sobota 16. decembra 2017

Objem objem objem



Vlasový objem je taká cool vec! Po zdravých vlasových končekoch je to hádam druhá najžiadanejšia 
vec, akú si ženy môžu želať. Ak máte krátke vlasy tak je ten objem podľa mňa ešte vcelku ľahko dosiahnuteľný, ale čím sú dlhšie, tým je to väčší a väčší problém.

Mne osobne objem vždy urobia dve veci - suchý šampón a Sea Salt sprej. Máme tu však jeden problém - považujte ma za blázna, ale o oboch som niekde pred milióoooon rokmi čítala, že dlhodobé užívanie vlasom nerobí dobre a preto ich používam v obmedzenom množstve. Ak to bol hoax, tak mi prosím dajte vedieť, nech nežijem paranojou a nech si efekt týchto výrobkov viem užívať pravidelnejšie. 

No a keďže bežné drogériové výrobky podľa mňa namiesto objemu vlasy mierne zmastia rozhodla som sa hľadať v iných vodách. Alebo som teda až tak dlho nehľadala, pretože viem, že Nanogen jeden taký na svojej stránke má, a otázka času bola, kedy pribudne na moju poličku :) Inak ak nepoznáte Nanogen, veľmi radím zoznámiť sa - hlavne ak vás trápia nejaké vlasové neduhy - sú absolútny majstri na vypadávanie vlasov (lekármi odporúčané produkty) a na ich stránke momentálne prebiehajú vianočné zľavy. Bohužiaľ ich výrobky nie sú úplne najlacnejšie, takže každé euro dole je to veľkou výhodou.


No ale späť k spreju :) Na stránke majú Root Boost, čo je ľahučký a voňavý sprej, ktorý slúži na zhrubnutie vlasov a dodanie ich objemu. Ja moc to zhrubnutie teda našťastie nepotrebujem, ale ten objem sa veru hodí. Samozrejme, že mám um pri sebe a nečakám zázraky - to sú pre mňa čerstvo vyfúkané vlasy, vtedy mám toľko objemu, že by som najradšej polovicu ubrala. Ale skôr na druhý/tretí deň hľadám pekné nadvihnuté vlasy. 

Sprej obsahuje keratín, prírodnú morskú soľ a upokojujúci niacinamid - čo vyzerá ako trojka, ktorá nielen sľubuje, ale aj robí. Okrem zloženia ma zaujala ešte jedna vec - niektoré zložky sa v spreji aktivujú teplom, teda sprej slúži nielen na objem ale aj na ochranu pri fúkaní vlasov. To pre mňa bola vcelku dôležitá informácia, ktorá mi vcelku dosť pomohla pri rozhodovaní, pretože je to pre mňa pri používaní o jeden výrobok menej. 


Ďalšia výhoda spreju je, že sa dá používať na vlhké ako aj suché vlasy. Ja ho používam aj aj a výsledok vidím vždy.
Ak ho používam na mokré vlasy - nastriekam ho po celej dĺžke vlasov - od korienkov po končeky a následne vlasy vyfénujem. Vlasy sú krásne prevoňané, lesklé a úžasne objemné (to je vtedy, kedy by som polovicu objemu kľudne posunula susede)

Ak ho používam na suché vlasy - tak si sprej len nastriekam do dlaní a nanesiem ku korienkom vlasov. Vlasy si rukami akoby pošuchorím s tým, že to robím v predklone. 

Sprej má teda tri hlavné výhody - jednak dodá vlasom objem, jednak ich nezaťaží a jednak vlasy spevňuje. Nie je to teda ako drogérkový výrobok, čo možno urobí nejaký efekt a tým to končí - úlohou tohto spreja je rovnako objem ako zhustenie. 


Sprej je teraz v akcii za 15 €, takže ak vás trápia riedke, jemné, neobjemné vlasy - lacnejšie to už nebude. Ja používam sprej cca mesiac a pol a mám minutú cca štvrtinu, takže jedno balenie máte podľa mňa na straaaašne dlho.

A čo vy a objem? Máte ho? Ako si ho vytvárate?

5 komentárov:

  1. Vyzerá skvelo! Škoda že mojim vlasom morská soľ neprospieva, ináč by som ho už mala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky bych ho potřebovala. Sea salt sprej používám svůj doma vyrobený a suchý šampon od Aussi je nejlepší. Jinak mně hodně pomáhá i maska ze skořice, medu, rakytníkovýho a kokosovýho oleje. Vždycky mám pak krásně nadýchaný vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S tým suchým šampónom je to pravda, ja mám síce dosť mastné vlasy ale zároveň trpím na suchú vlasovú pokožku a lupiny. A ak častejšie používam suchý šampón, tak je pokožka ešte viac presušená a viac sa tvoria lupiny.
    Takže s tým opatrne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne