utorok 21. mája 2019

Jedna veľká výhoda a jedna veľká nevýhoda



Toooooľké roky som chcela straaašne vyskúšať Bourjois rúžo/lesky. Aj som ich videla niekedy na Elnino za tri eurá, aj som si ich vložila do košíka, aj som si potom pekne racionálne povedala, že ich fakt nepotrebujem. Ale teraz došlo k zmene :) viete prečo? Lebo pomaly ale iste ide leto (aj keď to tak nevyzerá) a ja mám doma skoro všetky matné lesky v tmavých farbách a chýbalo mi niečo super šťavnaté letné. 


Hľadala som kade tade a čo ma zaujalo najviac bol Bourjois Rouge Edition Velvet v odtieni Hot Pepper. Na fotke to bola presne tá hot oranžovo/červená farba, ktorá mi na leto chýbala a viem, že ju veľmi dobre vynosím.

Rúž došiel a nadšená som bola nielen ja, ale aj manžel :) problém bol trochu s nosením, pretože počasie moc neprialo oranžovo- červeným farbám a tak na mňa chudáčik žmurkal na poličke a čakal na svoj veľký príchod :) Ale ten prišiel!

Tento víkend sa konečne oteplilo, tak som na poobedné kočíkovanie vytiahla tento kúsok a tešila som sa na testovanie.


 No. Radosť ma trochu prešla po prvom nanesení. Zb kúpeľne som kričala na manžela nieeeeeeeeeeee, veď to nie je vôbec pigmentované a je to tak. Na dosiahnutie takej tej výraznej oranžovo-červenej farby potrebujete tri vrstvy. 
Jedna vrstva je veľmi veľmi jemnulinko pigmentovaná, druhá vrstva už naberá kontúry a tretia vyzerá tak, akoby ste očakávali. Na jednu stranu je to jedno, pretože lesk sa dá s prehľadom vrstviť, nemáte pocit masky, alebo nejakého lepivého žmolenia, no na druhú stranu v dnešnej dobe, kedy iné značky vedia robiť jednu silnú vrstvu jedným ťahom je to trochu šok. 
ALE! Nezatracujme hneď :)


Dala som si teda vonku tri vrstvy, bola som absolútne spokojná s farbou aj s matným výsledkom. Farba nijak nevysušovala, nepla, bola veľmi príjemná. Vonku som sa napila, neskôr som si dala zmrzlinu a lesk bol stále top.

A už sa pomaly dostávame k tomu, čo je na ňom brutal.



Došla som domov a ako vždy - lesk som si dala dole (doma stále pusinkujem Améliu, takže rúž ide vždy hneď preč). Na servítke som videla, že išiel a na jej hlavičke som nevidela žiadny otlačok, takže som brala, že super vyriešené. 

Ale! po nejakom čase som sa pozrela do zrkadla a všimla som si, že na perách mi ostala krásna rovnomerná červeno/oranžová farba. Tá sa vôbec neotláčala, ale pery pôsobili krásne šťavnato a pekne. Farba mi ostala na perách do VEČERA aj napriek tomu, že som jedla a pila. Pery neboli vôbec vysušené a čo ma fascinuje najviac bol fakt, že farba bola na perách pekne rovnomerne a nie škaredo v zárezov. Pery vyzerali reálne upravene a pekne. 


Takže teraz neviem - to, že farba vydrží na perách po zotretí viac ako osem hodín je dosť neskutočné a ktovie, akoby vyzerala, keby si ju doma nezotriem. Osobne si myslím, že je to väčší benefit ako nanášanie troch vrstiev, takže ja sa už nehnevám, aj keď budem dúfať, že to nejak v budúcnosti vyladia.

A čo vy? Hot či not? Máte na leto nejakú takúto farbu?

4 komentáre:

  1. Já jsem si objednala před pár dny svoje první dvě tekuté rtěnky od této značky. Jsem zvědavá na to, jaké budou.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rozhodně hot, červená rtěnka je velice ženská. Dobrá volba.


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne