nedeľa 16. októbra 2016

Video: Empties august/september

Točiť videá o spotrebovaných výrobkoch je očista tela. Hromadíte plnú tašku bordelu a potom ju celú chytíte, zosumarizujete a vyhodíte - fakt úžasný pocit. Normálne sa teším ako sa mi kopia výrobky a ako vám potom môžem o nich porozprávať :) Dnes tu mám zbierku za september a august a dúfam, že sa bude páčiť :)



Ak máte nejaké otázky kľudne sa pýtajte :)

Mňa zaujíma ako ste na tom vy? Míňate rovnako veľa? Alebo menej? Máme niečo rovnaké?

10 komentárov:

  1. Táto farba vlasov Ti neskutočne pristane! Ten makeup od Vichy je skvelý, ja som ho kedysi používala, len som po čase cítila, že je dosť hutný a vadil mi na pokožke. Ale tak raz za čas, keď človek fakt potrebuje zakryť všetko sa určite oplatí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) a súhlas make up je velmi hutný a tuhý ale ten výsledok je eno nuno ;)

      Odstrániť
  2. Ten telový jogurt je aká značka? Vyzerá vážne zaujímavo, a maju aj iné vône ?
    A ten make-up si mala aký odtieň ? Dermacol používame rovnaký odtieň, tak aby som vedela aký asi výškusat ;)
    Lady speed stick používam tiez, ale ja fruits väčšinou a zatiaľ som žiadny lepší boj proti potu nenašla :)
    Masku mám tiež odskúšanu a vážne je vidno výsledok hneď a mne naopak veľmi voni :)
    Vydarené video zas raz a chúďa manžel, ale treba ich niekedy usmernit lebo tie sady bývajú zbytočne predražene a máloktoré sprchové a telové vôbec voňajú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej ďakujem za krásny komentár!!!🌸 telový jogurt je značka Fennel nic mi to popravde nehovorí ale maju ho v Tescu :) minule som si domov kúpila punc (este som neotvorila) a tuším bol este jeden čokoládový :) dúfam ze punc bude rovnako dobrý ako tento a ak mas rada cukrovo kolacove vône fakt skus :)

      Ja som asi uplne mesuge ale co je v tom videu Dermacol? Ci si myslela ten Vichy make-up? :)

      A tie sady inak to je u nas vecny problem ;) jemu sa strasne páčia tie škatule tak by najradšej stale kupoval darčekové balenia ale podla mna je to takaaaa zbytočnosť! Uz tie voňavky nie su lacné a netreba to podla mna predražovat kvoli peknej skatuly ;)

      Odstrániť
  3. Ďakujem za rozsiahlu odpoved :) myslela som odtieň tohoto Vichy lebo Dermacol, áno ten čo bolo video, mi sedi rovnaký odtieň, tak aby som si keď tak skúsila vypýtať v lekárni na skúšku :)
    A tie telové jogurty omrknem v tescu a určite ten z tvojho videa skončí aj u mňa, teda ak nie aj tie ďalšie druhy ;)
    A teda asi rovnako obľubujeme tieto sladko voňavé mňamko kremiky, tak ti dám ja tip, možno poznáš, ale Pupa má úžasne telové mlieko a sprchovy gél vôňa cukrová vata ;) ten je najsamlepsi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš čo úplne úprimne ti poviem, že netuším aká to bola farba a je viac menej možné, že to nebola ani moja farba (lebo to bola vzorka z časáku) ale keďže som bola na dovolenke bolo mi jedno že budem jeden deň ako umpa lumpa :) našťastie si nepamätám, že by to bola úplná katastrofa - ten efekt mi zatemnil oči :) ale predpokladám, že keby si ho kupujem beriem 1 ako vždy a všade :)

      A cukrovú vatu pojdem hneď v piatok kuknúť, mám aj kupón na zľavu z Evy tak aspoň využijem :)

      Odstrániť
  4. Super video :) ja som bola tiež dm skaut na Lenor a ja si ho neviem vynachváliť, áno samozrejme nevydržal osem týždňov, ale vydržal dlho... posteľné obliečky nám z neho krásne voňajú :) a už som si kúpil ďalší za 6 eur v akcii a dávam ani nie pol vrchnáka a dlho mi vydrží... Ale veľa som čítala aj negatívneho na neho, ale veľa robí aj typ práčky ;)
    A vážne ma pobavilo, že z dovolenky si niesla späť obal zo vzorky, aby si sa s nami podelila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to možné, že je to nejako práčkou, máme ju staršiu takže to by aj sedelo :) Tak keď bude raz nová dám tomu ešte jednu šancu :)
      Inak aj mňa popravde, manžel si myslel že už je to so mnou fakt zle, že odpadky domov beriem :) ale nedalo mi, musela som vám povedať :)

      Odstrániť
  5. Fuu tak si ma navnadila asi na 5 výrobkov, ktoré chcem! :D a musím Ti pochváliť vlasy a make-up, proste celkovú vizáž :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne