utorok 14. septembra 2021

Unavené oči na september

 Korika očná maska

Korika maska na oči

Maska na oči je moja guilty pleasure už niekoľko rokov. Mám rada ten pocit, keď si po celom dni dám na oči príjemnú hydratačnú masku, ktorá očiam neskutočne uľaví a ja mám pocit, že som urobila pre seba niečo navyše. Nepoužívam ich tak často, akoby som mala - ale je to jeden z mojich záväzkov, odkedy je Amélia v škôlke. Môžeme začať vyhradzovať aj aj nejaký čas na seba. 

Za tie roky som skúšala viacero masiek a žiadna, ktorú som mala nebola nikdy zlá. Minule som si na Notino všimla, že aj Korika má masky na oči a až mi prišlo divné, že na to, že fakt MILUJEM Koriku som od nich masku na oči nikdy nemala. Takže šup s ňou do košíka, potom počkať pol roka a hor sa testovať.

Korika maska na unavené oči

Inak to testovanie bolo pomerne komické. Maska sa nachádza v plastovom obale, ktorý keď otvoríte nájdete tam masku, ktorá ma sebe z oboch strán sieťku, aby sa zabezpečilo, že maska ostane nepoškodená. Predsa len maska sama o sebe má pomerne jemný, akoby jemnulinký gél materiál. Lenže mne to fakt nedošlo, tak som si dala na oči tú sieťku. Dala som si ju na oči, lahla som si na gauč a s manželom sme si pustili Netlix. A po chvíľke mu hovorím - ono to nie je moc príjemné - tá sieťka je fakt veľmi draplavá. A on pozerá na to a hovorí a nejde tá sieťka dole? Jasne, že išla..Fakt jak amatér, ktorý masku používa prvýkrát. A logicky, potom, čo som dala sieťku dole mi ostala jemná, príjemná maska. 

obsah balenia Korika maska na oči

Aby som nezabudla, maska, ktorú vám tu dnes recenzujem je Korika SciBeauty maska na očné okolie. To, že si máte dať dole tú sieťkovú časť už viete - teraz ešte čo to, o maske. Maska si nanesiete pod očné okolie a necháte pôsobiť 15-20 minút. Ja vždy aj dlhšie. Potom masku jednoducho dáte dole, umyjete si tvár a nanesiete vašu bežnú starostlivosť. Jednoduché :)

Čo sa maskám nezaprie, že naozaj po použití masky vždy vidíte výsledok. Pokožka je vyhladenejšia, krajšia, jemnejšia a vačky alebo kruhy sú menšie. Ono je to pekná starostlivosť v bežnom živote alebo počas bežného dňa, ale ešte lepšie je to, ak sa náhodou niekam chystáte. 

Malý tip na koniec - ja si masky zvyknem dávať pred použitím do chladničky, vtedy mi prídu ešte príjemnejšie. 

A čo vy a maska na oči? Používate?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne