pondelok 31. mája 2021

Kde ste ho doteraz skrývali?

 Najlepší Avon rúž aký som doteraz mala


Ak sledujete môj blog nejaký ten piatok tak viete, že Avon rúže sú už roky rokúce moje najobľúbenejšie. Paradoxné je, že boli moje najobľúbenejšie ešte v časoch, keď neboli vôbec také dobré ako sú teraz, ale vždy boli podľa mňa na trhu jedny z tých úplne najlepších. Krásne pigmentované, nikdy nevysušovali a vydržali mega dlho. A čo si budeme klamať - mali fakt super ceny!


A tak vznikla moja Avon závislosť a stavím sa s vami, že keby som si teraz vybrala doma všetky Avon rúže, ktoré mám tak by som ich mala možno aj tridsať. A to nerátam, koľko z nich som už minula, pretože keď sa ponáhľam a nemám čas rozmýšľať, Avon je vždy prvý, ktorý chytím do ruky, lebo viem, že sa na neho môžem spoľahnúť. Takže logicky :) vždy keď vidím nejakú novinku šup s ňou do košíka. Ako naposledy pred pár mesiacmi keď som videla v košíku dlhotrvácny rúž Power Stay, podľa popisku to vyzeralo ako niečo, čo vylieči moju rúškovú depresiu :) Mal to byť ľahký, hydratačný rúž, ktorý vydrží až desať hodín a neotláča sa pri jedle, pití ani bozkávaní. Za cenu okolo šesť eur mi to stálo za risk, hlavne, keď mám s Avonom len a len dobré skúsenosti.


A viete čo? WOW! Ja ani nechápem, prečo sa o tomto rúži niekde viac nehovorí. Veď to je úplný covid rúž. On nielenže vydrží jedlo, pitie, bozkávanie ale nič s ním neurobí ani žiadne rúško! On proste drží, drží, drží a k tomu potom! Je fakt hydratačný, mastný a ani neviete, že ho máte na perách. Opakovane mi vydržal na perách s rúškom naozaj aj šesť hodín a ja som ani nevedela, že ho mám. A najlepšie na ňom je to, že na konci dňa neskončíte iba s linkou okolo línie pier, ale on sa tak nejak vpije. Že aj keď bude miznúť, bude miznúť decentne. 

Ja ho mám vo farbe Long Haul Latte, čo je krásna hnedo/nude/béžová - ideálna farba na každý deň alebo na leto k takému tomu peknému bronze golde líčeniu. Za mňa naozaj absolútny mega objav a jasné, že mi ešte pribudnú ďalšie farby :)

A čo vy? Čo sú vaše Avon poklady za posledné mesiace?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne