štvrtok 16. mája 2019

Ílová mánia :)


Íl, íl, íl :) to je také kozmetické avokádo :) všade ho teraz dávajú a dobre robia. Lebo íl je proste fakt neskutočne cool. A to pochopil aj Palmolive, keď skĺbil dve vynikajúce veci do jednej. Moje obľúbené sprchové gély a moju obľúbenú kozmetickú súčasť - íl.

Priznám sa, že dlhé roky som íl poznala len z pleťových masiek. Ak ste chceli stiahnuť mastnú pokožku a vytiahnuť póry - neexistovali lepšie masky ako ílové. Doteraz si to myslím a preto mám doma vždy aspoň jednu v zásobe :) V prípade týchto sprchových gélov je ich cieľom dodať pokožke vláčnosť a jemnosť. Znie to síce zvláštne, ale rovno vám poviem - je to fakt pravda :) Na výber sú tri druhy - jemný peelingový, jeden čistiaci a jeden hydratačný.


Priznám sa, že peelingový ma zaujal najviac - podľa reklamy. Páčila sa mi kombinácia výživného aloe vera a prečisťujúceho ílu. Medzi nami :) tiež som bola zvedavá, ako Palmolive zvládol vytvorenie dobrého sprchového peelingu, pretože aj keď to nie je veda, mala som doma už toľko zlých sprchových peelingov, že človek nikdy nevie, ako to dopadne.

Sprchový gél má krásnu vôňu! Jemná, čistá - aloe vera. Veľmi príjemná vôňa po náročnom dni, kedy si len chcete dať dobrú sprchu a mať pokoj. Sprchový gél má konzistenciu ako sprchový gél (nie je hustý ani riedky) a nachádza sa v ňom veľmi veľa malinkých peelingových čiastočiek. Je to veľmi jemný peeling - neskutočne príjemný a vhodný pre každú pokožku. 
Pokožku skôr premasíruje ako prečistí a nechá ju krásne voňavú a nevysušenú.


Modrú verziu (s ílom a eukalyptom) som brala ako pánsku verziu a popravde odsunula som ju nabok. Išla som ju vyskúšať len tak, aby sa nepovedalo tento víkend a zrazu BUM! OMG. Je to ako drahý Rituals! Dokonalá bylinkovo- eukalyptová vôňa. V sekunde sa tento sprchový gél stal mojím víťazom tohto roka (100%) a určite ho ešte uvidíte v nejednom videu.

Dokonalá hustá konzistencia, dokonalá svieža, eukalyptová vôňa a úplne prečistená a oddýchnutá hlava po sprche. Viackrát som to na blogu riešila, že mi je ľúto, že tieto ,,wellness" bylinkové vône robia len drahé značky a nikto z drogériových. A pozri máte to tu :) Palmolive doniesol dokonalú spa vôňu za pár eúr v neskutočne dobrej kvalite!


Aby nebolo ľúto tým, čo majú radšej sladšie, jemnejšie vône - tretia vôňa v sade je íl a olej z ruže. Je to prekrásna jemná romantická vôňa, ktorá vonia ako nefalšovaná ruža. Vážne mi to pripomína tie produkty z Bulharska, ktorá som si nakúpila s ružovým olejom. Veľmi príjemná, kvetinová a jemnučko sladká. Aj tento sprchový gél má krásne hustú konzistenciu a pokožku vôbec nevysušuje. 


Ak by ste si chceli tieto vône užívať viac, ako jedenkrát denne existuju aj vo forme mydielka na ruky. Nám ho už stihli pochváliť dve návštevy a osobne si myslím, že obe išli rovno do drogérky uchmatnúť si vlastné balenie :)


A čo vy? Držíte sa klasických vôní alebo skúšate aj nové?

2 komentáre:

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne