodenia a dopĺňa vlasom živiny. Červený obal podľa mňa nie je náhodný ale je akoby mementom na to, že šampón obsahuje výťažky z červenej riasy, ktorá regeneruje poškodený vlas. Šampón skvelo pení a má stredne hustú konzistenciu. Všetky výrobky majú príjemnú čistú vôňu, ktorá nemôže nikomu prekážať.


A poďme na ten ospevovaný kondicionér :) Viete čo sa mi na ňom páči? Že urobí vlasy rozčesateľné aj keď ho necháte pôsobiť len minútku a vlasy hneď opláchnete. Niekedy proste nemáte 10 minút na to, aby ste čakali kým produkt zapôsobí a potrebujete rýchle a kvalitné riešenia. A toto presne tento kondicionér dáva. Má stredne hustú konzistenciu, ktorú nanesiete rovnomerne do umytých vlasoch, počkáte minútku, kým ho dôkladne vmasírujete a môžete oplachovať. Vlasy sú vyživené, nezaťažené a pri rozčesaní nestratíte polovicu vlasov.




Na to, či je maska dobrá alebo nie mám jeden jednoduchý test. Stačí masku použiť potom, čo mám natočené vlasy :) Dobrá maska vlasy hydratuje, vyživý, rozmotá a urobí vlasy rozčesateľnými. Zlá maska s vlasmi neurobí dokopy nič.
Toto som inak riešila aj s mojou kaderníčkou, že moje vlasy sú po nakulmovaní a umytí ako čistý chemlón. A to si vezmite, že si vlasy kulmujem skoro každý týždeň :/ Každopádne Dove masku nanášam na vlasy od korienkov po konce a nechám ju vo vlasoch pôsobiť 5-10 minút. Následne vlasy umyjem a zabalím na 10 minút do uteráka. A viete čo potom? Potom zoberiem Tangle Teezer a rozčešem ich rýchlo a jednoducho ako keby som žiadne vlny vo vlasoch nemala. Takýto efekt má na mojich vlasoch len Madacamia Hair maska, ktorá stojí 3x viac čiže nie je o čom. Naozaj si každý víkend teraz hovorím jedno veľké wow!
Ak bojujete len s bežnými uzlami verím, že vám bohate postačí aj kondicionér,ale keď potrebujete extra dávku hydratácie, výživy a zvláčnenia toto je ono.



Dove s radom  Regenerate Nourishment  priniesol prvýkrát na trh vlasový olej. Tu sa úplne ukázalo, že radšej počkať a potom priniesť niečo lepšie. Tak, ako aj všetky ostatné prípravky aj olej obsahuje výťažok z červenej riasy a  Keratin Nutri Complex. Ja olej nanášam pred fúkaním vlasov ako ochranu a lesk. Potom, čo si uterákom presuším vlasy nanesiem 4 pumpičky do koncov vlasov a zvyšok rozotriem kade tade. Olej krásne vonia a vlasom dodá naozaj úžasný lesk. Olej potom nanesiem ešte raz ale v menšom množstve aj po vysušení aby som vlasy prevoňala a dodala im taký ten kadernícky finish :)  Mne vlasy nezaťažuje, práve naopak viditeľne hydratuje.



Ak máte suché a/alebo farbené vlasy určite sa po tejto sade mrknite. Určite by som začala šampónom a kondicionérom, ktoré sú skvostné duo a podľa mňa neskutočne veľa ľudí prekvapia :)

A čo vy? Všimli ste si ako sa Dove mení k lepšiemu? Máte doma niečo z ,,nového" Dove? Čo?

3 komentáre:

  1. Okamžite ako som to videla v reklame, som si povedala, že kondicionér bude môj :D Predtým som mala z Avonu, ktorý na začiatku bol super, ale počase som mala vlasy také divné upatlané :D :D Mám nafarbenú spodnú časť vlasov na čierno a po tomto kondicionéry moje vlasy vyzerajú tak zdravo a pekne, takže sa vytešujem zakaždým ked si idem umývať vlasy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To uplne poznám :) aj ja ked mam dobre výrobky vzdy sa vytešujem ako ich použijem :)

      Odstrániť
  2. Doslova mám po dnešku pocit, že tie vlasy vyživil ako maska lebo som ho nechala tak na 3 minútky :D

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne