štvrtok 25. júna 2020

Letnejšie tipy už hádam ani nenájdem

Revolution XX paletky

Aj keď to tak môže vyzerať, tie X v nadpise nie sú chyba ale reálne názov :) Tak sa totiž volajú posledné chuťovky XX by Revolution, ktoré som našla na Notino. 

Ak sledujete moje videá alebo blogy nejaký ten rok tak viete, že značka Revolution je moja slabosť. Mám od nich najviac dekoratívky a pomaly a iste sa dostávam aj do nálady testovať pleťovku. Ale! Poďme na to postupne. Pred pár týždňami ma prekvapilo, že som reálne minula paletku líčiek a rozjasňovačov. Slovo prekvapilo je fakt na mieste, pretože to bola relatívne nová paletka, ale tým, že bola taká dobrá nepoužívala som žiadnu inú len tú jednu. Paradoxne to bola Revolution paletka a keď som sa pozerala na Notino, či si kúpim zase tú istú (lebo bola fakt fakt dobrá) alebo inú vybehla na mňa táto ružová Revolution Complexxion Palette .Kým sa pustím ďalej do toho, aká je, uznajte sami na fotkách, že vizuálne je to proste wow. Obal, samotné balenie - všetko wow.wow.wow.

Revolution XX Intrinsic paletka

Líčka/Bronzer pôsobia fakt luxusne a samotná paletka sa ukrýva v krásnej akoby mramorovej krabičke. Na výber mali na Notino viacero odtieňov - mne sa najviac páčila verzia Intrinsic. Táto verzia ukrýva hnedý matná bronzer, krásny zlatistý rozjasňovač a marhuľkové rozjasňujúce líčka. Mojím druhým favoritom bola verzia Gravitate - kde boli namiesto ružových marhuľkové líčka, len som nevedela nájsť na nete pekné swatche a nebola som si istá aká tá ružová presne je. Pri marhuľkovej je človek podľa mňa vždy viac v bezpečí, že neskončí ako ružová marfuška. Teraz, keď je však kolekcia na svete už nejaký ten piatok zoženiete swatchov habadej - takže ak hľadáte ružovú verziu určite si pozrite verziu Gravitate - je rovnako krásna. 

Revolution XX balenie Intrinsic paletky


A ešte späť o obalu :) Mramorový obal ukrýva naozaj skvostnú ružovú paletku. Tá je fakt byteľná a verím, že prežije aj niekoľko hodení o zem, ak sa jej náhodou doma zmocní moje Mini Me, alebo obúchavanie v kufri, keď raz náhodou niekam pôjdeme. Keď balenie otvoríte vyskočí na vás veľké zrkadlo a tri naozaj veľmi veľké rozjasňovače.

Ja osobne používam všetky tri. Hnedým matným jemne kontúrujem, marhuľový používam ako líčka a bronzovým si tvár pekne rozjasním. Toľko radosti, keď má produkt samé využiteľné farby!


Revolution XX Intrinsic paletka bronzerov

Líčka sú veľmi príjemne namleté a veľmi dobre sa nanášajú. Nanesú presne toľko farby, koľko potrebujete a vo výsledku máte naozaj krásne rozjasnené líčenie. 
Mne držia reálne od deviatej rána do desiatej večer, kedy sa zvyčajne odličujem. Športovú záťaž vám nepoviem :) cvičiť začínam až o dva týždne :) ale ak by ste brali večné nosenie pomerne veľkej slečny na rukách - výdrž potvrdzujem :)

Ozaj! To rozjasnenie vidíte aj na tejto fotke. Je fakt fakt krásne!

Revolution XX Intrinsic paletka pri použití na pokožke

Revolution XX limitovaná kolekcia

A keď sme pri tých letných veciach :) Videli ste CrystalXX paletky? Uff. To sú vám také mega, ale mega letné vychytávky. 

Na výber štyri odtiene - dva racionálne a dva menej :) A zaručujem vám, že tá najmenej racionálna a totálne najbláznivejšia je Amethyst :) Mix tých najkrajších a najbesnejších farieb, aké si viete predstaviť. Prekrásne zelené, fialové, modré, tyrkysové, bronzové. Reálne jedna farba je viac dychberúca ako druhá. 

Revolution XX Amethyst paletka

Navyše tak ako predtým, aj teraz vám sľubujem to najkrajšie balenie na svete. Prekrásne akoby mramorové balenie krabičky ukrýva dokonale krásnu paletku. Paletka má akoby lastúrovo/mramorový obal a zase môžem potvrdiť, že je príjemné pevná a byteľná. A kým ju otvoríte potrebujete sa nadýchnuť, lebo sľubujem, že vám vyrazí dych :)


Revolution XX Amethyst paletka swatche

Paletka ukrýva 12 prekrásnych, výrazných, trblietavých tieňov. Za mňa sú na denno denné využitie tri - prvá akoby perlovo svetlá, rose gold v prvom riadku a potom bronzová v poslednom riadku. 

Ostatné sú adeptky na letné hranie. Paletku mám doma dva týždne a môžem vám potvrdiť jedno! Motivuje ma k hraniu sa s líčením. Skúšala som už krikľavo zelenú, tyrkysovú a akvamarínovú. Nie na celé viečko :) aby ste si zase nemysleli, taká odvážna nie som. Ale urobím si moje klasické - hnedé/nude líčenie a tieto výrazné tiene použijem ako linku. Neverili by ste - oko to krásne otvorí, rozžiari a vám to z nejakého dôvodu neskutočne zlepší deň. Alebo mne aspoň určite :)

Tiene držia krásne celý deň a veľmi dobre sa nanášajú. Majú priam maslovú konzistenciu a nedrolia sa. 

Revolution XX Amethyst paletka vzorka farieb

Neviem, či sa dá nájsť niečo viac letnejšie ako je toto a som veľmi rada, že som tieto kúsky objavila kým vôbec došlo leto :)

A čo vy? Máte nejaké tipy na parádne letné kúsky? Parfémy? Oleje? Laky? Rúže?

3 komentáre:

  1. Ty jo, já si teď oblíbila míchat make-up s Catrice Prime and Fine bází. Make-up je pak krémovější, hezky drží a na léto je to ideální. Hlavně je to super u make-upů, které jsou sušší a na pleti nevypadají přirozeně. Takže to je můj tip 🌸.

    Jinak to balení růžové paletky je nádherný! Úžasný!

    Verča ze Ztracena v Praze | KDYŽ SI ZAMILUJETE KABELKU A DŽÍNY... | OOTD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeej ďakujem za tip! Tipov na dobrý make-up nikdy nie je dosť!

      Odstrániť
  2. Paletka na tvár mi brutálne pripomína produkty Hourglass! Do tej by som šla, hoci ja nie som schopná tieto kúsky plne spotrebovať. Mám jednu Benefit (2x bronzer a 3x lícenka) a snáď 2-3 roky ju používam dennodenne a furt tam toho je! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne