nedeľa 21. októbra 2018

Video: Jesenní obľúbenci


Videá o obľúbencoch mám strašne rada :) aj keď ma úprimne málokedy nejak ovplyvnia (najmä v prípade britiek a američaniek je väčšinou väčšina výrobkov na slovensku nedostupná), ale jednoducho ma bavia pozerať a naplnia ma vždy dobrou náladou :) 
Ja verím, že vás dnes možno trochu aj inšpirujem, pretože mám mix super vecí - tak ako vždy aj trochu fashion, aj beauty a hlavne moja obľúbená kategória ,,iné" :)



Keďže toto je primárne beauty blog :) tak by som vám ešte raz chcela vypichnúť dokonalú jesennú paletku, ktorú mám z https://www.parfemy-elnino.sk/ - Revolution Reloaded Iconic Vitality. 
Fakt super jesenný kúsok, ktorý obsahuje 15 neskutočne silno pigmentovaných tieňov, ktoré je radosť nanášať a ešte väčšia radosť kombinovať. V paletke nájdete mix hnedých, telových ale aj zopár odvážnch tieňov ako červená či ružová. 
Nič viac vám na jeseň netreba, už len potom energiu a chuť skúšať rôzne kombinácie.



Ostatných obľúbencov nájdete vo videu a budem rada ak mi dáte vedieť, či vás nejaký zaujal :)

A čo vy? Čo ste si obľúbili posledné mesiace?

2 komentáre:

  1. Krásne video :) a ja by som sa ťa chcela opýtať, aký rúž/lesk máš na perách :)
    A inak hrozne sa teším na video o tvojom pôrode a začiakoch maminkovania, som zvedavá či malinkú kojíš, ako ju voláte (nejaká familiárna verzia Amélie) inak to meno je nádherné :) a či plánujete aj ďalšie bábo alebo chcete ostať pri jednom :)
    A strašne by som chcela vidieť video kde by si nám ukázala váš byt.
    A len tak mimochodom si jediná blogerka ktorú sledujem a si pre mňa neskutočne inšpiratívna žena ;) Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej Michaela dakujem za krasny komentar :) video je uz natocene takze urcite bude :) len sa snazim tieto maminkovske videa striedat s inymi temami nech niekoho neotravim :)
      Co sa tyka tvojich otazok - na perach mam Gabriella Salvete Chubby Lips odtien 06 Chocolate - super vecicka :)

      Ked som si precitala tvoje otazky dosla som na to, ze na ziadnu z nich v tom videu neodpovedam :) tak ti odpisem aspon tu :) malinku kojim a pekne papa a pribera takze sa velmi tesim :)
      Volame ju rozne :) Liuska, Lilka, Lilca, Lilinka :) a dakujem, ze sa meno paci! Nam sa pacilo roky rokuce a hlavne sa tesim, ze nepoznam vela Amelii takze bude ho mat trochu specialnejsie.

      Video o bytiku planujem uz dlho, len neviem z akeho uhla ho ponat - ale je to v plane :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne