štvrtok 19. decembra 2019

Kto potrebuje kľud?


Weleda levanduľový harmonizujúci set

Ak sledujete môj youtube kanál, tak ste tento víkend mohli vidieť video o mojich last minute tipoch na vianočné darčeky. Jeden tip tam bol obzvlášť dobrý (dovolím si povedať J a podľa mňa by sa hodil takmer každému, kto má v týchto dňoch stres. Weleda darčeková levanduľová sada!
Ako som spomínala vo videu, asi ma dobehla karma za posledné roky, keď som sa vysmievala ľuďom, že majú stres z Vianoc. Mne sa tento rok nejak ten stres za posledné roky nahromadil a fakt, že keď si pomyslím, že budúci týždeň sú Vianoce nemám taký ten blažený pocit, že jeeej krásne ale že vážne, omg. No nejdem vás zaťažovať tým, ako nič nestíham, skôr, že ak sa cítite ako ja, tak toto je fakt dobrý vychytávka. Ja osobne sile levandule verím najviac na svete a rovnako verím, že keď ju má mať niekto v kozmetike použitú správne bude to Weleda. Ich levanduľový sprchový gél som mala doma aspoň 4x a keď som na Benu videla balíček v ktorom bol nielen sprcháč ale aj olej, šupito s ním do košíka.

Weleda levanduľový vianočný set


Najlepšie na tom bolo, že cena balíčka bola okolo 15 €, čo je dosť brutal, keďže len samotné sprchové gély zvyčajne stoja okolo 10€. A tu máte navyše ešte veľké plnohodnotné balenie oleja, ktorý inak stojí 13€! Wow! Takže fakt super ponuka. A pamätám si, že ešte platila (a platí) akcia, že dva plus jeden výrobok zdarma, takže ak si plánujete kúpiť z Weledy viac vecí, máte na to super príležitosť.
Povedzme si pravdu – samotná sada je naozaj veľmi pekná a veľmi praktická ako darček. Pre každého J Vidíte vlastne aj keď ju kúpite sebe je to darček – len pre vás J

Weleda levanduľový sprchový gél

Ja ju používam posledné týždne denne a neviem, či je to placebo ale fakt tá levanduľa, ale spím lepšie. Sprchový gél má veľmi príjemnú konzistenciu a absolútne nevysušuje pokožku. Weleďácke sprchové gély používa roky aj môj manžel atopik a nedá na nich dopustiť. Tento mi našťastie nebude kradnúť lebo levanduľu neznáša J takže viac pre mňa. Už keď ste v sprche prichádza prvá úľava a taký jemný, malý odchod tých zlých stresových neprajníkov. Ale popravde! Úplná úľava prichádza v posteli, keď si dáte olej. Ja sa priznám, že mi je toho oleja ľúto, takže ho používam veľmi decentne a šetrne a určite nie na celé telo. Používam ho na krk, ruky a predlaktia – tam, kde ho bude najviac cítiť.

Weleda levanduľový telový olej


Keď mám náladu spravím si pri tom dychové cvičenie a keď nie tak si len vypijem dobrý čaj, prečítam zopár kapitol z poslednej knihy (inak fakt dobrá kniha odporúčam – Povedal mi veštec) a idem kľudnejšia spať. Vidíte ešte mi napadlo, idem vám cvaknúť aj čaj, ktorý som si obľúbila!
Našla som tiež na Benu Alnatura Schoko Chai a je fakt super. Neobsahuje kofeín, a s kokosovým mliekom je to vyslovene tá najkrajšia časť večera.

Alnatura Schoko Chai


Takže ak toho máte veľa odporúčam J vrelo. Príroda vždy vie, ako nám pomôcť, len ju musíme počúvať.
A čo vy? Stres? Či kľud? Levanduľa môže byť?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne