nedeľa 2. apríla 2017

Video a recenzia: Jarné líčenie s Avon Mark.


Pred pár týždňami som z Avonu dostala doslova dych berúcu zásielku! Bol to opäť jeden z tých momentov, kedy som sa normálne musela štipnúť, že sa mi to nesníva - pretože taška plná noviniek mi veru nechodí každý deň. Strašne som sa potešila, keď som zistila, že polovica zo zásielky bola z kolekcie Avon Mark. Ak ste o Avon Mark ešte nepočuli, tak je to akoby ,,butiková" značka Avonu, ktorá vydáva najnovšie trendy s cieľom aby sa ženy cítili krásne. Čo som nevedela je, že Mark. funguje už viac ako 10 rokov a sezónne vždy prináša nové svieže kolekcie. Táto, ktorá sa ku mne dostala je pre mňa ,,tenkrát poprvé" a priznám sa, som očarená. Svieže nápadité výrobky, moderné a pekné obaly - a hádam ešte vyššia kvalita. Pozerala som si zahraničné Avon stránky, a keby ste videli letné Mark kolekcie na tento rok tak vám oči vypadnú :) úžasné rozjasňovače, linky, bronzeri - wooow! Tak, nepredbiehajme, snáď niečo príde aj k nám. Kým leto ešte len príde jar je už naozaj tu a o tom je táto kolekcia - o sviežich farbách, ktoré prinesú jar a rozžiarenie aj vašej pokožke.


Ja som dnes dala dokopy ľahký jarný tutoriál s týmito produktami, aby ste ich videli rovno aj v praxi. S Avonom sa vždy treba radšej ponáhľať, ak niečo zaujme- čo je v jednom katalógu, nemusí byť v ďalšom. Ak sa vám náhodou nechce pozerať video a radšej čítate, myslela som aj na to a preto nižšie nájdete jednotlivé produkty zrecenzované a nafotené aj s výsledkom na pokožke :) Ale video je lepšie :) tam máte aj swatche :)))



Make-up som začala s Mark. podkladovou bázou (Magic Face Priemer). Ako možno viete, nie som veľkým fanúšikom podkladových báz a používam ich asi tak raz mesačne, keď sú dni, kedy nič nemôžem nechať na náhodu a celý deň chcem vyzerať tip-top. Báza ma prekvapila tým, že zaschla ihneď a mala jemnulinkú čistú vôňu. Má konzistenciu ako krém a make-up udržala pekný naozaj celý deň. Báza sa overila najmä druhý a tretí deň po použití, keď som videla, že na pokožke neostali žiadne následky :) Takže môj záver je, že fakt fajn výrobok a raz mesačne po nej rada siahnem :)


Na bázu som nanášala make-up Mark Nude Matte v odtieni Natural Beige. Ako spomínam vo videu, make-up nemá moju farbu, ale cieľom bolo ukázať vám krytie a konzistenciu. Nie je to taká katastrofa akoby som s odtieňom, ktorý vyzerá byť o tri odtiene tmavší ako ja čakala, a možno budeme aj kamaráti, keď sa v lete o pol percenta opálim. Keď nie, poteší sa niekto z môjho okolia :)

Každopádne, make-up je ideálny na jar a leto, pretože má veľmi príjemnú, ľahkú konzistenciu, ktorú viete ľahko vrstviť. Jedna vrstva vyzerá ako prejasňujúci BB krém a dve vrstvy ako make-up. Ja som zostala pri dvoch - tie prekryli čo mali a pekne zjednotili pokožku. Make-up zmatňuje, ale rozjasňuje, čo je netradičná a príjemná kombinácia. Ak si odchytím nejakú Avon Lady rada by som ho mala doma aj v mojej farbe. 

*swatch vo videu





Čo ma extrémne zaujalo sú tri nasledujúce výrobky. Prvým je set na úpravu obočia - Perfect Brow Styling Duo, Neviem, čo je na tomto du-u špeciálne, ale z nejakého dôvodu mi robí fakt pekné obočie. Ten hnedý tieň má výbornú konzistenciu a pár ťahov štetcom mi vytvorí omnoho krajšie obočie. Vosk je príjemným doplnkom (ktorý nepoužívam denne) a obočie zafixuje a upevní jeho tvar. Naozaj výborný výrobok, ktorý uľahčí maľovanie a krásne vylepší obočie.


Ak si pozriete moje video zistíte, že Magic HD Finishing Powder je môj absolútne najobľúbenejší Mark výrobok. Púder tak dokonalo fixuje make-up a zmatňuje až to nie je možné. Zaručene najlepší púder tohto roku a úplná náhrada (a lepšia verzia) Clinique púdru (ktorý stojí 26€).


Be Blushed krémové líčka by mali mať doma všetky cestovateľky. Krémové líčka sú tá najpraktickejšia záležitosť pretože vám ušetria miesto v taške, keďže nič okrem malej tuby a prstov nepotrebujete. Navyše pôsobia veľmi prirodzene a pleť krásne rozjasnia aj bez potreby rozjasňovaču. Ak nemáte mastnú pleť určite si jedny zabezpečte, je to nesmierne praktické. Ja som dostala líčka v odtieni Powder Pink - čo je prekrásna jarná ružová.

*swatch vo videu




Riasenka Big and Daring mi pripomínala jednu AVON stálicu, ale s tým rozdielom, že táto ide ľahko odlíčiť. Páči sa mi ten biely obal, ktorý sa pekne vyníma medzi ostatnými riasenkami a vyzerá fakt moderne a cool. Riasenka riasy pekne oddelí a predĺži. Drží pekne celý deň, nedrolí sa a na riasach vyzerá pekne, prirodzene.

*kartáčik vo videu

A poďme na oči. Konečne mám doma béžovú ceruzku! Ako sa hovorí, keď nejde hora k Mohamedovi, ide Mohamed k hore. Neviem, či to úplne platí, pre privolanie si make-upu, ale mne béžová ceruka prišla a to som si ju plánovala kúpiť už nejaký ten mesiac. Béžové ceruzky sú jemnejšie ako biele, oko krásne otvoria a rozžiaria. Táto v odtieni Vanilla sa dá použiť presne na tieto účely ale aj ako báza pod očný tieň, svetlá linka alebo klasická očná ceruzka. Ceruzka je super mäkká, krásne drží a nerozpíja sa. 

*swatch vo videu


Ďalším z top výrobkov je bez pochýb 18HR Artist Eyeshadow Ink. Dokonalá jarná a letná záležitosť najmä vo farbe Forever Bronze. Prekrásna bronzová farba, ktorá drží ako prikovaná nech už ju použijete ako linku alebo tieň na celé očné viečko. Nerozpíja sa, nezalieza - fakt len drží od 8 do 22. Cvičila som s tieňom, omylom som na seba pustila sprchu :) a vydržal všetko. Úúúúúúúúchvatný výrobok!

Ak doma nemáte žiadny mastný tieň, čím skôr to zmeníte, tým pre vás lepšie. Mastné tiene vám ušetria neskutočne čas - pretože vyzerajú krásne ako mono tiene a na nanesenie vám stačí prst.





A poďme na poslednú kategóriu - rúže! Aj tu to balenie fakt pekne vyniklo a ruže sú okrasou mojej kabelky. Najviac ma zaujali dva super jarné odtiene - Peony Pop a Bright Nectar.
Avon rúže sú neskutočne mastné a hydratujúce, takže vysušených pier sa naozaj nemusíte báť. Sú veľmi silno pigmentované, takže jeden ťah a pery máte ako pivonky, alebo nektarinka. Jediné s čím treba rátať je, že nemajú dlhú výdrž a jedlo a pitie sú nepriatelia. Takže nosiť so sebou a raz za hodinku a pol pretrieť. Ale to zvládnete aj bez zrkadla, pretože sa krásne kĺžu.


Bright Nectar
Peony PoP

Dúfam, že sa vám príspevok páčil a že ste si každá našla to svoje. Avonu fakt ďakujem za megalomanskú zásielku, nie je dňa kedy by som niečo nepoužila :) 

Ak by som vám mala odporučiť top3 výrobky bol by to určite púder, sada na obočie (ak máte hnedé obočie) a rúž Peony PoP - a potom by išli všetky ostatné výrobky, pretože Avon vie ako na dobré malovátka a málokedy sklame :)

A čo vy a Avon? Čo ste si naposledy objednali? Objednávate online alebo u Avon Lady? Všimli ste si Mark. edíciu? Páčia sa vám takéto hravé obaly?

8 komentárov:

  1. Puder Magix mám doma už nejaký piatok a nebolo by líčenia, kde by som ho nepoužila. Kedysi som používala tuhé a zafarbené no teraz len tento a veľká spokojnosť. Objednávam si pravidelne, vždy ma niečo zaujme a ja tomu jednoducho neodolám i ked to nepotrebujem :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ved to:) koľkokrát si ja hádžem v drogerke do košíka veci ktore absolútne nepotrebujem ale nedá mi :/ ale hovorím si ze to kvoli blogu :)

      Odstrániť
  2. ja nechápem prečo, ale mne tie rúže vôbec nesedia, a vôbec nevyzerajú takto pekne ako na tebe :( asi mám nejaké chybné kúsky, lebo čo čítam recenzie iných kočiek, tak každej takto pekne sedí
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mas ako moj sedy balea suchý šampón ktorý mal byt hnedý ;) niekedy sa bohužiaľ dostanú do obehu aj horšie vzorky :(

      Odstrániť
  3. O Marku jsem už četla:) Z Avonu objednávám velice málo, spíše dostávám věci od kamarádky. A nejvíc mě zaujala rtěnka.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kolekce se mi líbila už na oficiálním představení! Śkoda jen že české blogerky ostrouhaly :(. Každopádně ze Slovenska na ni slyším samou chválu :).

    http://www.blogbylena.cz/2017/03/3-rychle-kroky-pro-dokonale-ruce.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vy budete mat isto nabudúce nieco dalsie :) je inak výnimočne ze my nieco mame a vy nie zvyčajne je to opacne :(

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne